«Φέτος τη χώρα μας επισκέφθηκαν 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι -μια αύξηση 11% σε σύγκριση με το 2012. Ο τουρισμός έφερε έσοδα 11,5 δισ. ευρώ. Το αποτέλεσμα, δεν είναι τυχαίο, αλλά ήρθε ως συνέπεια συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών, συγκροτημένης δουλειάς και εφαρμογής ενός στρατηγικού σχεδιασμού», ανέφερε στην ομιλία της η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.

Στόχος για το 2014, δεν είναι παρά η συνέχιση της επιτυχημένης αυτής πορείας, με άξονα το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, που ξεδιπλώνεται σε τέσσερις κατευθύνσεις: νομοθετικές μεταρρυθμίσεις (νόμος 4179), χωροταξικό σχέδιο για τον τουρισμό (με ορίζοντα την επόμενη εικοσαετία), μετεξέλιξη του τουριστικού προϊόντος μέσω του Συμφώνου Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 και μια επικοινωνιακή στρατηγική που φιλοδοξεί να αλλάξει την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.

«Προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Σχεδιάζουμε εναλλακτικές στρατηγικές με αιχμή του δόρατος τα social media. Αλλάζουμε αρνητικές εικόνες και στερεότυπα που είχαν ταυτιστεί με το όνομα Ελλάδα. Ο τουρισμός έγινε ο καλύτερος διακινητής θετικών μηνυμάτων. Στο ίδιο πλαίσιο δημιουργούμε ένα νέο ευέλικτο Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού – έναν σύγχρονο οργανισμό προβολής του ελληνικού τουρισμού, που ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλες τις αυξημένες ανάγκες της αγοράς, απαλλαγμένο από περιττές λειτουργίες και προσηλωμένο στο έργο της επικοινωνίας», ανέφερε σχετικά η κ. Κεφαλογιάννη και προτείνοντας την υπερψήφιση του Προϋπολογισμού σημείωσε: «Για να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας, πρέπει να δουλέψουμε όλοι μεθοδικά, δημιουργικά και συστηματικά. Να αφήσουμε στην άκρη την μεμψιμοιρία και τη στείρα άρνηση. Να προσπαθήσουμε ακόμα περισσότερο και να αντιπαλέψουμε τον λαϊκισμό, την οπισθοδρόμηση και τις εύκολες λύσεις».

«Ο τουρισμός αποτελεί ένα καλό παράδειγμα συλλογικής επιτυχίας και εθνικής προσπάθειας που ενώνει για το κοινό
καλό. Μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε», συμπλήρωσε.