Το Ninja 250 παραμένει στην γκάμα, η Kawasaki όμως ενισχύει την παρουσία της στη μικρή κατηγορία των supersport με δύο ακόμη μοντέλα, ένα με 300 και ένα με 400 κυβικά. Πρόκειται για τη μοναδική κατηγορία μοτοσυκλετών δρόμου που γνωρίζει ανάπτυξη, οπότε η Kawasaki απλά δείχνει να έχει χρονικό προβάδισμα στις εξελίξεις.

Δια της πλαγίας οδού έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία για τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει η Kawasaki το 2013. Η «πλαγιά οδός» σε αυτήν την περίπτωση είναι η αμερικανική EPA, η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος, από την οποία είναι υποχρεωμένες να πάρουν πιστοποίηση οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών για όλα τα μοντέλα τους, εννοείται όσα πωλούνται στις ΗΠΑ.

Από την ΕPA λοιπόν διέρρευσαν κάποιες τεχνικές πληροφορίες για τα νέα μοντέλα. Οι οποίες, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση της Kawasaki ότι θα παρουσιάσει «σε παγκόσμια πρώτη όλα τα μοντέλα της σειράς Ninja 2013 στην Times Square της Νέας Υόρκης» έστειλαν τους αμερικάνους δημοσιογράφους σε έναν τρελό αγώνα ανακάλυψης περισσότερων πληροφοριών για τα σχέδια της Πράσινης εταιρείας.

Αυτό που ανακάλυψαν λοιπόν, είναι ότι η Kawasaki σχεδιάζει στις ΗΠΑ μια μεγάλη επίθεση στη μικρομεσαία κατηγορία. Συνηγορούν σε αυτό τα εξής: παραμένει στις βιτρίνες το δημοφιλές Ninja 250R, όχι όμως το ανανεωμένο μοντέλο με τον ψεκασμό και την εμφάνιση α λά ZX-10R, αλλά το παλιό με τα καρμπυρατέρ.

Ωστόσο στον κατάλογο με τα Ninja που δημοσίευσε η Kawasaki περιλαμβάνονται δύο ακόμα μικρομεσαία «R», ένα 300άρι και ένα 400άρι. Είναι κάπως περίεργο να προσφέρονται τρία παρόμοια μοντέλα σε ένα εύρος κυβισμού που δεν ξεπερνά τα 150 cc. Χωράνε και τα 3 μοντέλα στη γκάμα; Προφανώς, ναι.

Κοιτάζοντας τα έγγραφα της ΕΡΑ βλέπει κανείς ότι η ύπαρξή τους έχει να κάνει και με το έγκαιρο πλασάρισμα της Kawasaki στην κατηγορία. Η οποία όπως έχουμε ξαναπεί, πρόκειται να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη παγκοσμίως.

Με τα νέα KTM Duke και «Moto3» στα ίδια περίπου κυβικά και τη φημολογούμενη ετοιμασία ενός μεγαλύτερου CBR από το 250, είναι συνετή η απόφαση να εδραιώσει την παρουσία της στην κατηγορία πριν την εμφάνιση των αντιπάλων. Επιπλέον με φθηνά και ακριβά μοντέλα (υποθέτουμε ότι το Ninja 250 θα είναι το φθηνότερο), μπορεί να προσελκύσει το νέο κόσμο.

Επιπλέον είναι έτσι σε καλύτερη θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των νέων νόμων για τα σταδιακά διπλώματα της Ευρώπης. Για παράδειγμα το Ninja 250R αναγγέλλεται με 23 μόλις ίππους, ενώ το «ψεκαστό» Ninja 300 με 39 ίππους, έχοντας μόλις 45 περισσότερα κυβικά.