Συμπληρώνοντας 9 χρόνια στην αγορά το υπάρχον Passat, ήρθε η ώρα από μεριάς της VW για ένα εντελώς νέο μεσαίο μοντέλο, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα το φθινόπωρο του 2015.

Αναλυτικότερα, στις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες διακρίνουμε ότι το νέο Passat θα έχει -όπως και η παρούσα γενιά- sedan και station wagon έκδοση (Variant), ενώ ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου είναι πιο «αιχμηρός», με δυναμικότερο design, αναφορικά με το υπάρχον Passat.

Επίσης, ξεχωρίζουμε στο εμπρόσθιο τμήμα τα νέα, μακρόστενα φωτιστικά με ενσωματωμένα LED ημέρας, το ανασηκωμένο καπό με τις έντονες νευρώσεις, αλλά και το νέο οριζόντιο ώμο, που διατρέχει απ άκρη σε άκρη το αμάξωμα.

Στο πίσω τμήμα, ο ώμος αυτός εφάπτεται πάνω σε πιο «κοφτερά» και μικρότερα σε μέγεθος φωτιστικά, που συμβάλλουν και αυτά στο γενικότερο εκμοντερνισμό και πιο σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Βασίζεται στην πλατφόρμα του Golf και αλαφραίνει

Εκτός όμως από τη σχεδίαση, πολλά και ίσως πιο σημαντικά νέα έρχονται κάτω από το αμάξωμα του νέου Passat. Μεγάλος πρωταγωνιστής εδώ είναι η νέα πλατφόρμα MQB του VW Group, την οποία γνωρίζουμε ήδη από τις νέες γενιές των VW Golf, Audi A3 και SEAT Leon.

Η πλατφόρμα αυτή θα βρει στο Passat την εφαρμογή με τις μεγαλύτερες διαστάσεις, παρότι συνολικά το νέο γερμανικό μεσαίο δεν θα αλλάξει τις διαστάσεις του σε σχέση με το τωρινό (μήκος κοντά στα 4,8 μ.). Αυτό πάντως που αναμένεται να αλλάξει είναι το βάρος του νέου Passat, το οποίο θα μειωθεί κατά περίπου 100 κιλά (τα 50 με 75 κιλά μόνο από το δάπεδο), με άμεσα οφέλη σε κατανάλωση και επιδόσεις.

Με τη νέα γενιά των TSI και TDI κινητήρων

Στο κομμάτι των κινητήρων, το νέο VW Passat θα λάβει όλες τις βελτιωμένες εκδοχές των TSI και TDI κινητήρων, μεταξύ των οποίων και την έκδοση του TSI με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (ACT), οι οποίες και θα του προσδώσουν σημαντικά μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Οι επιλογές στους κινητήρες βενζίνης αναμένεται να ξεκινούν από τα 1,4 λτ. και τους 122 ίππους, θα υπάρχει επίσης η έκδοση ACT με 140 ίππους, αλλά και ο 1,8 TSI με 184 ίππους. Ως top επιλογή στην γκάμα, αναμένεται να βρεθεί ο 2λιτρος TSI με εκδόσεις ισχύος 220 και 300 ίππων.

Σε ό,τι αφορά στους diesel, οι επιλογές θα ξεκινούν από τα 2,0 λτ., ενώ θα υπάρξει και μια νέα έκδοση με διπλή υπερτροφοδότηση και πάνω από 200 ίππους ισχύος με αντίστοιχα υψηλή ροπή.

Σίγουρα τέλος, θα δούμε και μια πιο οικολογική επιλογή στην γκάμα, με πιο πιθανή μια υβριδική έκδοση με δυνατότητα φόρτισης και από πρίζα (plug-in).

Πηγή: autotriti.gr