Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης στη ΝΑ Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1984 από το Δρ. Γ. Αποστολόπουλο. Σήμερα, διαθέτει 8 υπερσύγχρονα νοσοκομεία με χωρητικότητα 1.200 νοσηλευτικών κλινών και συνεργάζεται με περισσότερους από 2.800 άρτια καταρτισμένους κι εξειδικευμένους ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, με διεθνείς σταδιοδρομίες στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Απασχολεί περισσότερους από 3.000 εργαζομένους, σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης.

Όλα αυτά τα χρόνια παραμένει πιστός στη διαρκή του δέσμευση να βρίσκεται «πάντα ένα βήμα μπροστά», προσφέροντας κορυφαίες και καινοτόμες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, σύμφωνα με τις πιο αυστηρές διεθνείς προδιαγραφές και πιστοποιήσεις, εφαρμόζοντας τις βέλτιστες δυνατές πρακτικές, προς όφελος των ασθενών.

Mε γνώμονα τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους ασθενείς, τα στελέχη του Ιατρικού Αθηνών εστιάζουν στην ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, στην επάνδρωση με άρτια εκπαιδευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και στις επενδύσεις σε καινοτόμο εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας.

Η αξιολόγηση των υπηρεσιών του από τους ίδιους τους επισκέπτες των κλινικών, δεν ήταν παρά το φυσικό επόμενο βήμα για έναν ιατρικό οργανισμό που συνδυάζει τη φροντίδα του ασθενούς ως απόλυτη προτεραιότητα με την υιοθέτηση πρωτοποριακών λύσεων.

«Αυτό που καθοδηγεί τις αποφάσεις μας είναι το υψηλό αίσθημα ευθύνης που μας διακατέχει τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και ως θεραπευτικό ίδρυμα. Γι’ αυτό θελήσαμε να σφυγμομετρήσουμε τις αντιδράσεις των επισκεπτών μας και να τις συμπεριλάβουμε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, αλλά και στην καθημερινή λειτουργία μας», λέει ο κ. Γιάννης Καλοφυσούδης, Διευθυντής Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας & Μέτρησης Αποτελεσματικότητας Κλινικών Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.

Η συνεργασία με την PrivateReview

Πριν από σχεδόν 3 χρόνια, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εγκατέστησε συνολικά 32 συσκευές αξιολόγησης με πλήκτρα σε κεντρικά σημεία των κλινικών του στην Αττική και στο Ιατρικό Διαβαλκανικό στη Θεσσαλονίκη, καθώς και μία συσκευή με οθόνη αφής στις διοικητικές υπηρεσίες του στο Μαρούσι. Στόχος ήταν κατ’ αρχάς η αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των ανθρώπων που έκαναν χρήση των υπηρεσιών του, και στη συνέχεια η παρακολούθηση της εξέλιξης αυτής της ικανοποίησης με την εφαρμογή ποικίλων βελτιωτικών ενεργειών.

Οι συσκευές με πλήκτρα επιτρέπουν την καταγραφή της εμπειρίας του επισκέπτη με το πάτημα ενός κουμπιού, γρήγορα και χωρίς να παρεμποδίζονται άλλες σημαντικές δραστηριότητες κατά την παραμονή του στις εγκαταστάσεις της κλινικής. Από την άλλη, η τοποθέτηση της συσκευής με οθόνη αφής στα γραφεία της διοίκησης, προσφέρει τη δυνατότητα για την πραγματοποίηση μίας σύντομης έρευνας ικανοποίησης, ρίχνοντας περισσότερο φως στους επιμέρους τομείς που απαρτίζουν την εμπειρία του ασθενούς, όπως ιατρική αντιμετώπιση, νοσηλευτική φροντίδα, ποιότητα εξοπλισμού κ.ά.

Από τον Φεβρουάριο 2018 και μέχρι σήμερα, έχουν συλλεχθεί 335.000 αξιολογήσεις για όλες τις κλινικές του Ομίλου, με τη συντριπτική πλειονότητά τους, σε ποσοστό που πλησιάζει το 80%, να είναι θετικές ή πολύ θετικές.

«Πλέον έχουμε δεδομένα σε βάθος τριετίας που μας δίνουν την ευκαιρία να παρατηρούμε τις διακυμάνσεις στο πέρασμα του χρόνου, αλλά και να αξιοποιούμε ιστορικά δεδομένα για να συγκρίνουμε και να καταλήγουμε σε συμπεράσματα», συνεχίζει ο κ. Καλοφυσούδης. «Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και κατά τους -ιδιαίτερους λόγω πανδημίας- τελευταίους μήνες. Για εμάς αποτελεί αναγνώριση και κίνητρο ταυτόχρονα το γεγονός ότι ο βαθμός ικανοποίησης μέσα σε τόσο αντίξοες συνθήκες ανέβηκε αισθητά, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη του κοινού για την ποιότητα των υπηρεσιών που του παρέχουμε. Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε αυτή τη γνώση χωρίς τις συσκευές αξιολόγησης από την PrivateReview», καταλήγει.

Πώς χρησιμοποιεί ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών τις συσκευές αξιολόγησης PrivateReview

  • Καθημερινή συγκέντρωση μεγάλου όγκου δεδομένων χάρη στον απλό και εύκολο τρόπο καταγραφής που δεν διαταράσσει την υπόλοιπη εμπειρία του επισκέπτη
  • Καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης που λειτουργεί συμπληρωματικά με τις υπόλοιπες ποιοτικές έρευνες
  • Συχνή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων για τον εντοπισμό τυχόν απότομων διακυμάνσεων και επίλυση προβλημάτων
  • Παροχή ενός εύκολου τρόπου επικοινωνίας του επισκέπτη με τη διοίκηση της κλινικής

«PrivateReview: Ολοκληρωμένες λύσεις για τη μέτρηση ικανοποίησης πελατών»