Αυτός είναι ο λόγος που ο Elon Musk επέλεξε το Βερολίνο και όχι τη Βρετανία για το πρώτο εργοστάσιο της Tesla

Μόνο στην παραγωγή η κίνηση αυτή θα δημιουργήσει 6.000 με 7.000 θέσεις εργασίας


AUTO
15:08
13/11/2019
Αυτός είναι ο λόγος που ο Elon Musk επέλεξε το Βερολίνο και όχι τη Βρετανία για το πρώτο εργοστάσιο της Tesla
4
loading

Στο Βερολίνο σκοπεύει η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla να κατασκευάσει το πρώτο εργοστάσιό της στην Ευρώπη, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο Elon Musk.

Ο λόγος που ελήφθη η απόφαση αυτή, όπως εξήγησε και πάλι ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δεν είναι άλλος από το Brexit.

Η Tesla είχε ανακοινώσει νωρίτερα ότι επέλεξε μια τοποθεσία κοντά στο Βερολίνο για το νέο κέντρο σχεδιασμού της και το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών, κινητήρων και οχημάτων, δίνοντας μεγάλη ώθηση στη γερμανική πρωτεύουσα.

Η Ραμόνα Ποπ, αρμόδια για τις Οικονομικές Υποθέσεις στην τοπική κυβέρνηση του Βερολίνου, δήλωσε ότι μόνο στην παραγωγή η κίνηση αυτή θα δημιουργήσει 6.000 με 7.000 θέσεις εργασίας, με εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες περισσότερες σε τομείς όπως ο σχεδιασμός, το λογισμικό ή η έρευνα.

«Το Brexit κατέστησε πολύ επικίνδυνη τη δημιουργία ενός Giga-εργοστασίου στο Ηνωμένο Βασίλειο» δήλωσε ο Musk στην ιστοσελίδα του περιοδικού Auto Express.

Η ψήφος της Βρετανίας υπέρ της αποχώρησης από την ΕΕ έχει πλήξει τις ξένες επενδύσεις καθώς η μελλοντική εμπορική σχέση της χώρας με την ΕΕ δεν είναι ακόμα σαφής, ενώ έχουν περάσει πάνω από τρία χρόνια από το δημοψήφισμα, όπως υπενθυμίζει το ΑΜΠΕ.

Η Βρετανία διενεργεί κοινοβουλευτικές εκλογές τον Δεκέμβριο σε μια προσπάθεια άρσης του αδιεξόδου. Ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον έχει δηλώσει ότι θα υπάρξουν υψηλές εισροές επενδύσεων μόλις διευθετηθούν οι όροι της συμφωνίας αποχώρησης.

Μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Nissan, έχουν ανακοινώσει ότι μια άτακτη αποχώρηση από το μπλοκ, όπου οι εταιρίες θα βρεθούν αντιμέτωπες με δασμούς μετά την αποχώρηση από την ΕΕ χωρίς μια μεταβατική συμφωνία, δεν θα είναι βιώσιμη και θα θέσει σε κίνδυνο ολόκληρο το επιχειρηματικό τους μοντέλο.

Το βρετανικό υπουργείο αρμόδιο για τις επιχειρήσεις αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο αναφορικά με το δημοσίευμα για την Tesla.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    First we take China, then we take Berlin. Στην Κίνα το Gigafactory έχει ξεκινήσει δοκιμαστική παραγωγή μερικούς μήνες αφότου ξεκίνησαν οι εκσκαφές του οικοπέδου. Στη Γερμανία θα πάρει τουλάχιστον 3 χρόνια η ίδια διαδικασία.

  2. avatar Πανταζης Αρης

    Οταν ο musk αποφασισει να φτιαξει καρο με κουπια για να σπρωχνεις τον κοπανιστο αερα και να πηγαινει μπροστα (δε νομιζω) θα απευθυνθει στους Ελληνες.
    Και δυστυχως για αυτο φταιμε ολοι μαζι.Πολιτικοι αναξιοι αγραμματοι απολυτα ιδιοτελεις κ ενας λαος που τα περιμενει ολα απο το κρατος και τους αλλους,αποποιουμενος καθε ατομικη ευθυνη κ υποχρεωση .
    Το ευρυθμο κρατος απαιτει προσπαθεια πρωτα ατομικη κ στη συνεχεια συλλογικη.
    Και πρωτα απο ολα αξιοκρατια.
    Οχι το καθε κομματοσκυλο μπροστα απο τους αξιους.
    Οταν οι αλλοι θα κινουνται με 3volt αυτοκινητα εμεις θα κανουμε εξεταστικες στη βουλη χωρις λογο ,αιτια κ αποτελεσμα.
    [...]

  3. avatar Αεκτζης

    Αυτός δεν μας παραμύθιαζε οτι θα έρθει στην Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ με το πρωτοποριακό προγρσμμα στον Δημόκριτο;;. Φάγαμε σανό η όχι ακομα

  4. avatar Ειναι φτηνά τα

    μεροκαματα για αυτό, περιμενουμε και εμεις εδω επενδυσεις με μεροκαματα 300 και 500 ευρω νομίζοντας οτι εκει ειναι το πρόβλημα
    αααα ρε ψωροκωσταινα!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει