Η Περιφέρεια Αττικής ανακοίνωσε τους στόχους της τουριστικής πολιτικής για τα επόμενα πέντε χρόνια, με στόχο την προβολή όλων των δυνατοτήτων της Αττικής σε μεγάλο χρονικό και γεωγραφικό εύρος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, οι στόχοι αφορούν:

Προβολή της Αθήνας-Αττικής ως short break προορισμό (εκτός από city break) με ανάλογες προτάσεις για επιμέρους νέα τουριστικά προϊόντα που θα συμβάλουν σταδιακά σε αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά και του μέσου όρου παραμονής τους.

Προβολή της «άγνωστης» και «αυθεντικής» Αττικής. Οι δυνατότητες προβολής των επιμέρους προορισμών π.χ. του Πειραιά, των νησιών του Σαρωνικού, των Ανατολικών και Δυτικών περιοχών που έχουν να προσθέσουν σημαντικά καινούργια στοιχεία για τον πολιτιστικό περιβάλλον της.

Προβολή με έξυπνο και σύγχρονο τρόπο, καθώς και με ανταποδοτική αξία, επενδύοντας σε αποτελεσματικές δράσεις και όχι σε αμφίβολης και αναχρονιστικής αποδοτικότητας διαφημιστικές ενέργειες, χωρίς άμεσα και σχετικά μετρήσιμα οφέλη.

Προβολή της Περιφέρειας Αττικής, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά και με τους δήμους και τις άλλες Περιφέρειες της χώρας, μεγιστοποιώντας τα οφέλη και εξοικονομώντας πόρους και ανθρώπινο δυναμικό, αποφεύγοντας αλληλοεπικαλύψεις δράσεων.

Συνεργασία για την από κοινού προβολή με εθνικούς ή και διεθνείς key players του τουρισμού (π.χ. κοινωνικούς εταίρους, αεροπορικές εταιρείες, Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, κλπ).

Σε ό,τι αφορά τα πεπραγμένα της Περιφέρειας, πάντα στον άξονα του τουρισμού, τονίζεται ότι διαπιστώθηκαν και ελέχθηκαν τα κενά και οι αστοχίες του Προγράμματος της Τουριστικής Προβολής, τέθηκαν επιστημονικές προδιαγραφές εμπιστευόμενοι το δημόσιο πανεπιστήμιο, ενώ συστήθηκε Διεύθυνση Τουρισμού που στελεχώνεται με κατάλληλο ανθρώπινο και τεχνικό κεφάλαιο.

Την ίδια στιγμή, υπογραμμίζεται ότι «αποκτήθηκαν τα βασικά επιστημονικά εργαλεία για το σύγχρονο και ορθολογικό σχεδιασμό της τουριστικής προβολής, ενώ σχεδιάστηκε και άρχισε να υλοποιείται η Στρατηγική της Προβολής της Περιφέρειας Αττικής με δημοκρατικό και ισότιμο τρόπο, με συνεργάτες μας τους Δημόσιους Φορείς Τουρισμού και συμμάχους μας τους Δήμους της Αττικής και όλους τους εμπλεκόμενους ιδιωτικούς φορείς Τουρισμού».

Σε ό,τι αφορά την υλοποίηση του προγράμματος προβολής αναφέρεται ότι η Περιφέρεια θα προβεί σε Προκηρύξεις έργων Προβολής για το Α’ εξάμηνο του 2016, ενώ, στη συνέχεια, μέσω της Προκήρυξης του ολοκληρωμένου σχεδίου Προβολής 2016-2020 και η υλοποίηση θα ανατεθεί σε πολλαπλούς αναδόχους ανάλογα με το είδος και τις προδιαγραφές των επιμέρους έργων της προβολής.