Το Ranger τερμάτισε 22ο στο Ράλι Ντακάρ, το δυσκολότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Ν. Αμερική με πλήρωμα τον Αργεντινό οδηγό Lucio Alvarez και συνοδηγό τον Ronnie Graue.

Το 5.0 V8 φορτηγάκι της Φορντ άντεξε στον εξουθενωτικό αγώνα των 14 ημερών και των 9300km, μέσα από κακοτράχαλες βραχώδεις διαδρομές, κοίτες ποταμών και αμμόλοφους στην Αργεντινή και τη Χιλή σε θερμοκρασίες –πολλές φορές- άνω των 45°C.

Το Dakar Ranger βασίζεται στο στάνταρ 4×4 double-cab Ford Ranger με πλήρως συνθετικό αμάξωμα και προηγμένα εξαρτήματα ελαφρού βάρους. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 350PS, με διπλό, ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός/πίσω, αερόψυκτα φρένα εμπρός και υγρόψυκτα πίσω φρένα. Χρησιμοποιεί 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο και έχει μόνιμη τετρακίνηση.

«Οι αγώνες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη δοκιμασία και ένα κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας δίνοντας το στίγμα της αγωνιστικής εμπλοκής.

Dakar Rally Ford Ranger – τεχνικές προδιαγραφές

Βασικό Όχημα

Ford Ranger 4×4 Double Cab

Κανονισμοί

FIA / ASO T1

Κινητήρας

Ford Aluminum 5.0L-4V V8 with

Twin Independent Variable Cam Timing

Ισχύς

260kW (354PS) @ 4500r/min

Ροπή

[email protected] 4100r/min

Αμάξωμα

Συνθετικό

Ανάρτηση

Independent front and rear

Δύο αποσβεστήρες BOS /τροχό

Αντιστρεπτικές δοκοί, εμπρός / πίσω

Φρένα

Brembo υγρόψυκτα πίσω

Brembo αερόψυκτα εμπρός

Ρεζερβουάρ

500 L

Κιβώτιο

Sadev 6-τάχυτο σειριακό, μόνιμη τετρακίνηση

Διαφορικό

LSD εμπρός και πίσω

Κινητήριοι τροχοί

Ζάντες 16 Evocorse με ελαστικά Michelin 245/85 – 16

Τελική ταχύτητα

170km/h

Βάρος

1975kg

 

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.