Πώς αφήνετε το δωμάτιο του ξενοδοχείου σας κατά το check out; Εάν δεν το τακτοποιήσετε, τότε κάνετε λάθος, σύμφωνα με την Myka Meier, η οποία συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα σεμιναρίων του The Plaza Hotel στη Νέα Υόρκη.

Το μάθημα ξεκίνησε το 2017 για να διδάξει στους συμμετέχοντες σύγχρονων κοινωνικών, επιχειρηματικών και γευστικών εθιμοτυπιών στο διάσημο πολυτελές ξενοδοχείο. Μιλώντας για το τι δεν πρέπει να κάνετε ως επισκέπτης του ξενοδοχείου πρόσφατα, η κα Meier είπε ότι ένας σίγουρος τρόπος για να ενοχλήσετε το προσωπικό είναι να φύγετε από το δωμάτιο του ξενοδοχείου αφήνοντάς το σε «φρικτή κατάσταση».

Αν πιστεύετε ότι είναι χρήσιμο να αφήνετε τις βρώμικες πετσέτες σας σε ένα σωρό στο χαλί δίπλα στην πόρτα ή στο κρεβάτι, δεν είναι… Κάντε μια μικρή τακτοποίηση πριν φύγετε», είπε στο περιοδικό Travel + Leisure. «Αφήστε τις λερωμένες πετσέτες κρεμασμένες σε γάντζους ή… σε ωραίους περιποιημένους σωρούς στο μπάνιο, όχι στο χαλί, όπου θα μπορούσαν να αφήσουν υγρό λεκέ».

Η κυρία Meier λέει ότι δεν πρέπει να παίρνετε πράγματα από το ξενοδοχείο που δεν είναι δικά σας, όπως μπουρνούζι ή διακοσμητικά αντικείμενα. Παρότρυνε επίσης τους επισκέπτες να μην αφήνουν τους δίσκους της υπηρεσίας δωματίου τους στο διάδρομο, εκτός εάν το ξενοδοχείο σας έχει πει διαφορετικά, μεταδίδει η New York Post.

«Είναι ακατάστατο και μυρίζει για άλλους επισκέπτες», είπε. «Αντίθετα, καλέστε την υπηρεσία δωματίου όταν τελειώσετε και πείτε τους ότι είστε έτοιμοι να παραλάβουν το δίσκο σας».

Κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, η κα Meier ισχυρίστηκε ότι ένας άλλος σημαντικός επισκέπτης «faux pas» θα πρέπει να σέβεται τους κανόνες του dress code και να μην περπατά σε έναν κοινόχρηστο χώρο όπως ένα λόμπι ξενοδοχείου ή ένα εστιατόριο φορώντας απλά ρόμπα ή μαγιό. Ενώ οι άλλοι κανόνες εθιμοτυπίας της για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου μπορεί να φαίνονται προφανείς σε πολλούς, τα ξενοδοχεία δυστυχώς αντιμετωπίζουν επισκέπτες που δεν τους τηρούν.

Τέλος η κα Meier λέει στους επισκέπτες να είναι υπομονετικοί με το προσωπικό της ρεσεψιόν και γενικά να είναι ευγενικοί με όλο το προσωπικό, συμπεριλαμβανομένου του να θυμούνται να λένε παρακαλώ και ευχαριστώ.

Το χτύπημα, το χειροκρότημα ή το επιθετικό κούνημα για να τραβήξετε την προσοχή του προσωπικού είναι εκτός ορίων. «Η φιλοξενία είναι μια σκληρή βιομηχανία και το να είσαι σε μια δουλειά προσανατολισμένη στις υπηρεσίες μπορεί να είναι πολύ δύσκολη», είπε. «Αυτοί οι άνθρωποι εργάζονται συνήθως πολλές ώρες τις νύχτες και τα Σαββατοκύριακα» κατέληξε.