Ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα διοργάνωσε στο Βόλο η Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία, αποκλειστικά για τους επαγγελματίες τουρισμού της περιοχής, με τη συμμετοχή περισσότερων από 120 τοπικών τουριστικών επιχειρηματιών και φορέων. Σημαντικοί εισηγητές της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας αποκάλυψαν στους επαγγελματίες του τουρισμού, επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στην αξιοποίηση της δυναμικής των social media και του ψηφιακού marketing πωλήσεων για την προσέλκυση πελατών και την αποτελεσματικότερη προώθηση των επιχειρήσεών τους.

Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης από την Coca-Cola Τρία Έψιλον, με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό και την κ. Ιωάννα Δρέττα από την Marketing Greece.

Η Ημερίδα «Thessaly Loading Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις» πραγματοποιήθηκε στο Βόλο με τη συμμετοχή 120 επιχειρηματιών του κλάδου από όλη τη Θεσσαλία.

Γενικό πλάνο από την πραγματοποίηση της Ημερίδας

Η κ. Αnna Rufo, CEE Display Sales του TripAdvisor, μίλησε στην Ημερίδα στους επιχειρηματίες του κλάδου, για τη χρησιμότητα του Tripadvisor ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός