Αegean για την κρατική ενίσχυση: Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο συζητήσεων με τις ελληνικές αρχές

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία


ΤΑΞΙΔΙΝΕΑ
21:06
23/11/2020
Αegean για την κρατική ενίσχυση: Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο συζητήσεων με τις ελληνικές αρχές
13
loading

Στο τελικό στάδιο συζητήσεων με τις ελληνικές αρχές αναφορικά με τη συμφωνία πακέτο που συμπεριλαμβάνει και τη χορήγηση κρατικής ενίσχυσης στην εταιρεία βρίσκεται η Αεροπορία Αιγαίου Α.Ε., λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας στον κλάδο των αερομεταφορών, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή της, σε συνέχεια των δηλώσεων του κυβερνητικού εκπροσώπου, Στέλιου Πέτσα.

Η συμφωνία, συνεχίζει η ανακοίνωση, θα πρέπει να λάβει την έγκριση της αρμόδιας γενικής διεύθυνσης της Ε.Ε. με την οποία έχουν γίνει ήδη διερευνητικές επαφές προκειμένου να οριστικοποιηθεί, όπως έχει γίνει κατά τους προηγούμενους μήνες και σε πολλές άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η AEGEAN θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό σύμφωνα με τις υποχρεώσεις πληροφόρησης και διαφάνειας που υπέχει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

13
σχόλια
  1. avatar Αποκούμπι!

    Έτσι είναι! Στις δύσκολες συνθήκες το κράτος είναι το αποκούμπι της ελεύθερης οικονομίας! Στις εύκολες; Η χρυσή αγελάδα που αρμέγει χωρίς ενδοιασμούς [...]

    1. avatar Άσε ρε μεγάλε

      Αυτές οι πρόχειρες αναλύσεις σου είναι για νά πλαισιώνουν τό ίματζ καμιάς απεργίας, λες καί σού είπαν νά ρίξεις στο παγκάρι κανένα ευρώ για τήν διάδοση τής, Aegean.

    2. avatar Το κράτος

      Από πού έχει έσοδα? από χρεοκοπημένες εταιρείες? Έναν υγιή αερομεταφορέα θά αφήσει τόν στόλο του νά καταντήσει για σκράπ η νά χαρίζει αεροπλάνα? Καί αυτά περί αγελάδων καί προβάτων είναι μελοδράματα τού μυαλού σου.

  2. avatar Αμ πώς!

    Σοβιετία είμαστε;

    1. avatar Αλίμονο μας

      Έτσι καί ήταν κάποια αεροπορική εταιρεία με αυτή τήν κρίση υπό καθεστώς σοβιετίας, θά κοιτούσαν νά τά σηκώσουν όπως όπως.

  3. avatar Γίνατε όλοι οδικοί

    Αλλά άμα μιλάμε για αριστερή λογική τό μυαλό σας τό όλο διαπλοκές καί μίζες βλέπει καί δεν είσαστε ικανοί ενός γαϊδάρου άχυρο νά μοιράσετε.
    Ξαφνικά με λογική σας πού είναι ίσα ίσα για επιπέδο γκαζοτενεκέδων βρήκατε καί τί μπορεί νά φταίει καί πού μπορεί νά πάνε κάποια χρήματα σέ έναν αερομεταφορέα σέ μία δύσκολη περίοδο. Μεγαλύτερο είναι τό πρόβλημα για έναν αερομεταφορέα νά καθήσει τόν στόλο του πίστα για μία μεγάλη περίοδο από τό νά έχει μείωση στο επιβατικό κοινό. Ένα αεροσκάφος για μπει σέ επανεκκίνηση ύστερα από μακρόχρονη παραμονή έχει τεράστια έξοδα σέ θέματα τεχνικής αξιοπιστίας.
    Πρέπει οπωσδήποτε να περάσει ένα δαπανηρό σέρβις, σχεδόν όλα τά υγρά τών σερβομηχανισμών σύν κάποια παρελκόμενα πρέπει νά τά αντικαταστήσουν λόγο πιθανών αλλοιώσεων τού ιξώδους. Αρκετοί πιλότοι έπειτα από μακρόχρονη παύση πρέπει νά περάσουν εξομοιωτή πτήσεως πού περισσότερο έχει νά κάνει για τήν ψυχολογική τους εικόνα καί όχι ότι μπορεί νά ξεχάσανε νά πετάνε. Σέ άλλη περίπτωση πάλι
    πολλές εταιρείες μπορεί νά εξακολουθούν να πετάνε ένα τμήμα τού στόλου τους έστω καί με έναν επιβάτη για νά μήν χάσουν τίς πύλες καί τήν υποστήριξη εδάφους σέ αλλά αεροδρόμια καί τέλος η οικονομική στήριξη ιπτάμενου προσωπικού καί εδάφους. Ελπίζω με αυτά τά λίγα εν περίληψη νά αναβάθμισα τήν καφενόβια αντίληψη σας περί αερομεταφορέων σέ δύσκολες εποχές για τό πόσο μεγάλη οικονομική αιμορραγία μπορεί νά υπάρχει.

    1. avatar Σωστός!!!

      Με λίγα λόγια καί απλές περιγραφές έδωσες τήν πραγματική εικόνα τί σημαίνει αδράνεια ενός αερομεταφορέα. Οι άσχετοι ξερόλες με τό φτωχό τους τό μυαλό βλέπουν εκατομμύρια καί ή σκέψη τους τρέχει σέ δολοπλοκίες. Ένα αεροπλάνο για νά καταστεί επιχειρησιακό ξανά έπειτα από μακρόχρονη περίοδο αδράνειας απαιτεί βάση τούς απαράβατους κανόνες τής ΙΑΤΑ τεχνικούς ελέγχους καί επεμβάσεις περίπου δύο εβδομάδων ίσως καί παραπάνω. Πρέπει πρώτα να αποκαλυφθούν τά εξωτερικά του ευαίσθητα σημεία τά όποια είναι καλυμμένα με προστατευτικές μεμβράνες. Νά αλλαχθούν η νά ενισχυθούν τά καύσιμα του, νά επιθεωρήσουν όλα τά ευαίσθητα όργανα καί εξαρτήματα για τυχόν υγρασία νά γίνουν ξανά updates στά flight computers και έπειτα από όλες αυτές τίς λεπτομερείς επεμβάσεις εδάφους ατράκτου καί κινητήρων θά τό παραλάβει ειδικό τεχνικό προσωπικό ιπτάμενων όπου θά εξαντλήσουν όλες τίς πτητικές του ικανότητες κατά τήν διάρκεια πτήσεως. 120.000.000 δεν είναι τίποτα μπροστά στην απώλεια ενός αεροσκάφους καί πολύ χειρότερα εάν μεταφέρει επιβάτες.

  4. avatar κερασμενο

    120.000.000 ευρω και 35.000.000 προ οκταμηνου μας κανουνε 155.000.000 x 340.75 =
    52.816.250.000 .Ναι ναι 53 δισεκατομμυρια δραχμες.!! Αν σας γραψω ποσα χρηματα δινει παρανομα στην λουφτχανσα η τρεμουλιαρα και περα απο τις υπογεγραμμενες δηθεν κανονιστικες διαταξεις περι κρατικης επιχορηγησης και παρεμβατισμου που βαση αυτων εκλεισαν την Ολυμπιακη των 5 ηπειρων και του Ελληνισμου πανταχωθεν της υφηλιου- δεν θα πιστευετε στα ματια σας ...Μεχρι τωρα λοιπον 678.000.000 εκατομμυρια ευρω και επονται και αλλα ...οσα χρειαστουν ...231 δισεκατομμυρια δραχμες δηλαδη περιπου...Οταν ο Χατζιδακης ελεγε να δωσουμε την Ολυμπιακη για 1 ευρω σε οποιον αγοραστη ενδιαφερθει ειχαμε την χρονια εκεινη ( 1999) 7000000 τουριστες με τις αγορες αλλα και με την δυναμικη να δειχνουν αλλα και να αποδεικνυεται περιτρανα μετα οτι θα ειχαμε 35.000.000 μεχρι και περσι.Αλλα η παγκοσμιοποιηση ηθελε μονο μια χουφτα εταιριων να κανουν το παγκοσμιο κουμαντο και ετσι η πρωην εταιρια του Ωναση και με τους Ολυμπιακους κυκλους και τα ιδεωδη που εκπροσωπουσε δεν θα ειχαν ευκολη τυχη σε τετοιο περιβαλον ...
    Με ενα brand name ισαξιο της SWISSAIR και slots ( χρονοθυριδες προσγειωαπογειωσης ) μοναδικα που σου επετρεπαν να εχεις ολη την ημερα στην διαθεση σου και ετησια πληροτητα στην Αυστραλια για παραδειγμα την χρονια που κλεισανε την γραμμη στο 89% , καποιοι απο τους σημερινους μετοχους - πολιτικες οικογενειες κυριως τριβουν τα χερια τους για αυτην την καινουργια διευκοληνση εκατομμυριων προς την AEGEAN ...

  5. avatar Υπάλληλοι των μεγάλων συμφερόντων

    Στην κυβέρνηση θέλουν να δώσουν στον πάμπλουτο Βασιλάκη μαγαλοϊδιοκτήτη της Aegean 120.000.000 € από τα ταμεία του κράτους δλδ δικά μας λεφτά.
    Εσύ που έμεινες στο δρόμο επειδή χρεοκόπησε το μαγαζί σου ή η επιχείρηση σου και οι εργαζόμενοι που είναι άνεργοι από την ανίκανοτητα της κυβέρνησης θα πάρουν τα @@@@@@ τους.

  6. avatar Ο καιρος

    Της μπλε Ολυμπιακής έφτασε ! Τρέμετε γατάκια

  7. avatar Μστ

    Να δείτε που μόλις πάρει η AEGEAN τα 120.000.000, θα πουλήσει και τα περιττά της αεροπλάνα και θα εμφανίσει κερδοφορία που θα την καρπωθούν οι μέτοχοι...έτσι λειτουργούν οι κολλητοί της ΝΔ.!!

  8. avatar Μστ

    Με την ίδια λογική το κράτος να επιδοτήσει όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις που έχουν ζημιές.!!

  9. avatar Μστ

    Ιδιωτικοποιήσανε στη ΝΔ την κρατική ολυμπιακή επειδή την επιδοτούσε το κράτος και τώρα επιδοτούν την aegean (που συγχωνεύτηκε με την ολυμπιακή)...ΝΔ, η κυβέρνηση κολλητών και διαπλοκής.!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει