Τη διεύθυνση μάρκετινγκ της ING στην Ελλάδα ανέλαβε η Κarina Pereira από τον Οκτώβριο του 2013, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του τμήματος της εταιρίας.

Με τίτλο «Customer Strategy & Innovation Marketing Manager», στόχος της Κarina Pereira είναι να ενδυναμώσει την ευρύτερη στρατηγική μάρκετινγκ της ING στην Ελλάδα, φέροντας τον πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της εταιρίας, και προσφέροντάς του καινοτόμες λύσεις για την καλύτερη δυνατή εμπειρία του με την ING.

Με μεγάλη εμπειρία στο τιμόνι διευθύνσεων μάρκετινγκ σε πολυεθνικές εταιρίες, η Κarina έχει εργαστεί για 7 χρόνια στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, όπου συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τις πολυεθνικές εταιρίες Sony Mobile (τότε Sony Ericsson) και HTC. Ειδικότερα στην τελευταία, ήταν υπεύθυνη για την ευρύτερη παρουσία της εταιρίας στις 16 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, για να μετακινηθεί αργότερα στα κεντρικά γραφεία της HTC στο Λονδίνο ως Head of Partnership Activation – Global Marketing.

Με πολλά χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στην Ολλανδία και τη Μεγάλη Βρετανία, η έλευση της Karina στην ING Ελλάδος αποτελεί ένα γερό θεμέλιο για την ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ της ING στην Ελλάδα.

Η Karina δήλωσε σχετικά με την έλευσή της στην ING: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που αποτελώ μέλος της ηγετικής ομάδας της ING στην Ελλάδα, της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρίας στη χώρα μας. Η μετάβασή μου από την αγορά των τηλεπικοινωνιών με τις τεράστιες ταχύτητες στην χρηματοασφαλιστική αγορά αποτελεί για εμένα μία πολύ ελκυστική πρόκληση, γεμάτη ενδιαφέρον!»