Θάνατος λεχώνας: «Ένα σημάδι στο σώμα αρνιόταν να εξηγήσει πώς το απέκτησε»

Τι λέει ο διοικητής του νοσοκομείου Κατερίνης για την 29χρονη


ΕΛΛΑΔΑ
12:37
29/11/2019
Θάνατος λεχώνας: «Ένα σημάδι στο σώμα αρνιόταν να εξηγήσει πώς το απέκτησε»
11
loading

Σε εξέλιξη βρίσκεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το θάνατο της 29χρονης που έχασε τη ζωή της λίγο μετά τη γέννα, όταν της χορηγήθηκε αντιβίωση στην οποία ήταν αλλεργική.

Μιλώντας στο star.gr ο Ανέστης Μυστρίδης, διοικητής του νοσοκομείου Κατερίνης, τόνισε πως υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η υπόθεση πρέπει να ψαχτεί πολύ βαθιά.

«Είχε σημάδια στο σώμα της από παλαιότερες επεμβάσεις. Μάλιστα, ένα συγκεκριμένο αρνιόταν πεισματικά να εξηγήσει στους γιατρούς πώς το απέκτησε. Σαν να ήθελε κάτι να κρύψει. Ενώ για κάποια άλλα σημάδια δεν μπορούσε να δώσει σαφείς απαντήσεις, καθώς δε μιλάει καλά ελληνικά» εξήγησε ο κ.υστρίδης

Ο κ. Μυστρίδης τόνισε ακόμα πως μετά από μία καισαρική τομή πολλά είναι αυτά που μπορεί να συμβούν και να οδηγήσουν σε αυτή την κατάσταση.

«Ενδέχεται να υπέστη εμβολή αμνιακού» πρόσθεσε ο διοικητής του νοσοκομείου, ο οποίος παράλληλα επιβεβαίωσε ότι στο βιβλιάριο της Άννας ήταν καταγεγραμμένο πως ήταν αλλεργική στην Augmentin.

«Δεν της χορηγήθηκε Augmentin, αλλά αμπικιλλίνη. Είναι διαφορετική σαν ουσία αλλά ανήκει στην ίδια οικογένεια με την Augmentin» εξήγησε ο κ.Μυστρίδης.

«Η οικογένεια είχε ενημερώσει πως έχει αλλεργία στη συγκεκριμένη αντιβίωση»

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 η δικηγόρος της οικογένειας Γιάννα Παναγοπούλου έκανε λόγο για πάρα πολύ τραγική υπόθεση, σημειώνοντας πως η οικογένεια είχε ενημερώσει το νοσοκομείο και τους γιατρούς ότι η νεαρή γυναίκα έχει αλλεργία σε συγκεκριμένη αντιβίωση.

«Η οικογένεια θα κινηθεί νομικά για να διακριβωθούν οι συνθήκες και τα αίτια θανάτου» σημείωσε η δικηγόρος, προσθέτοντας πως «η κοπέλα δεν ήταν επείγον περιστατικό, εισήχθη στο νοσοκομείο για προγραμματισμένο τοκετό, οι γιατροί λαμβάνουν κάποιο ιστορικό πριν κάνουν εισαγωγή».

Σήμερα αναμένεται και η νεκροψία-νεκροτομή, που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη, και παράλληλα με τον ιατροδικαστή που την έχει αναλάβει η οικογένεια θα ζητήσει να υπάρχει και δικός της τεχνικός σύμβουλος.

«Ο πόνος είναι πάρα πολύ μεγάλος, μια ολόκληρη οικογένεια βρίσκεται σε απόλυτη συντριβή. Περίμεναν το χαρμόσυνο γεγονός στο νοσοκομείο και η ευτυχία τους κατέληξε σε απόλυτη τραγωδία» κατέληξε η κα Παναγοπούλου.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

11
σχόλια
  1. avatar George expert

    Augmentin σημαίνει αμπικιλλίνη σε συνδυασμό με κλαβουλανικό οξύ. Αυτό το ξέρει ακόμα και ένα παιδάκι 10 χρόνων. Δεν χρειάζεται να είναι καν κάποιος γιατρός. Δίνοντας της αμπικιλλίνη, ουσιαστικά της έδωσαν την δραστική ουσία που ήταν αλλεργική. Αυτό που λένε, ότι της έδωσαν άλλο φάρμακο, καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα. Είναι σαν να πω εγώ σε κάποιον ότι είχα φάει κάποτε φυστικοβούτηρο και έπαθα αλλεργία, και να μου πει αυτός: "δεν σου δίνω φυστικοβούτηρο, πάρε φάε μερικά σκέτα... φυστίκια!!"

    1. avatar Ειστε σιγουρα expert?

      To augmentin ειναι αμοξικιλλινη με κλαβουλανικο οξυ. Η αμοξικιλλινη ειναι β λακταμινη . η αμπικιλλινη ειναι και αυτη β λακταμινη. Και τα δυο ανηκουν στις πενικιλλινες.

  2. avatar Γύπας

    Γιατρός δεν είμαι αλλά τι δουλειά έχουν τα σημάδια με το αλλεργικό σοκ που έπαθε η κοπέλα!! Πάνε να τα κουκουλώσουν ; Και να ρίξουν το φταίξιμο σε αυτή; Τι να πω!! Ο θεός να την αναπαύσει αλλά είναι κρίμα.

  3. avatar Αααααα

    Υπάρχη περίπτωση να μην γίνονται λάθη; Εγώ από λάθος παιδεύουν πέντε χρόνια και συνεχίζω με μικρότερο βαθμό τώρα...υπάρχη περίπτωση να μην γίνονται σε οποιαδήποτε δουλειά; Ναι αν δεν κάνεις τίποτα.....;θα πουν να ζωή είναι σωστωτατα μπορεί να ήταν το δικό μου παιδί.....όμως σκέψου τον γιατρό να πηγαίνεις και να σε βάζει να υπογρφεις ότι δεν φέρει ευθύνη και αν σου αρέσει.....θα πω επίσης ότι σε νοσοκομείο της Αμερικής κόντεψαν να με στείλουν αδιαβαστο...με σταφυλόκοκκο στο πόδι που είχε γίνει τούμπανο χωρίς αντιβίωση χωρίς ΝΑΤΟ ανοίξουν με βάλανε στο αεροπλάνο για Ελλάδα όταν πήγα στο γιατρό μου είπε ότι είσαι τυχερός που δεν έπαθες εμβολή.και στο τέλος όταν πέρασε έμεινε μια τρύπα στο πόδι που είχε φάει ο σταφυλόκοκκος το κρέας....λάθη θα γίνονται παντού

  4. avatar Χαχα

    Ο κύριος Μυστρίδης λεει αραλουμπες: αλλεργία στο augmentin = αλλεργία στην αμπικιλινη( clamoxyle) τέλεια και παύλα.

  5. avatar Άγαμοι θυται

    Έχεις βγάλει πόρισμα και αναθεματιζεις τους γιατρούς ...?

    1. avatar Έλεος!

      Ποιό πόρισμα ρε φίλε.Εδω αρχίζουν τα μισόλογα για το κουκούλωμα. Τι να μας πουν.
      Ότι μια αλλεργική αντίδραση δεν κατάφεραν να αντιμετωπίσουν με συνδυασμούς ισχυρών αντιισταμινικών? Τους ξεγέλασε λέει το ''σημάδι'' και [.....]. Που ζούμε ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. avatar ΟΛΙΑ

    ΑΙΣΧΟΣ!!!!!ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ.ΚΡΙΜΑ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ......ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΗΣ..

    1. avatar new-1

      Επειδή δεν είμαστε ούτε ιατροδικαστές, ούτε εισαγγελείς, καλό θα ήταν να περιμένουμε να αποφανθούν οι ειδικοί πριν αναθεματίσουμε, ναι;

      1. avatar Ο θεός ή άλλος αρμόδιος ας την αναπαύει.

        Ποίοι ειδικοί. Κόρακας κοράκου μάτι έχει ποτέ συμβεί να βγάλει? Ιδίως στη μπαχαλόχωρα του γιουνανιστάν?

    2. avatar ψεκάστε μας

      πείτε τα κυρία ανώνυμη διαδικτυακή εισαγγελέα . Ορθώς καταδικάζετε χωρίς να ξέρετε και χωρίς να έχετε τα στοιχεία...

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει