Το 47ο Διεθνές Ράλι ΦΙΛΠΑ που τελέσθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO, ολοκληρώθηκε στην παραλία της λίμνης των Ιωαννίνων. Στο ράλι που ξεκίνησε από την παραλία της Πρέβεζας συμμετείχαν 45 ελληνικά και αλλοδαπά πληρώματα από την Κύπρο, Αυστρία, Ελβετία και Μ. Βρετανία.

Το αγωνιστικό σκέλος περιείχε συνολικά 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας για την κατηγορία Regularity και 6 δοκιμασίες για την κατηγορία Master Trophy (Touring). Οι δοκιμασίες φέτος είχαν καινοτομίες όπως τις 2 κατηγορίες στην κατηγορία Regularity: «Κόκκινη» με πιο υψηλές ΜΩΤ και μικρότερους χρόνους διέλευσης και «Πράσινη» με ηπιότερες απαιτήσεις ΜΩΤ και χρόνων, καθώς και ορισμένες ΕΔΑ με περάσματα ιδανικού χρόνου και τερματισμούς για πρώτη φορά «ιππαστί». Επίσης την πρώτη ημέρα οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Regularity αγωνίσθηκαν και σε μία «Super Ειδική» στο Νεοχώρι.

Με βάση τα Ιωάννινα για τρεις μέρες τα πληρώματα «όργωσαν» την Ήπειρο αφού πέρασαν από τοποθεσίες και χωριά όπως Αρχαία Νικόπολη, Φιλιππιάδα, Αρίστη, Βίτσα, Κόνιτσα, Μονοδέντρι. Πάπιγκο το Φαράγκι του Βίκου, Ασπράγγελους, Δόλιανη, Κήπους, Λεπτοκαρυά, Μιλιωτάδες, Τσεπέλοβο και Φραγκάδες.

Νικητές στην κατηγορία Regularity ανεδείχθησαν οι:

1οι Κατσαούνης Ιωάννης – Μανσόλας Μαθιός με Volkswagen Golf GTi του 1979.

2οι Κονταράτος Θεμιστοκλής – Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche SC911 του 1980.

3οι Αρβανίτης Νίκος – Χαραλαμπάκη Ιωάννα με Lancia Fulvia 1,3S Coupe του 1972.

Νικητές στην κατηγορία Trophy Tour ανεδείχθησαν οι:

1οι Della Pietra Martin – Della Pietra Gabriele με Opel Manta GSI του 1985.

2οι Κεχαγιόγλου Πέτρος –  Κεχαγιόγλου Χαράλαμπος με VW Golf του 1983.

3οι Τσιμής Δημήτρης – Κασούνη Θεοδώρα με Mercedes-Benz 230SL του 1966.

Νίκος Τσάδαρης