Στην τελική ευθεία η υπογραφή της σύμβασης ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ

Το σχέδιο θα συζητηθεί στις 9 Ιανουαρίου


ΕΛΛΑΔΑ
23:27
03/01/2020
Στην τελική ευθεία η υπογραφή της σύμβασης ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ
2
loading

Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) προωθεί με γρήγορους ρυθμούς τις απαραίτητες διεργασίες με στόχο να μπει στην τελική κατάρτιση η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με τρίτο συμβαλλόμενο τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της πόλης (ΟΑΣΘ), για τις γραμμές και τα δρομολόγια, που θα αναλάβει να εκτελεί το εν λόγω ΚΤΕΛ (μαζί με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς).

Το σχέδιο της σύμβασης θα τεθεί επί τάπητος στις 9 Ιανουαρίου, κατά το πρώτο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού για το 2020.

«Δύο μόλις ημέρες μετά την έκδοση της σχετικής απόφασης του υπουργού Μεταφορών και Δικτύων, Κ. Καραμανλή, ο ΟΣΕΘ δείχνει άμεσα αντανακλαστικά στις ανάγκες των μετακινούμενων, προωθώντας την επεξεργασία και την έγκριση του σχεδίου της σχετικής σύμβασης. Το σχέδιο της σύμβασης θα τεθεί επί τάπητος, προκειμένου να συζητηθεί εκτενώς, στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού για τη νέα χρονιά, το οποίο έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 9/1, ενώ θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και ανταλλαγής και κατάθεσης απόψεων, ώστε να φτάσει στην τελική του μορφή τόσο από τα μέλη του ΔΣ όσο και στη συνέχεια από τους συμμετέχοντες στο ζήτημα, δηλαδή την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. και τον ΟΑΣΘ» υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕΘ την οποία μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Στη συνέχεια, θα αποσταλεί στο αρμόδιο τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τελικό έλεγχο και έγκριση, ώστε να ανάψει το «πράσινο φως» της έναρξης του έργου της προσθήκης 120 λεωφορείων στις περιαστικές και αστικές μετακινήσεις της Θεσσαλονίκης.

«Το έργο ανέρχεται σε ύψος οικονομικού αντικειμένου 22.320.000 ευρώ τον χρόνο για μια διετία. Τόσο ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Τόσκας, ανέφεραν ότι υπάρχουν σημαντικά σημεία της σύμβασης στα οποία εστιάζουν, όπως η ανάγκη της λειτουργίας τηλεματικής εποπτείας, μηχανημάτων κομίστρου και δυνατότητας ελέγχων σε όλα απολύτως τα οχήματα, από την πρώτη εβδομάδα έναρξης του έργου, ενώ σημαντικός θα είναι ο ρόλος του ανεξάρτητου ελεγκτή, ο οποίος θα συλλέγει τα δεδομένα και τα αποτελέσματα της παροχής του έργου από τα ΚΤΕΛ, ώστε ο φορέας να πιστοποιεί και να αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του. Τέλος, ιδιαίτερη σημασία αποδίδει η διοίκηση του ΟΣΕΘ και στην εύρυθμη οικονομική εποπτεία του συνολικού έργου πάντοτε προς όφελος των μετακινούμενων» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar gkagkarin.blogspot.com

    Οι εργαζόμενοι της χώρας, και οι εργαζόμενοι στις μεταφορές έχουν μπει για τα καλά στο στόχαστρο της κυβέρνησηςκαι της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Το τελευταίο διάστημα είδαμε τηνκυβέρνηση ναεπιτίθεται στους εργαζόμενους στις μεταφορές και ειδικότερανα συκοφαντείτην απεργία των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ.

    Από την άλλη θέλει να περάσει μέτρα για τον περιορισμό των διαδηλώσεων και να υλοποιήσειτον σταθερό και διαχρονικό «πόθο» των επιχειρηματικών ομίλων.
    Η κυβέρνηση θέλει τον εργαζόμενο λαό στο περιθώριο, άφωνο, και τους αγώνες του στο γύψο γι\' αυτό και προσπαθεί τώρα όπως έκαναν στο παρελθόν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις να αξιοποιήσει τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας εργαζόμενους ενάντια σε εργαζόμενους.

    Η Ν.Δ. παίρνει τη σκυτάλη από το ΣΥΡΙΖΑ ο οποίοςόταν ήταν στην κυβέρνηση έστρωσε το «κόκκινο χαλί»με τοννόμο ενάντια στην κήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων, τον νόμο Βρούτση- Αχτσιόγλου για καθορισμό με υπουργική απόφαση του βασικού μισθού, ενώειδικότερα στη μεταφορά με τον νόμο Σπριτζη 4568/2018,άνοιξε την πόρτα γιατην ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και την παραχώρηση αστικών γραμμών στα ΚΤΕΛ.
    Θεμέλιος λίθος της διαχρονικής επίθεσηςτων κυβερνήσεων είναι η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370 για την «απελευθέρωση των μεταφορών»
    ....
    https://gkagkarin.blogspot.com/2020/01/blog-post_45.html

    1. avatar ανόητε

      τα καμώματα στον ΟΑΣΘ του συνδικαλιστή της ΔΕΗ πατέρα του νικολάκι - υπουργού διαστήματος και γαλαξιών - και αδελφού της νοτοπούλας, τα κάνεις γαργάρα. 85.000.000 € πρόλαβε να χρεώσει τον ΟΑΣΘ στο ελάχιστο διάστημα που διέλυσε τις συγκοινωνίες στην Θεσσαλονίκη για να τις παραδώσει στους συνδικαλιστές και τα ΚΤΕΛ.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει