Ξεκίνησε η αποκάλυψη της ανανεωμένης εκδοχής της Mercedes CLS στις εκδόσεις Coupe και Shooting Brake, με τους Γερμανούς να εστιάζουν στα καινοτόμα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας MULTIBEAM LED.

Αντί να μας δώσουν τη συνολική εικόνα της ανανεωμένης Mercedes CLS Coupe και Shooting Break , οι Γερμανοί προτίμησαν να μας ανοίξουν την όρεξη με την εμπρόσθια όψη της, εστιάζοντας το ενδιαφέρον τους στα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED MULTIBEAM. Εμείς, όμως, εξασφαλίσαμε αποκλειστικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες των δύο εκδόσεων, οι οποίες δείχνουν από τα μέχρι στιγμής στοιχεία να επιβεβαιώνονται (για ακόμα μια φορά) πλήρως.

Οι αλλαγές

Η ανανεωμένη CLS, λοιπόν, διαθέτει μια επανασχεδιασμένη γρίλια στη μάσκα της, ενώ νέος είναι και ο προφυλακτήρας, ο οποίος δείχνει να αντλεί έμπνευση από τον αντίστοιχο της μικρότερης «αδελφής» της, της Mercedes CLA. Οι πληροφορίες, πάλι, που συνοδεύουν το εσωτερικό, θέλουν να έχουν τοποθετηθεί νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, να έχει επανασχεδιαστεί εκ νέου το τιμόνι, ενώ φέρεται να έχει τοποθετηθεί ένα νέο σύστημα infotainment. Κάτω από το μακρύ καπό της ανανεωμένης CLS, οι άνθρωποι της Mercedes φέρονται να έχουν τοποθετήσει ένα 3λιτρο twin-turbo V6 μοτέρ βενζίνης, (333 PS, 480 Nm), το οποίο θα συνεργάζεται με ένα καινούργιο 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G TRONIC.

Φώτα MULTIBEAM LED

Επιστρέφοντας στο θέμα των MULTIBEAM LED φωτιστικών σωμάτων, η καινοτομία τους έγκειται στο γεγονός πως το κάθε φανάρι διαθέτει 24 λαμπτήρες LED, με τον καθέναν από αυτούς να ελέγχεται ανεξάρτητα από τους άλλους. Προσφέρουν μεγάλη απόδοση, υψηλή ευκρίνεια και γρήγορη απόκριση. Υπάρχουν 4 μονάδες ελέγχου που συνεργάζονται με μία κάμερα που βρίσκεται πίσω από το παρμπρίζ, τροφοδοτώντας το σύστημα με πληροφορίες 100 φορές το δευτερόλεπτο. Έτσι υπολογίζεται η βέλτιστη χρήση μέρους ή όλων των λαμπτήρων, ενώ η Mercedes «υπόσχεται» πως το νέο σύστημά της προσφέρει μεγαλύτερη ακτίνα κατά 20%, φτάνοντας την ορατότητα στα 485 μέτρα.

Επιπλέον, κάθε προβολέας MULTIBEAM LED διαθέτει λειτουργία στροφής, στρίβοντας μέχρι και 12 μοίρες προς τα έξω. Ακόμα, στους κυκλικούς κόμβους, η λειτουργία φωτισμού στροφών ενεργοποιείται προς τα αριστερά και δεξιά πριν καν το αυτοκίνητο μπει σε κυκλική πορεία. Παράλληλα και στα πίσω φωτιστικά σώματα, τα φώτα φρένων και οι δείκτες αλλαγής κατεύθυνσης λειτουργούν με ποικίλες εντάσεις φωτός, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τον φωτισμό του περιβάλλοντος.

Πηγή: autotriti.gr