Η νέα 911 Sport Classic, είναι το δεύτερο από τέσσερα συλλεκτικά αυτοκίνητα που έχει παρουσιάσει η Porsche στα πλαίσια του Heritage Design Strategy. Συνολικά, θα κατασκευαστούν 1.250 αυτοκίνητα και μόνο, με την επιμέλεια του Porsche Exclusive Manufactur, αναβιώνοντας το στιλ των δεκαετιών του 60 και 70.

Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, (που βασιζόταν στην γενιά 997 όπως παρουσιάστηκε το 2009) η νέα έκδοση εμπνέεται από την αυθεντική 911 (1964-1973) καθώς και από την 911 Carrera RS 2.7 του 1972.

Το τμήμα Porsche Design, δημιούργησε επίσης ειδικά για τους αγοραστές αυτού του συλλεκτικού αυτοκινήτου, ένα υψηλής πιστότητας χρονογράφο. Αυτό το ρολόι ενσωματώνει αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν και την νέα 911 Sport Classic. Ως τμήματα δε του πακέτου Heritage Design Classic, κάποια επιλεγμένα στοιχεία από το εσωτερικό της νέας 911 Sport Classic θα είναι επίσης διαθέσιμα και για τα περισσότερα μοντέλα της 911.

Porsche 911

Η σύγχρονη εκδοχή της ιστορίας

Το φαρδύτερο αμάξωμα (όπως αυτό των εκδόσεων 911 Turbo) η χαρακτηριστική και ιστορική σταθερή αεροτομή ducktail των Carrera RS 2.7 και η γνώριμη double-bubble οροφή υπογραμμίζουν την ιδιαιτερότητα της νέας 911 Sport Classic. Επίσης, οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν χρωματικά από την ιδιαίτερη γκρι απόχρωση των πρώτων 356 όταν επέλεξαν ένα μοναδικό χρωματικά φινίρισμα για την νέα, σύγχρονη και περιορισμένης παραγωγής έκδοση.

Εναλλακτικά αυτού του exclusive Sport Grey Metallic, η νέα 911 Sport Classic, είναι διαθέσιμη σε solid Black, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic ή σε απόχρωση του Sample.3. Επιπλέον, δυο βαμμένες λωρίδες σε ανοιχτόχρωμο Sports Grey, διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή, τονίζοντας ακόμη περισσότερο το sporty design.

Στο εσωτερικό, το πολύ γνωστό και μοναδικό μοτίβο Pepita καλύπτει τις επενδύσεις των θυρών και το κεντρικό τμήμα των semi-aniline-δερμάτινων καθισμάτων σε Black/Classic Cognac αποχρώσεις, δημιουργώντας μια διακριτική, υψηλής αισθητικής αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.

Porsche 911

550 ίπποι για την πιο δυνατή χειροκίνητη 911

Κινητήρια μονάδα της ρετρό 911 είναι ο με δύο turbo flat-six κινητήρας των 3,7 λίτρων που μεταφέρει δύναμη 550 ίππων μόνο στους πίσω τροχούς και σε συνδυασμό με το 7άρι χειροκίνητο κιβώτιο, κάνει αυτήν την Porsche την πιο δυνατή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Το κιβώτιο αυτό διαθέτει auto-blip, ανεβάζει δηλαδή στιγμιαία τις στροφές του κινητήρα σε κάθε κατέβασμα ταχύτητας, ενώ η standard sport εξάτμιση είναι ειδικά φτιαγμένη για το αυτοκίνητο παράγει έναν μοναδικό ήχο.

Τέλος, η ανάρτηση, προέρχεται από τις 911 Turbo και 911 GTS και είναι υψηλών προδιαγραφών: Χάρις στο standard Porsche Active Suspension Management (PASM) ανταποκρίνεται ακαριαία σε κάθε διόρθωση ή αλλαγή πορείας, ενώ το PASM σε συνδυασμό με τη sport γεωμετρία της ανάρτησης, κρατά το αμάξωμα χαμηλωμένο κατά 10 χλστ.

Η 911 Sport Classic, είναι διαθέσιμη για άμεσες παραγγελίες με την τιμή αγοράς να ξεκινά (στη Γερμανία) από τα 272.714 ευρώ. Οι παραδόσεις των αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν στα ευρωπαϊκά Porsche Centres από τον Ιούλιο του 2022 και στην συνέχεια τα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να διατίθενται και σε άλλες αγορές.