Τις οικονομικές επιδόσεις για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανακοίνωσε το Netflix, αποκαλύπτοντας το άλμα που σημειώθηκε στους νέους συνδρομητές, ωστόσο δεν έπιασε τα προβλεπόμενα κέρδη.

Ειδικότερα, η συνδρομητική πλατφόρμα πρόσθεσε 7,66 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ενώ σύμφωνα με τις δικές της εκτιμήσεις, ανέμενε περί τα 4,5 εκατ. νέους συνδρομητές. Έτσι, το Netflix έκλεισε το 2022 με συνολικά 230,75 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλον τον κόσμο, καταρρίπτοντας τον στόχο των 227,59 εκατ. συνδρομητών.

Σημειώθηκε δηλαδή, 4% ετήσια αύξηση στο σύνολο των συνδρομητών, με τις συνδρομές επί πληρωμή να αυξάνονται, σύμφωνα με το Variety, κατά 910.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά, κατά 3,2 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, κατά 1,76 εκατομμύρια στη Λατινική Αμερική και κατά 1,8 εκατομμύρια στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Το τρέχον τρίμηνο σηματοδοτεί 10 χρόνια από τότε που το Netflix έφερε τα πάνω κάτω στη βιομηχανία, λανσάροντας τη δραματική σειρά του Ντέιβιντ Φίντσερ «House of Cards».

«Μία δεκαετία αργότερα από τον αρχικό προγραμματισμό και μετά από κλιμακούμενη επιτυχία, έχουμε περάσει στην πιο απαιτητική σε φάση της ανάπτυξης μας» έγραψε το Netflix σε επιστολή του προς τους μετόχους.

Τα έσοδα τριμήνου έφτασαν τα 7,85 δισ. δολάρια – όσα ακριβώς προέβλεπαν οι αναλυτές -, αυξημένα σε ετήσια βάση κατά 1,9%.

Ενώ, όμως, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,9% σε ετήσια βάση, τα κέρδη της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο ήταν πολύ χαμηλότερα από την πρόβλεψη της ίδιας της Netflix για 36 σεντς ανά μετοχή. 

Η εταιρεία το απέδωσε σε «μη πραγματοποιηθείσα ζημία 462 εκατομμυρίων δολαρίων ως αποτέλεσμα της υποτίμησης του δολαρίου ΗΠΑ έναντι του ευρώ κατά το 4ο τρίμηνο του ’22».