Ήταν ημέρα γιορτής και ενθύμησης. Μια φιλική φιλανθρωπική συνάντηση παλιών και νέων αναβατών προς τιμήν του αδικοχαμένου Marco Simoncelli. Όμως κατέληξε σε τραγωδία λόγω ενός ατυχήματος που κόστισε την ζωή στον παλαίμαχο αγωνιζόμενο MotoGP και Superbike, Ιταλό Doriano Romboni.

Το κακό συνέβη στα δοκιμαστικά του 2ου Sic Supermoto Day, στην πίστα καρτ της πόλης Latina, στη δυτική Ιταλία, 72 χλμ νότια της Ρώμης.

Ο θάνατος του Romboni συνέβη κάτω από συνθήκες ανατριχιαστικά παρόμοιες προς εκείνες που κόστισαν τη ζωή στον Simoncelli. Ο Doriano έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, αλλά έμεινε κρατημένος επάνω της, με αποτέλεσμα καθώς διέσχιζε την πίστα (στο σημείο αυτό έχει πλάτος μόλις 6 μέτρα), να βρεθεί μπροστά στις ρόδες του Gianluca Vizziello που δεν κατάφερε να τον αποφύγει και τον κτύπησε. Ο Vizziello τελεί υπό σοκ.

Ο Romboni υποβλήθηκε σε τεχνητή ανάνηψη για τουλάχιστον 10 λεπτά στην πίστα από το νοσοκομειακό προσωπικό που προσπάθησε να τον σταθεροποιήσει, πριν μεταφερθεί με ελικόπτερο σε νοσοκομείο της Ρώμης.

Πράγματι, σύμφωνα με του ιατρούς που έσπευσαν σε βοήθειά του επί τόπου, μετά από 3 λεπτά άρχισε να αναπνέει πάλι μόνος του, αλλά η μηχανική υποστήριξη της αναπνοής του συνεχίστηκε σε όλη τη διάρκεια της πτήσης ως το νοσοκομείο.

Μέσα στο ελικόπτερο άρχισαν να εμφανίζονται επιπλοκές. Το ελικόπτερο που πετούσε για την Ρώμη ανέστρεψε πορεία και προσγειώθηκε στο νοσοκομείο Santa Maria Goretti της πόλης Latina.

Εκεί, υποβλήθηκε σε επείγουσα χειρουργική επέμβαση, αλλά εξέπνευσε λίγες ώρες αργότερα, υποκύπτοντας στα βαριά κρανιοεγκεφαλικά του τραύματα. Αργότερα οι γιατροί που τον εγχείρισαν δήλωσαν ότι η επέμβαση δεν είχε νόημα εξαρχής, αλλά δεν ήθελαν να εγκατελείψουν τον Romboni χωρίς να κάνουν ό,τι ήταν δυνατόν για να τον κρατήσουν στη ζωή.

Ο Romboni πατέρας δύο παιδιών, γεννήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1968 και αγωνίστηκε από το 1989 μέχρι το 1998 στα GP125, GP250 και GP500. Ντεμπουτάρισε στα GP125 με Honda το 1989.

Έναν χρόνο αργότερα πήρε τις 2 πρώτες του νίκες στην κατηγορία, ενώ ο Loris Capirossi κέρδιζε τον τίτλο. Αμέσως μετά ανέβηκε στα GP250 όπου αγωνίστηκε για τα επόμενα 5 χρόνια. Η καλύτερη χρονιά του ήταν το 1994 όταν διεκδίκησε και τον τίτλο από τον τελικό πρωταθλητή, τον Max Biaggi.

Συνολικά πήρε 6 νίκες, 22 βάθρα, 7 Pole-Position και έκανε 4 φορές ταχύτερο γύρο αγώνα. Τερμάτισε 2 φορές 4ος στη Βαθμολογία: το 1990 με Honda στα GP125 και το 1994 πάλι με Honda στα GP250. Το παρατσούκλι του στο αγωνιστικό κύκλωμα ήταν «Ράμπο»…

Μετά το τραγικό δυστύχημα ο φετινός εορτασμός της Sic Supermoto Day ακυρώθηκε από την FMI σε ένδειξη πένθους.