Η Πλαίσιο ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2025 με αύξηση πωλήσεων κατά 5%, συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία για ακόμη μια χρονιά, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, το οποίο και αυτό παρουσίασε αύξηση. Η σταθερή ανοδική πορεία της εταιρείας επιβεβαιώνεται από τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024, τα οποία κατέγραψαν ιστορικό ρεκόρ κύκλου εργασιών, φτάνοντας τα 480,1 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,4% σε σχέση με το 2023.

Η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει ιδιαίτερα θετικά οικονομικά μεγέθη και οδεύει προς την υπέρβαση του μισού δισ. ευρώ σε τζίρο εντός του 2025, πετυχαίνοντας κερδοφόρα αποτελέσματα με συνέπεια, κάθε έτος της λειτουργίας της.

Η κερδοφορία της κατέγραψε διψήφια ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2025, παρά το γεγονός ότι το 2024 ξεκίνησαν σημαντικά έργα ανάπτυξης δικτύου και υποδομών, επενδύσεις δηλαδή, που εκούσια απορροφούν από την κερδοφορία, με απώτερο στόχο να χτιστεί ένα ακόμα δυνατότερο μελλοντικό Πλαίσιο.

Στο κρατικό πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β» 1ος κύκλος, που συνέβαλε σημαντικά στα ιδιαίτερα θετικά οικονομικά στοιχεία της εταιρίας, η Πλαίσιο αναδείχθηκε κορυφαίος προορισμός των καταναλωτών, έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο του προγράμματος.

Για τα επόμενα τρία χρόνια, η Πλαίσιο θα εντείνει την επένδυσή της στην ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων και το χτίσιμο υποδομών -ως δύο κεντρικούς άξονες ανάπτυξης-, με στόχο να συνεχίσει την κερδοφόρα πορεία, να αυξήσει την παραγωγική της ισχύ σε IT και Logistics και να ενισχύσει το αποτύπωμα του brand σε περισσότερες πόλεις στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής διεύρυνσης του φυσικού δικτύου της Πλαίσιο, ξεκίνησε τη λειτουργία του το 27ο κατάστημα της στα Μελίσσια (Αν. Παπανδρέου & Τραπεζούντος 17), ενισχύοντας την παρουσία της στα Βόρεια Προάστια Αττικής. Με επιφάνεια 1.800 τ.μ. σε τρία επίπεδα, το κατάστημα προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών σε τεχνολογία, computing, χαρτοπωλείο και οικιακές συσκευές, καθώς και Experience Points για hands-on δοκιμές, live demos και τεχνική καθοδήγηση.

Παράλληλα, το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα νέα καταστήματα σε Ιωάννινα και ΔΑΑ υποδέχτηκαν περισσότερους από 180.000 επισκέπτες, αποδεικνύοντας τη δυναμική της πολυκαναλικής παρουσίας της Πλαίσιο.

Η Πλαίσιο επενδύει σταθερά στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, βελτιώνοντας διαρκώς την αποδοτικότητα των λειτουργιών της και την εμπειρία πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώθηκε η υιοθέτηση νέας πλατφόρμας διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου, προχωρά ο εκσυγχρονισμός των ιστοσελίδων Plaisio.gr και Plaisiopro.gr, ενώ έχει δρομολογηθεί η μετάβαση στο προηγμένο σύστημα ERP SAP S/4 HANA, που θα ενισχύσει περαιτέρω τις επιχειρησιακές υποδομές της εταιρείας.