Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την εταιρεία της Μέγκαν Μαρκλ, “As Ever”, με το λανσάρισμα του πρώτου της αλκοολούχου προϊόντος: ενός ροζέ κρασιού από την Κοιλάδα Νάπα.
Η κυκλοφορία του, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 1η Ιουλίου, δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς συμπίπτει με τα 64α γενέθλια της αείμνηστης Πριγκίπισσας Νταϊάνα, γεγονός που, σύμφωνα με διαφημιστές δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Η Δούκισσα του Σάσεξ, σε μια κίνηση που χαρακτηρίζεται από τους αναλυτές ως «τολμηρή, υπολογισμένη και γεμάτη συμβολισμό», επέλεξε την 1η Ιουλίου για το λανσάρισμα του ροζέ της.
Η ημερομηνία αυτή, εκτός των άλλων, έχει ιδιαίτερη σημασία και για την προσωπική ιστορία του ζευγαριού. Όπως αποκάλυψε ο πρίγκιπας Χάρι στα απομνημονεύματά του “Spare” (2023), αυτός και η Μέγκαν Μαρκλ ξεκίνησαν τις συνομιλίες τους την 1η Ιουλίου 2016, ημέρα των 55ων γενεθλίων της μητέρας του.
Το νέο ροζέ, που περιγράφεται ως «ένα εξατομικευμένο χαρμάνι» με «απαλές νότες πυρηνόκαρπων φρούτων, ήπια μεταλλικότητα και μια διαρκή επίγευση», κοστίζει 30 δολάρια ανά μπουκάλι και διατέθηκε προς πώληση σε σετ των τριών (90 δολάρια), μισές κάσες (159 δολάρια) και ολόκληρες κάσες (300 δολάρια), εξαντλούμενο ταχύτατα μετά το λανσάρισμα.
Ωστόσο, το ροζέ είναι μόνο η αρχή για την Μέγκαν Μαρκλ. Η Δούκισσα ανακοίνωσε την επέκταση της επωνυμίας της στον χώρο του κρασιού, με ένα αφρώδες κρασί Méthode Champenoise Napa Valley να σχεδιάζεται για το άμεσο μέλλον, ενώ θα ακολουθήσουν και επιπλέον ποικιλίες.