Κάναμε Test Drive με βενζίνη, diesel και υγραέριο και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά

Τι συμφέρει τελικά;


AUTO
10:00
06/10/2018
Κάναμε Test Drive με βενζίνη, diesel και υγραέριο και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά
40
loading

Πολλά γράφονται και ακόμη περισσότερα ακούγονται το τελευταίο διάστημα για τις τιμές των καυσίμων που έχουν βάλει φωτιά στην τσέπη των οδηγών.

Και επειδή το τι συμφέρει τελικά στη μετακίνηση μας μόνο στην πράξη μπορούμε να το ορίσουμε, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε test drive με το ίδιο όχημα, την ίδια διαδρομή αλλά με διαφορετικό καύσιμο για να βγάλουμε ακριβή συμπεράσματα!

Το test drive πραγματοποιήθηκε με νέο αυτοκίνητο, χρονολογίας 2015, 1800 κυβικών και 140 ίππων.

Για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα αποφασίσαμε να διανύσουμε μία  διαδρομή μήκους 1026 χλμ, από την Καλαμάτα έως την Αλεξανδρούπολη και πάλι πίσω. Στη μία περίπτωση ταξιδέψαμε με βενζίνη, στη δεύτερη με πετρέλαιο κίνησης και στην τρίτη με υγραέριο και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!

Για την ίδια διαδρομή ακριβώς, κάψαμε 92 ευρώ σε βενζίνη, 63 ευρώ σε πετρέλαιο και 48 ευρώ σε υγραέριο! Κέρδος δηλαδή που αγγίζει το 50% για κάποιον που οδηγεί με υγραέριο vs με βενζίνη και 25% για αυτόν που οδηγεί με υγραέριο vs με πετρέλαιο.

Και αν κερδίζεις αυτά σε μία απλή εκδρομή, κάνοντας την αναγωγή στις μετακινήσεις που διανύεις όλο το χρόνο (ένας μέσος οδηγός, διανύει κατά προσέγγιση 15.000χλμ ετησίως) τότε τα νούμερα μιλούν από μόνα τους καταδεικνύοντας τεράστιο κέρδος το οποίο φτάνει τα 630 ευρώ!

Το υγραέριο είναι με αποδείξεις το οικονομικότερο καύσιμο μετακίνησης και μπορεί να προσφέρει στον οδηγό του ένα αρκετά σημαντικό εισόδημα κάθε μήνα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που εκατομμύρια οδηγοί σε όλη την Ευρώπη και πάνω από 500.000 στην Ελλάδα το έχουν επιλέξει για τις μετακινήσεις τους!

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

40
σχόλια
  1. avatar Βλέπουμε επομένως

    στον πίνακα:
    βενζίνη: 5,4 lt/100km
    πετρέλαιο: 4,3 lt/100km
    υγραέριο: 5,9 lt/100km

    Άρα τη χαμηλότερη κατανάλωση την έχει το diesel, ακολουθεί η βενζίνη και τέλος το υγραέριο (το οποίο και +βενζίνη βεβαίως βεβαίως).
    Επομένως είναι οικονομικότερο το LPG λόγω νόμων, εφορίας, ΦΠΑ κλπ..... Ό,τι να 'ναι δηλαδή από άποψη επιχειρηματολογίας..

    Παρεπιπτόντως, υπάρχουν βενζινάδικα στη Νέα Ιωνία με τιμή πετρελαίου στα 1,249. Αν βάλεις αυτές τις τιμές το ταξίδι στην Αλεξανδρούπολη θα κοστίσει 6-7 ευρώ παραπάνω από το LPG.

    Αλλά και πάλι, δεν είναι επιχείρημα η τιμή του καυσίμου.

    Μόνο το κιτ, τα προβλήματα που βγαίνουν μετά...

  2. avatar κυριακος αλφα

    καλησπερα!τι συντηρηση πρεπει να γινεται στο υγραεριο;

  3. avatar Μάνος Τσ

    Ως ιδιοκτήτης και εγώ αυτοκινήτου με μεταροπή για χρήση υγραερίου θα ήθελα να πω και εγώ την άποψη μου.Έχοντας διανύσει ήδη πάνω απο 100.000 χλμ με χρήση υγραερίου θέλω να πώ οτι το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν η αντλία βενζίνης κάτι που όλα τα LPG αυτοκίνητα έχουν ή θα παρουσιάσουν κάποια στιγμή. Απο εκεί και μετά όπως σε όλα τα πράγματα νομίζω ισχύει το γνωμικό οτι πληρώνεις παίρνεις.
    Η δική μου επιλογή ήταν ένα ακριβό σύστημα LPG και νομίζω εκεί είναι η διαφορά. Πρόβλημα θα παρουσιαστεί σε φθηνά συστήματα πολύ νωρίτερα στις βαλβίδες και αυτό διότι σε αυτά τα συστήματα χωρίς να μπώ σε τεχνικές λεπτομέρειες (μπεκ, software κτλ) γίνεται άνιση κατανομή μείγματος στους κυλίνδρους. Κατηγορούν πολλοι το LPG αλλά δεν μιλούν με συγκεκριμένα στοιχεία (ποιο κιτ φορούν, τι συντήρηση κάνουν κτλ.)Για να καταλήξω το κιτ που θα επιλέξουμε και ο εγκαταστάτης που θα επιλέξουμε είναι τα ποιο σημαντικά για πολλά χλμ χωρίς προβλήματα.Ευχαριστώ.

  4. avatar Νικολαο

    Εσείς εκεί κάτω τη βενζίνη τη πληρώνεται 1,65 Ε/lt?????????
    Εμείς εδώ στα Βόρεια, την βάζουμε από Βουλγαρία (σημερινή τιμή) 1,152 Ε/It.
    Το πετρέλαιο και το αέριο έχουν σχεδόν την ίδια τιμή με Ελλάδα. Λίγο ποιο κάτω.
    Αν ξεκινήσεις λοιπόν από Αλέξ/πολη προς Καλαμάτα τα ποσά είναι τελείως διαφορετικά, πόσο μάλλον το χρόνο για μας που ζούμε στα βόρεια.
    Το ότι βάζουμε από Βουλγαρία βενζίνη, είναι άλλη συζήτηση που αν θέλετε τη κάνουμε και αυτή.

  5. avatar Μάνος Καρμίρης

    Ακόμη ένας ΚΑΡΑχωριάταρος.
    Βρε [...] η κατανάλωση ΔΕΝ μετριέται σε € ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΙΤΡΑ/100 χιλιόμετρα.
    Ε, ρε που μπλέξαμε....

  6. avatar Γιάννης Νόρθ

    Όσα αναφέρονται ούτε ισχύουν ούτε αποδεικνύονται.Οι καταναλώσεις του αυτοκινήτου που περιγράφεται μπορούν να επιτευχθούν μόνον αν διένυσε την διαδρομή σε 24 ώρες με 60 χλμ./ώρα.Αν υπάρχει αυτοκίνητο 1,8 βενζίνη με 5,4L/ 100 σε κανονικές συνθήκες οδήγησης,το ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ.
    Ως κάτοχος αυτοκινήτων και των 3 τύπων καυσίμων,με διαφορά πιο οικονομικό παραμένει το diesel.Ακολουθεί το υγραέριο με προβλήματα όμως μετά τα 90 χιλ.- χιλιόμετρα χάσιμο χώρου αποσκευών - ακριβότερο service και τελικά ασύμφορο αφού εκτός του κόστους εγκατάστασης έχασε και μεταπωλητική αξία.
    Αν θέλεις οικονομία και αντοχή αγοράζεις diesel
    Αν θέλεις ευχάριστη και πολιτισμένη έως γρήγορη οδήγηση αγοράζεις βενζίνη.
    Αν θέλεις προβλήματα αγοράζεις (;;;) LPG

    1. avatar σωστά

      ακριβώς έτσι

  7. avatar Pan psal

    Εύγε στο newsbeast.gr για το παντελώς αναξιόπιστο , εμφανώς δοτό , ανυπόγραφο καί αστοιχείωτο ξαι ανακριβές άρθρο.
    Επίσης μία ερώτηση σε αυτόν που επέτρεψε την ανάρτηση του συγκεκριμένου άρθρου , δεν αντιλαμβάνεται ότι αναρτώντας κάτι τέτοιο βάζει υπό αμφισβήτηση την συνολική αξιοπιστία του newsbeast ?

  8. avatar Giorgis

    Η βουτιά πωλήσεων αυτοκινήτων τον Σεπτέμβρη στην Ευρώπη ήταν τεράστια. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην έκρηξη πωλήσεων τον Αύγουστο λόγω αλλαγής του τρόπου μέτρησης κατανάλωσης και ρύπων σε όλα τα νέα οχήματα από 1 Σεπτέμβρη. Υπήρχαν όμως και βουτιές πωλήσεων σε κάποιες εταιρίες σε ποσοστά διπλάσια από αυτά της έκρηξης του Αυγούστου. Είναι πολύ νωρίς ακόμη. Θα δείξει.

  9. avatar FANTASMA

    δεν ξερω για την διαφημιση ουτε για την επιχειρηση που πληρωνει. Εχω υγραεριο απο το 2011 και το μοναδικο που εχω αλλαξει ειναι καταλυτης λογω του οτι ειχα κεραμικο και οχι μεταλλικο καταλυτη ( δεν αντεχει τις θερμοκρασιες του υγραεριου ο κεραμικος ). Κανω κοντα 3000 χιλιομετρα το μηνα και η δαπανη υγραεριου ειναι με της σημερινες τιμες 140 ευρω περιπου σε αμαξι 1342 κυβικα, το μηνα. Οτι μου τρωει χωρο στον πορτ μπαγκαζ η δεξαμενη ισχυει, αλλα το οικονομικο οφελος ειναι τεραστιο. Ανα δυο χρονια που περναω κτεο πληρωνω την πιστοποιηση ( δεν θυμαμαι ποσο ) και τελειωσε.
    Συμφερει απολυτα οταν τρως χιλιομετρα αλλα καλο ειναι για αυτους που το σκεφτονται να βρουν τεχνικο καλο!!!

  10. avatar Χρήστος Τ

    Για το πετρελαιο δεν εχω μετρο συγκρισης αλλα για υγραεριο-βενζινη το παραπανω τεστ ειναι σωστο.Εχω 2αυτοκινητα με υγραεριο το ενα εκανε 176000χλμ(90000)με υγρ,το αλλο 70000χλμ(40000)με υγρ,μεχρι τωρα προβλημα μηδεν,κανουνπανω απο 15000χλμ το καθενα μπηκαν ομως πολυ καλα συστηματα υγραεριοκινησης σε συνεργειο με δυνατες <>και οχι σε συνεργεια αμφιβολου ποιοτητας.

  11. avatar Κόμμον ραί’ι’λ

    Ο τίτλος έπρεπε να λέει τι συμφέρει σήμερα όχι τι συμφέρει τελικά.
    Να δεχτώ ότι οι καταναλώσεις και οι αξίες είναι σωστές.
    Πρέπει να δείξετε ολοκληρωμένο το τέστ με φωτογραφίες από γεμίσματα,τόπους που πέρασαν και το σπουδαιότερο κάποιον ανεξάρτητο φορέα να το πιστοποιεί.
    Προς το παρόν κοπηκατε ελάτε με τον κηδεμόνα σας.

  12. avatar Ρουμελιωτης κωστας

    Το φυσικο αεριο για τα ιδια χλμ θελει 30 ευρο.

    1. avatar Xountalas

      Δεν έχει δίκτυο πρατηρίων.Μεχρι να δημιουργηθεί, ΥΓΡΑΕΡΊΟ με τα μάτια κλειστά!

  13. avatar Υπάρχει αυτοκίνητο…

    ...που καίει βενζίνη και ντίζελ ταυτόχρονα και κάνατε το τέστ? Αν ναι πείτε μου να το πάρω και εγώ!

    Το υγραέριο όντως τρώει ή χώρο στο πόρτμπαγκάζ ή τη ρεζέρβα και όχι σπάνια προκαλεί βλάβες στον κινητήρα οπότε έρχεται περίπου στα ίδια με το ντίζελ. Τα ντίζελ όμως και η ποιότητα των ρύπων τους όσο και εάν έχουν κάνει άλματα προόδου, είναι απαγορευτικά για περιοχές που μένουν άνθρωποι. Για φορτηγά στην εθνική, καλό είναι.

    Οι κατασκευαστές το έχουν αποδεχτεί και πλέον έχουν ξεκινήσει να τα μειώνουν. Η Porsche προχώρησε ένα βήμα παραπέρα και είπε φέτος σταματάει το ντίζελ από όλη τη γκάμα της. Ο Καμίνης έχει υπογράψει μαζί με άλλες μεγάλες πόλεις ότι το 2025 η Αθήνα θα απαγορεύσει τελείως το ντίζελ.

    Καλή η οικονομία στην τσέπη τώρα, καλύτερη η οικονομία όμως στα νοσοκομεία αργότερα.

    1. avatar cpt Alepou

      Porsche με diesel??? Αυτο ειιναι ανεκδοτο. Η Porsche ποτε δεν εβγαλε κινητηρες diesel.
      Τους πηρε απο τα αλλα μελη του group με σκοπο να τους βαλη μονο στην Cayene, οπου ειναι ιδανικοι για το ειδος του οχηματος.

      1. avatar Cayenne (& Panamera) με ντίζελ…

        ...είναι Porsche με ντίζελ, για όσους μιλάνε Ελληνικά. Τόσο απλά.

        1. avatar cpt Alepou

          Ναι, αλλα η Porsche κινητηρες diesel δεν ειχε και δεν εξεληξε ποτε. Τους πηρε απο VW και Audi. Τι δεν καταλαβαινεις?????

  14. avatar Σκεπτικός…

    Εκ πείρας μιλάω, μετά από 3 αυτοκίνητα με υγραέριο λόγω εργασίας:
    Ο μόνος τρόπος να έχεις κέρδος από το υγραέριο είναι να αγοράσεις ένα παλιό αυτοκίνητο το οποίο έχει...ημερομηνία λήξης και να αποφασίσεις ότι για 3 χρόνια θα δουλεύεις με αυτό.
    Μετά το πετάς και προχωράς στο επόμενο. Επίσης αυτό ισχύει μόνο εάν κάνεις πάνω από 20000χλμ το χρόνο, και εννοείται ότι όσο περισσότερα χλμ, τόσο μεγαλύτερο κέρδος. Όσο για τον γνωστό... χορηγό του εν λόγω άρθρου, είναι από τους χειρότερους εγκαταστάτες-συντηρητές. Και ναι, είναι αλήθεια ότι κανένα εργοστάσιο δεν τοποθετεί, ούτε εγκρίνει την τοποθέτηση υγραερίου στο αυτοκίνητο

  15. avatar γιάννης λύρας

    Το έχω ξαναπεί. Καις πολύ βενζίνη με το αέριο και ανεβαίνει το κόστος. Δεν είσαι τόσο σε ταξίδι όσο στην καθημερινότητα στη δουλειά σου. Τον χειμώνα ανεβαίνει η καύση βενζίνης με το γκάζι και αν κάνεις μετακινήσεις για τη δουλειά σου σε Αθήνα την έβαψες. Θα θες τουλάχιστον 30 ευρώ το μήνα + για βενζίνη, όταν είσαι, επαναλαμβάνω, με γκάζι. Επηρεάζονται διάφορα στο αυτοκίνητο, μέχρι που χαλάνε (μετρητής μάζας αέρα) και έχεις ένα ετήσιο κόστος συντήρησης για το γκάζι αλμυρό, + ανταλλακτικά που συνήθως χαλάνε, του γκαζιού.
    Αν βάλεις το κόστος μετατροπής και την μείωση του χώρου του πορτμπαγκάζ, τότε δεν συμφέρει με τίποτα. Και η μηχανή επηρεάζεται και πολλά άλλα κακά μπορούν να συμβούν.
    Αν δεις τι κερδίζεις, στο τέλος βλέπεις πως χάνεις αξία αυτοκινήτου.
    Αν κερδίζεις δε κάτι, αυτό δεν υπερβαίνει τα 200~300 ευρώ ετησίως, αν δεν σου βγάλει αλμυρές ζημιές το σύστημα.
    Μα τώρα μιλάμε για έστω 300 ευρώ το χρόνο οικονομία; Ε δε νομίζω να αξίζει τον κόπο να έχεις αυτοκίνητο. Έλεος, για 25 ευρώ το μήνα, ε τότε είσαι μπατίρης, εσύ χρειάζεσαι πια ποδήλατο όντως. Δεν είναι δε ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. Μη τρελαθούμε τώρα έτσι;
    Πιστεύω δε ότι εδώ τώρα μιλάτε (NB) για τα παλαιά αυτοκίνητα, δεδομένου πως τα νέα δεν καίνε τίποτα πλέον σε σχέση με το παρελθόν.
    Με 100 χλμ. ένα ford kuga με βενζίνη, σαν γνωστοποιώ πως καίει (παρά τα σχεδόν 1700 κιλά βάρους του) 5,2 lt/χλμ.
    Το έχω και δεν το χαλάω με τίποτα.

    1. avatar COSKIL

      αγαπητε φιλε δεν τα παιρνω απο κανεναν ομως θα σου πω τα εξης .εχω τρισημισυ χρονια υγραεριο και εκανα εκτοτε 60000 χιλιομετρα.το κοστος του υγραεριου ειναι για μενα 50% κατω απο τη βενζινα.ψεκαζει και ενα 5% βενζινα.ετσι αυτα τα χρονια κερδισα 4500 σε βενζινα μειον 900 η εγκατασταση μειον 400 για τις βαλβιδες που τις καναμε σουρωτηρι (και εφταιγα εγω βεβαια).αυτα αντικειμενικα απο εναν γνωστη του πραγματος και οχι μονο χρηστη

    2. avatar Κυδωνης Κωστας

      Με τιποτα δεν ειναι οικονομικοτερο το υγραεριο, ειδικα σ εμας εδω στη Χιο που ειναι πανακριβο, σε συνδυασμο με την ταυτοχρονη καυση βενζινης , ισως κοστιζ2ι περισσοτερο ανα χιλιομετρο....

  16. avatar Νικολαος Ρουσσης

    Σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση το υγραεριο δεν ειναι οικονομικοτερο του diesel...μα σε ΚΑΜΙΑ!! Ενα αμαξι το οποιο καταναλωνει 5 λιτρα βενζινης ανα 100 χλμ.το ιδιο οχημα θα καταναλωσει περιπου 6 ( και ισως παραπανω) λιτρα υγραεριου. Δεν ξερω πως βγαλατε αυτα τα αποτελεσματα! Και ξεχασατε να αναφερετε ποσα αυτοκινητα εχουν καταστραφει απο το υγραεριο.Αν καποιο ειναι οικονομικοτερο ειναι το φυσικο αεριο...ομως δεν γνωριζω αν αξιζει η μετατροπη επειδη δεν εχουν πολλοι!

  17. avatar ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    Το πετρέλαιο είναι αδικημένο λόγω υπερβολικής φορολογίας, κανονικά η τιμή του θα έπρεπε να είναι στα 1,25 το λίτρο. Το ίδιο και για την βενζίνη που όμως ενώ η κατανάλωση στο diesel 4,3 lit/100 km είναι εφικτή η αντίστοιχη στην βενζίνη στα 5,4 είναι υπερβολικά αισιόδοξη και σας μιλώ εκ πείρας. Είχα βενζίνη Ι.Χ του 2010 1.600 cc με 120 ίππους και με ελάχιστη κατανάλωση τα 5,3 lit/100 Km , και τονίζω ελάχιστη αφού επιτεύχθηκε μία φορά (δεν είχα υπομονή για δεύτερη) με ταχύτητες των 70-80 km/ώρα και τρομερή οικονομία στο γκάζι κρατώντας σε εθνικό εννοείται δίκτυο σχεδόν σταθερή ταχύτητα. Το 2017 πούλησα το παραπάνω αμάξι και αγόρασα ένα diesel 1.6 με 100 ίππους Euro 6. Σε αντίστοιχη δοκιμασία πέτυχα 3,3 lit/100 km. Αντιθέτως σε μέσο ρυθμό κίνησης (110-120 χλμ/ώρα) σε εθνικό δίκτυο η βενζίνη μου έβγαζε συνεχώς μία κατανάλωση σταθερά μεταξύ 6,9-7,2 λίτρα στα 100 χλμ ενώ αντίστοιχα το πετρέλαιο 4,0-4,3 λίτρα στα 100 χλμ. η διαδρομή που έκανα και κάνω σχεδόν κάθε μέρα είναι Αθήνα-Χαλκίδα-Αθήνα (περίπου 140 χλμ (έχω αφαιρέσει επιπλέον 20 χλμ σε αστικό ιστό αφού δεν έχουν προσμετρηθεί στην μέτρηση της κατανάλωσης ούτε στην βενζίνη ούτε στο diesel). Τέλος μετατροπή βενζίνα Ι.Χ σε υγραέριο δεν θα έκανα ΠΟΤΕ αφού κατόπιν πολλών συζητήσεων με "παθόντες" το υγραέριο ξεραίνει τα (το) μπέκ του ψεκασμού μετά από ορισμένο κύκλο χιλιομέτρων με συχνό επακόλουθο βλάβες κοστοβορες στην μηχανή του αυτοκινήτου (ακόμη και στον εγκέφαλο). H ΜΟΝΗ μελλοντική εναλλακτική το CNG (υπό προϋποθέσεις)

  18. avatar Vasilisk

    Πάλι τη διαφήμιση γνωστού συνεργείου αναπαράγετε; Για να αφήσουμε τις βλακείες σας λοιπόν.

    60.000 χιλιόμετρα με βενζίνη και 130.000 χιλιόμετρα με αέριο στο ίδιο αμάξι και 25.000 με πετρέλαιο σε νέο.

    Βενζίνη 7.0 l/100 x 1.65 = 11.5 λεπτά/χλμ
    Αέριο 10 l/100 x 0.80 = 8 λεπτά/χλμ
    Πετρέλαιο 5.4 l/100 x 1.40 = 7.6 λεπτά/χλμ

    Και χωρίς να βάζεις σε ρίσκο τη μηχανή... Χωρίς μετατροπες... Χωρίς να χάνεις ισχύ...

    Καλός ο Τσ...νης αλλά τα πράγματα δεν είναι όπως θα θέλατε για να δικαιολογήσετε το μισθό που σας έδωσε.

    1. avatar Μανώλης Μαστορας

      Τι μοντέλο το ένα τι το άλλο δεν μας είπες, μάλλον το πετρέλαιο καινούργιο με 5,4 η βενζίνη με 7,0 15ετίας και το παλιό 15ετίας και μετά παρτάλη 10 λύτρα .εξυπνάκια κάνω πάνε- έλα Γερμανία 5000χλμ με 240 ευρώ υγραέριο μαζί με την βενζίνη που συμπληρώνω για να περάσω και Αυστρία με ένα 1600 cc 20ετίας, και τα τελευταία 160000χλμ από τα 350000χλμ με υγραέριο

  19. avatar Dous

    Αν βαλετε και τα διοδια ?? Που πριν Λιγα χρονια ηταν τα στοιχειωδη. Σημερα οτι κερδιζει καποιος απο καυσιμα τα δινει στα διοδια . ( αυτο ως συγκριση πριν χρονια με το σημερα )

  20. avatar Sok_Sok

    Οι καταναλώσεις που αναφέρετε μου φαίνονται υπερβολικά μικρές για αυτό το αυτοκίνητο ..

    Στην περίπτωση της υγραεριοκίνησης έχετε υπολογίσει και την ποσότητα βενζίνης που καίει παράλληλα (συνέχεια ή υπό ορισμένες συνθήκες; Στροφές, φορτίο)

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει