Η Opel στο πλευρό Ομάδων Formula Student

Στηρίζει πέντε Γερμανικά πανεπιστήμια, στον μεγαλύτερο θεσμό αγώνων αυτοκινήτου για φοιτητές στην Ευρώπη


AUTO
18:59
02/04/2019
Η Opel στο πλευρό Ομάδων Formula Student
loading

Το Formula Student, είναι ο μεγαλύτερος θεσμός αγώνων αυτοκινήτου για φοιτητές σε όλη την Ευρώπη και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, την κατασκευή του και την συμμετοχή του σε αγώνες απέναντι στις κατασκευές άλλων ομάδων στην πίστα του Hockenheimring από τις 5-11 Αυγούστου 2019.

Πάνω από 15 χρόνια η Opel είναι ένας από τους σημαντικότερους υποστηρικτές των αγώνων Formula Student.

Εφέτος στηρίζει πέντε γερμανικά πανεπιστήμια που έχουν έδρα στις περιοχές του Rüsselsheim και του Kaiserslautern, υποβοηθώντας στο σχεδιασμό των μονοθέσιων αγωνιστικών αυτοκινήτων και στην κατασκευή των εξαρτημάτων τους, αλλά και παραχωρώντας το κέντρο δοκιμών της στο Rodgau-Dudenhofen.

Επιπλέον, η Γερμανική μάρκα διευκολύνει τις μετακινήσεις των επίδοξων μηχανικών, διαθέτοντας σε κάθε ομάδα πανεπιστημίου ένα Opel Insignia Sports Tourer, ως επίσημο όχημα για όλη τη χρονιά.

Ο στόχος του θεσμού Formula Student είναι η δημιουργία ενός πρωτότυπου. Το μονοθέσιο πρέπει να υπακούει σε αυστηρές προδιαγραφές. Επιπλέον, οι ομάδες καλούνται να υπολογίσουν το κόστος σχεδιασμού και να παρουσιάσουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο, όπως ακριβώς συμβαίνει με κάθε νέο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όταν αυτή η διαδικασία ολοκληρωθεί με επιτυχία, το μονοθέσιο κατεβαίνει στην πίστα.

Η κατάταξη καθορίζεται από τις επιδόσεις σε μια σειρά ασκήσεων, στο skid pad, στην επιτάχυνση και σε αγώνες sprint και αντοχής. Η εξοικονόμηση ενέργειας παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Τις ομάδες βαθμολογεί μία επιτροπή εμπειρογνωμόνων που αποτελείται από εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας, των προμηθευτών εξαρτημάτων, αλλά και των αγώνων αυτοκινήτου.

Ο θεσμός Formula Student διοργανώνεται από το 1981. Στη Γερμανία, οι αγώνες διεξάγονται από το 2006 με την ίδρυση του Formula Student Germany, υπό την αιγίδα της VDI, της Ένωσης Γερμανών Μηχανικών.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς, επιτρέπονται τρεις διαφορετικές κατηγορίες κινητήριων συνόλων: αυτή του κλασικού κινητήρα εσωτερικής καύσης, του ηλεκτροκινητήρα και από το 2017, η κατηγορία των αυτόνομων οχημάτων. Στο μέλλον, ο θεσμός θα επικεντρωθεί ιδιαίτερα στην ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες και στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης.

Αυτά φυσικά στην Γερμανία, γιατί στην Ελλάδα, όπου υπάρχει η πολύ δυνατή ομάδα (Prom Racing) του τμήματος Μηχανολόγων Μηχ/κών του Ε.Μ.Π., καθηγητές και φοιτητές με πολύ κόπο βρίσκουν την απολύτως απαραίτητη υποστήριξη για να συνεχίσουν μια αξιέπαινη πορεία ετών.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει