Η μηχανολογική τελειότητα της Toyota επιβραβεύεται για μία φορά ακόμα με νίκες στις κατηγορίες «Green Engine of the Year» και «Sub-1.0 Litre Engine of the Year» των βραβείων «2010 International Engine of the Year».

Οι δύο νίκες αποτελούν μία γνήσια διεθνή αναγνώριση, καθώς οι κινητήρες δοκιμάστηκαν και αξιολογήθηκαν από μία επιτροπή 72 δημοσιογράφων του ειδικού τύπου από 35 χώρες. Η τελευταία επιτυχία της Toyota ισχυροποιεί τη θέση της εταιρίας στο θεσμό «International Engine of the Year» με 22 νίκες (επί συνόλου 144) από το 1999 που καθιερώθηκαν τα βραβεία.

Το Toyota Hybrid Synergy Drive διατηρεί την πρωτοκαθεδρία του κερδίζοντας τον τίτλο «Green Engine of the Year» για τέταρτη φορά την τελευταία πενταετία. Αυτή η παγκοσμίως αναγνωρισμένη τεχνολογία συστήματος κίνησης που διατίθεται για τα Prius και Auris HSD, είναι από τις πιο επιτυχημένες στην ιστορία των βραβείων, με την κατάκτηση συνολικά 11 τίτλων.

Το Hybrid Synergy Drive του Auris HSD καταναλώνει μόλις 3,8 l/100km και έχει εκπομπές CO2 89 g/km μόνο. Το Auris HSD και το νέο Prius πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5 και εκτιμάται ότι θα πληρούν και τις απαιτήσεις των Euro 6. Όντας ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, το HSD μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση σε ταχύτητες μέχρι 50km/h, με αυτονομία μέχρι 2km, ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Το σύστημα βελτιώνει επίσης την ποιότητα των καυσαερίων με περιορισμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και μηδενικά μικροσωματίδια (PM).

Ενώ ο ελαφρύς και συμπαγής κινητήρας 1.0 VVT-i της Toyota κέρδισε στην κατηγορία «Sub-1.0 Litre Engine of the Year» για τέταρτη συνεχή χρονιά. Υιοθετώντας πλήρως αλουμινένια δομή, ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 L ζυγίζει μόλις 67kg, με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους ελαφρύτερους κινητήρες εσωτερικής καύσης που διατίθενται σήμερα στην αγορά για επιβατικά αυτοκίνητα.

Η μονάδα 1.0 L της Toyota που χρησιμοποιείται στα Aygo, iQ και Yaris, εκθειάστηκε από τους κριτές σαν «‘Ένας από τους πιο οικονομικούς τρικύλινδρους 1.0 L τετραθέσιου μοντέλου» και «… παραμένει ασυναγώνιστος στην κατηγορία».

Πηγή: χrimatriti.gr