Σε κωδικοποίηση του ΠΔ152/2013 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προχώρησε η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Μέσα σε 9 σελίδες παρουσιάζονται όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση. Η κωδικοποίηση είναι ταξινομημένη σε πέντε μεγάλες θεματικές ενότητες που με τη σειρά τους υποδιαιρούνται σε υποενότητες όπως παρουσιάζονται ακολούθως:

1. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον

– Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες.

– Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη.

– Οργάνωση της σχολικής τάξης.

2. Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων

– Βαθμός αντίληψης των αναγκών και των δυνατοτήτων των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας.

– Στόχοι και περιεχόμενο κατά την προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων.

– Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.

3. Διεξαγωγή διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών

– Μαθησιακή και ψυχολογική προετοιμασία του μαθητή.

– Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.

– Βαθμός κινητοποίησης μαθησιακών διαδικασιών.

– Εμπέδωση της νέα γνώσης.

4. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια

– Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.

– Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας.

– Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς, φορείς του δημοσίου και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

5. Επιστημονικά και επαγγελματική ανάπτυξη

– Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.

– Επαγγελματική ανάπτυξη.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους την κωδικοποίηση.