Ο φωτογράφος που απαθανάτισε την τελευταία φωτογραφία της Κέιτ Μίντλετον επιχειρεί να βάλει φρένο στις θεωρίες συνωμοσίας μετά τις κατηγορίες για «πειραγμένη» φωτογραφία. Το «κλικ» του φωτογράφου δείχνει τον πρίγκιπα Ουίλιαμ και την πριγκίπισσα της Ουαλίας, στις 11 Μαρτίου, να κάθονται στο πίσω κάθισμα ενός Range Rover και να φεύγουν από το κάστρο του Ουίνδσορ.

Ωστόσο, αρκετοί σχολίασαν ότι η φωτογραφία είχε υποστεί ψηφιακή επεξεργασία για να συμπεριλάβει την Κέιτ. Ο φωτογράφος, Τζιμ Μπένετ, αποκάλυψε πώς κατάφερε να απαθανατίσει τη στιγμή, τονίζοντας ότι δεν αλλοιώνει τις φωτογραφίες του. Ο φωτογράφος είπε ότι ο ίδιος μαζί με έναν συνεργάτη του προσλήφθηκαν από ένα ειδησεογραφικό πρακτορείο, για να τραβήξουν μια φωτογραφία του πρίγκιπα της Ουαλίας να κατευθύνεται στο Αββαείο του Ουέστμινστερ, για την Ημέρα της Κοινοπολιτείας.

«Οι λήψεις από αυτοκίνητα είναι απρόβλεπτες στην καλύτερη περίπτωση», δήλωσε στο «People», «και με κάποια αντανάκλαση στο τζάμι μπορεί να είναι δύσκολο».

«Δεν αλλάζουμε τις φωτογραφίες μας με photoshop, εκτός από την προσαρμογή των επιπέδων φωτός, εάν αυτό είναι απαραίτητο», πρόσθεσε.

Αναλυτικά ο φωτογράφος είπε για το «κλικ» που δίχασε: «Τα αυτοκίνητα έφυγαν από το κάστρο του Ουίνδσορ και τα φωτογράφισα σε μικρή απόσταση στην οδό Datchet High Street – έξω από το Νο. 39, για την ακρίβεια! Οι λήψεις από το αυτοκίνητο είναι απρόβλεπτες και, με κάποια αντανάκλαση στο τζάμι, μπορεί να είναι δύσκολο».

«Όπως και συνέβη, μόνο όταν έλεγξα την κάμερα για να βεβαιωθώ ότι είχα ένα καρέ του πρίγκιπα Ουίλιαμ, συνειδητοποίησα ότι κάποιος καθόταν δίπλα του. Αποδείχθηκε ότι ήταν η Κέιτ!» Οι διαδικτυακοί τρολ ισχυρίστηκαν ότι η σιλουέτα της πριγκίπισσας είχε υποστεί επεξεργασία στη φωτογραφία και ότι ήταν στην πραγματικότητα μια εικόνα από το 2016.

Ο Μπένετ διευκρίνισε, επίσης, ότι δεν ήταν η βασιλική οικογένεια που έδωσε στη δημοσιότητα τη φωτογραφία. Ήταν από το φωτογραφικό πρακτορείο GooffPhotos.

Το να αγνοήσεις τα τρολ είναι ο καλύτερος τρόπος για να τα κάνεις να εξαφανιστούν. Σαφώς και ο Τύπος γλεντάει στο δράμα, και τα «κλικ»!