Σε επίσημη ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, απαντάει με σκληρά λόγια στον Πρόεδρο της Ν.Δ. χαρακτηρίζοντάς τον αδαή στα θέματα που αφορούν την Θεσσαλονίκη. Χαρακτηριστικά τονίζουν τα εξής σημεία:

« 1. Η καθυστέρηση κατά δυόμισι χρόνια της κατασκευής της βασικής γραμμής του ΜΕΤΡΟ δεν μπορεί να συνέβη το βράδυ των εκλογών του περασμένου Οκτώβρη.

2. Η καθυστέρηση κατά τρία χρόνια της κατασκευής της επέκτασης του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης του αεροδρομίου «Μακεδονία» δεν μπορεί να συνέβη το βράδυ των εκλογών.

3. Η καθυστέρηση στην κατασκευή της επέκτασης του 6ου προβλήτα στο Λιμάνι δεν μπορεί να συνέβη το βράδυ των εκλογών. Είναι αποτέλεσμα της επιλογής τους να ιδιωτικοποιήσουν το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Γι’ αυτό και σταμάτησαν το έργο πριν τρία χρόνια. Το έργο επαναδημοπρατείται τις επόμενες ημέρες και σχεδιάζεται παράλληλα και η κατασκευή ενός μεγάλου εμπορευματικού κέντρου.

4. Η καθυστέρηση της μετεγκατάστασης της ΔΕΘ οφείλεται στο ότι πεντέμισι χρόνια δεν έκαναν τίποτα για να υλοποιήσουν το σχεδιασμό της EXPO 2008.

5. Πεντέμισι χρόνια νεκρά για την ανάπτυξη της Ζώνης Καινοτομίας.

6. Καμία ετοιμότητα δεν υπήρχε για τη δημοπράτηση της εξωτερικής περιφερειακής. Και αυτό για τρεις λόγους:

α) Δεν είχαν ολοκληρωθεί οι τεχνικές μελέτες και δεν υπήρχαν περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις.

β) Ήδη είχαν κατατεθεί δημόσια και έντονα πολλές ενστάσεις για τη χρησιμότητα του έργου και τις χωροταξικές και περιβαλλοντικές παραβιάσεις, που θα σημειώνονταν από την κατασκευή του. Εάν δημοπρατούνταν το έργο, ουδέποτε θα ξεκίναγε, όπως η Υποθαλάσσια.

γ) Δεν είχε διασφαλισμένους πόρους, αφού από τα περίπου 2 δισ. ευρώ που προϋπολογίζονταν για το κόστος κατασκευής, μόνο 300 εκατ. ευρώ -και αυτά ενδεικτικά- είχαν εγγραφεί στο ΕΣΠΑ.

7. Πάλι δεν είπε τίποτα για το ναυάγιο της Υποθαλάσσιας, όταν πέρυσι τέτοιες μέρες την διαφήμιζαν σαν το μεγάλο έργο, σαν τη μεγάλη τους επιτυχία και λίγα εικοσιτετράωρα μετά ακυρωνόταν η σύμβαση εξαιτίας των επιλογών της κυβέρνησης της Ν.Δ. Είναι κρίμα την ημέρα που η διαιτησία, όπως ορίζει η σύμβαση για την κατασκευή της υποθαλάσσιας, καλεί το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή το φορολογούμενο Έλληνα πολίτη να πληρώσει 67 εκατ. ευρώ ποινική ρήτρα στους εργολάβους και στις τράπεζες, από τα περίπου 410 που ζητούσαν, να μιλά μ’ αυτόν τον ισοπεδωτικό τρόπο για τα έργα της Θεσσαλονίκης. Ούτε μια λέξη, ούτε μια συγγνώμη ως Ν.Δ. στους Θεσσαλονικείς και στους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες.»