Δεν υπήρξε ενδιαφέρον για 4 από τις 11 άγονες γραμμές, στο σημερινό διαγωνισμό του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας που διεξήχθη στη Μυτιλήνη.

Πρόκειται για τις γραμμές:

– Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος.

– Θήρα-Ανάφη-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος.

– Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και

– Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος.

Οι γραμμές αυτές θα εξυπηρετούνται για ακόμα τέσσερις μήνες από τις υπάρχουσες συμβάσεις, ενώ το υπουργείο θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό.

Στο μεταξύ, ενδιαφέρον υπήρξε για τις γραμμές:

– Ρόδος-Μεγίστη από την Blue star ferries με το πλοίο «Διαγόρας»,

– Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου από την εταιρεία «Πρωτόπαππας» με το πλοίο «Χρυσοβαλάντου».

– Διαφάνι-Πηγάδια-Καρπάθου από την εταιρεία «Χανιά ΙΙ» με το πλοίο «Ραφαέλλα».

– Θηρασιά-Οία-Θήρα από την εταιρεία «Συρίγος Αντώνιος» με το πλοίο «Θηρασιά ΙΙ»

– Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος από την εταιρεία «Αιολίς ΝΕ» με το πλοίο «Αιολίς»

– Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι από την εταιρεία ΑΝΕ Καλύμνου με το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» και

– Θηρασιά-Θήρα από την εταιρεία «Νήσος Θηρασιά» με το πλοίο «Νήσος Θήρας».