Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες δηλώσεις σχετικά με το μέλλον της Formula 1 έκανε ο ισχυρός άνδρας της Scuderia Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε. Οι άνθρωποι που διαχειρίζονται τις τύχες του σπορ ετοιμάζουν μια σειρά από αλλαγές για το 2021 με στόχο να το κάνουν πιο θελκτικό για το φιλοθεάμον κοινό και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον νέων «πελατών». Αυτό το τελευταίο αποτελεί μεγάλο στοίχημα για τους νέους ιδιοκτήτες της Formula 1 που ψάχνουν τρόπους για να κερδίσουν τη γενιά των Millennials. Για το λόγο αυτό άλλωστε πέρσι παρουσίασαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 Esports, ακολουθώντας την τάση της εποχής. Τα Esports παρουσιάζουν ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και το γεγονός αυτό έχει θορυβήσει τους ανθρώπους του σπορ που τα βλέπουν ως απειλή για την Formula 1. «Οι ανταγωνιστές μας σήμερα, και αυτή είναι προσωπική μου άποψη, είναι τα PlayStations. Σήμερα έχουμε μια ευρεία προσφορά ψυχαγωγίας και θα πρέπει να κοιτάξουμε τα πάντα, όχι μόνο ορισμένα αθλήματα ή να προσπαθήσουμε να εξισορροπήσουμε τα πάντα», δήλωσε ο χαρακτηριστικά ο Αριβαμπένε στο Autosport. «Είναι τα PlayStation ο ανταγωνιστής μας; Κατά την άποψή μου, ναι, είναι. Τι πρέπει να κάνεις για να νικήσεις τα PlayStations; Πιθανότατα θα πρέπει να κάνεις κάτι που να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Σήμερα η προσφορά είναι μεγαλύτερη απ’ ότι παλιότερα». Το στοίχημα, λοιπόν, είναι να μπορέσει να κερδίσει τη νέα γενιά που μεγαλώνει σε ένα digital περιβάλλον που βρίθει τεχνολογιών και επιλογών. «Αν σε κάποιο σημείο το κοινό γερνά και εσύ εργάζεσαι για να διατηρήσεις αυτό που έχεις και εστιάζεις εκεί την προσοχή σου αντί να προσπαθείς να κερδίσεις τη νέα γενιά, σημαίνει ότι έχεις πρόβλημα. Και πρέπει να βρεις μια λύση γι’ αυτό», κατέληξε ο 61χρονος Ιταλός. Και σίγουρα μια από τις λύσεις που προωθούνται για την επόμενη μέρα του σπορ, δεν είναι η θέσπιση του budget cap, όπως λέει ο Αριβαμπένε. «Μα πως είναι δυνατόν να πεις στη Ρεάλ Μαδρίτης “λυπάμαι, όταν αντιμετωπίσεις ομάδα μικρότερης δυναμικότητας, μην χρησιμοποιήσεις την καλύτερή σου ομάδα”. Ελάτε τώρα, αυτό είναι γελοίο. Το σπορ το κάνουν (και) οι μεγάλες ομάδες. Είναι μέρος της γοητείας του σπορ».