«Φρένο» στους ηλικιωμένους οδηγούς με νέες εξετάσεις για δίπλωμα

Το υπουργείο προχώρησε στον καθορισμό της διαδικασίας για την επανεξέταση


AUTO
10:36
11/09/2018
«Φρένο» στους ηλικιωμένους οδηγούς με νέες εξετάσεις για δίπλωμα
51
loading

Να «φρεσκάρουν» τους κανόνες της σωστής οδήγησης πρέπει οι ηλικιωμένοι οδηγοί, 74 ετών και άνω, προκειμένου να αποδείξουν αν θα συνεχίσουν να οδηγούν ή όχι.

Οι οδηγοί άνω των 74 χρόνων, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, θα πρέπει να ανανεώσουν το δίπλωμά τους αποδεικνύοντας πως και ξέρουν να οδηγούν και να παρκάρουν αλλά και έχουν τα αντανακλαστικά για σωστή πορεία κοκ.

Το υπουργείο Μεταφορών με εγκύκλιο του προς τις αρμόδιες διευθύνσεις και υπηρεσίες βάζει «φρένο» στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν... χάσει τα αντανακλαστικά τους αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους και μάλιστα να επαναλαμβάνουν την διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν. Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης). Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Επίσης, όσοι απορρίπτονται σε θεωρητικές εξετάσεις πάνω από τέσσερις φορές έχουν δικαίωμα επανεξέτασης µε την παρέλευση 14 ημερών.

Όπως δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, το υπουργείο εξειδικεύοντας τις αλλαγές που έγιναν στον ΚΟΚ με τον πρόσφατο νόμο 4530/18, προχώρησε στον καθορισμό της διαδικασίας για την επανεξέταση της ικανότητας οδήγησης των πολιτών άνω των 74 ετών.

«Στόχος μας είναι να λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο που εγγυάται μεγαλύτερη οδική ασφάλεια αλλά και προστασία των οδηγών» τόνισε και πρόσθεσε πως οι διαδικασίες που προβλέπονται εισάγουν και την πρακτική άσκηση, εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα, προκειμένου να είναι έμπρακτη η απόδειξη της ικανότητας. «Η εξασφάλιση της Οδικής Ασφάλειας είναι ευθύνη όλων μας και η λήψη δοκιμασμένων αποτελεσματικών πρακτικών και μέτρων είναι απαραίτητη» επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών.

«Είμαστε υπέρ της επιμόρφωσης των ηλικιωμένων οδηγών, είναι αναγκαία η κατάρτιση και γι αυτή την ηλικία αλλά πιστεύουμε ότι ο τρόπος αυτός δεν βοηθάει» σχολίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδηγών Θανάσης Καλύβας σημειώνοντας πως θα έπρεπε να υπάρξει και κάποιου είδους εκπαίδευση, σεμινάρια σε βασικά θέματα οδήγησης (πχ βασικά σήματα που έχουν ξεχάσει ή δεν τα γνωρίζουν).

Επίσης, ο κ. Καλύβας εξέφρασε επιφυλάξεις για τον τρόπο εξέτασης θέτοντας θέμα ασφάλειας αφού οι εξετάσεις θα γίνονται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή και με όχημα του ηλικιωμένου ή κάποιου άλλου ιδιοκτήτη. «Είναι βασικά ζητήματα που νομίζω ότι πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά τους αρμόδιους» ανέφερε.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται:

  • Κάτοχος άδειας οδήγησης οποιασδήποτε κατηγορίας που την ανανεώνει μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών, στην αίτηση-υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνει την/τις κατηγορία/ες που επιθυμεί να ανανεώσει και υποβάλλει:
  • Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου, για κάθε ΔΕΕ που εκδίδεται προκειμένου να συμμετάσχει σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για την αντίστοιχη κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.
  • Για κάθε κατηγορία που ο ενδιαφερόμενος θα εξεταστεί εκδίδεται και αντίστοιχο ΔΕΕ.
  • Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.
  • Μετά την έκδοση του ΔΕΕ η αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών προγραμματίζει τη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς του ενδιαφερομένου κατ' αναλογία της παραγράφου 3 του άρθρου 24.
  • Ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα µε τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 3 του π.δ.51/2012, υποχρεούται και σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.
  • Η παραπάνω διαδικασία διενεργείται µε οποιοδήποτε όχημα της αντίστοιχης κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει ο ενδιαφερόμενος, το οποίο πληροί τα κριτήρια των διατάξεων του άρθρου 3 του π.δ.51/2012.
  • Για το όχημα αυτό πρέπει να διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας).
  • Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς πραγματοποιείται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών. Σε περίπτωση που το όχημα που χρησιμοποιείται στη δοκιμασία δεν ανήκει στον ενδιαφερόμενο, απαιτείται παραχώρηση του οχήματος από τον ιδιοκτήτη του στον ενδιαφερόμενο µε υπεύθυνη δήλωση.
  • Ο ενδιαφερόμενος που είναι κάτοχος άδειας οδήγησης πάνω από µία από τις κατηγορίες ΑΜ ή Α1 ή Α2 ή Α, διενεργεί τη δοκιμασία στη μεγαλύτερη που επιθυμεί, καλύπτοντας και τις μικρότερες που έχει στην κατοχή του σύμφωνα µε το άρθρο 4 (Κλιμάκωση και ισοδυναμία μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης) του π.δ.51/2012.
  • Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμεί, να εξεταστεί σε μικρότερη κατηγορία δικύκλου που δεν κατέχει αλλά μπορεί να οδηγήσει σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης. Η καθοδήγηση του οδηγού στη δοκιμασία γίνεται µε ασύρματη επικοινωνία. Το δίκυκλο ακολουθείται από όχημα κατηγορίας Β, εφόσον διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (όπως, Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Τέλη κυκλοφορίας), στο οποίο επιβαίνει η εξεταστική επιτροπή.
  • Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι κάτοχος άδειας οδήγησης περισσοτέρων της μίας κατηγοριών, τότε οι δοκιμασίες διενεργούνται, λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012, για κάθε κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.
  • Η δοκιμασία για όχημα κατηγορίας Β1 πραγματοποιείται κατ' αναλογία της διαδικασίας δοκιμασίας για όχημα κατηγορίας Β. Οι απαιτούμενες εξετάσεις για την ανανέωση διενεργούνται τηρουμένης της σειράς χορήγησης των κατηγοριών η οποία προκύπτει από την παρ. 1 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012 και µε την προϋπόθεση επιτυχούς εξέτασης της προηγούμενης κατηγορίας.
  • Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα εφόσον το επιθυμεί, να ανανεώσει μέρος των κατηγοριών που κατέχει και στην περίπτωση αυτή εξετάζεται σύμφωνα µε τον παραπάνω πίνακα για τις κατηγορίες που επιθυμεί να ανανεώσει.
  • Μετά την επιτυχή δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς σύμφωνα µε το παρόν άρθρο, στο νέο έντυπο της άδειας οδήγησης ανανεώνονται οι κατηγορίες στις οποίες έχει εξεταστεί καθώς και οι υπόλοιπες που καλύπτονται από τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, µε τη συμπλήρωση της στήλης 11 στις αντίστοιχες κατηγορίες. Σε περίπτωση εξέτασης σε κατηγορία που δεν κατέχει ο ενδιαφερόμενος αλλά μπορούσε να οδηγεί σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, τότε συμπληρώνεται και η στήλη 10 µε την ημερομηνία επιτυχούς εξέτασης της κατηγορίας αυτής. Η/Οι κατηγορία/ες που δεν επιθυμεί να ανανεώσει παραμένει/ουν ληγμένη/ες.
  • Εφόσον η ημερομηνία ισχύος του νέου εντύπου (4α) είναι αυτή της συμπλήρωσης των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών και μετά, ο ενδιαφερόμενος υπόκειται υποχρεωτικά στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

51
σχόλια
  1. avatar petmath

    μέχρι να γίνουν όλα αυτά , τα αυτοκίνητα θα πηγαίνουν μόνα τους στο δρόμο !!!!

  2. avatar τι θετε

    Η οδηγικη παιδεια ειναι ιδια ακριβως με την γενικοτερη παιδεια στην πατριδα μας.Οταν ο ιδιος ο πρωθυπουργος ευχεται να πεθανουν οι ανω των 70 για να λυσει το οικονομικο της χωρας και ο παιδειας,ο συμπαθης...τιποτα,λυνει επιτελους τα προβληματα της παιδειας δινοντας στα παιδια περισσοτερο χρονο οχι να παιζουν η να διαβαζουν αλλα να κοιμουνται ,πως λοιπον να μην αγανακτησει καποιος για το ηδη γνωστο...νομοι υπαρχουν ,η εφαρμογη τους δεν υπαρχει.Ωστοσο η επιθετικοτητα και η ασεβεια μερικων,ευτυχως, νεωτερων προς τους ηλικιωμενους ειναι απλα αδικαιολογητη και απορροια αγνοιας ,ελλειψεως πειρας και παιδειας.

  3. avatar supi

    Συμφωνώ απόλυτα με το ότι θα πρέπει να ελεγχονται οι οδηγοί στην τρίτη ηλικία!! Και ίσως και πιο νωρίς, μετά τα 65. Πριν από 2 χρόνια, σταματημένος σε βενζινάδικο για να γεμίσω βενζίνη, ξεκινάει ο διπλανός μου με ένα τζιπ και μου παίρνει πόρτα ,φτερό , προφυλακτήρα και ενώ του κορνάρω γιατί τον έχω δει νωρίτερα..Κατεβαίνει ένας 70+, με γυαλιά μυωπίας κιάλια και με ακουστικά βαρηκοϊας. Εγώ μέσα έχω γυναίκα και παιδί...Και μου λέει εσύ φταις!!! Του απαντάω πως είμαι σταματημένος και πως έπεσε αυτός πάνω μου ...Δεν κατάλαβε τίποτα..Κάλεσα αστυνομία.Δεν αποδέχτηκε ποτέ ότι έφταιγε.Το πήγα δικαστικά και με την κατάθεση του βενζινά (είχαμε και το υλικό από τις κάμερες για την ασφαλιστική), αποζημιώθηκα από την ασφάλεια του εξω-δικαστικά τελικά!! Και μετά η ασφάλεια θα κυνηγούσε αυτόν!!Αν ο "τυφλός" και κουφός παππούς έπεφτε με μεγαλύτερη ταχύτητα από την πλευρά του παιδιού μου και το τραυμάτιζε θα έκλειναν σπίτια!!! Καλύτερα η πρόληψη λοιπόν..Ας αφήσουμε εγωισμούς και μοριακές προεκτάσεις γιατί πρόκειται για τις ζωές μας..
    Υ.γ στους ηλίθιους Συριζαίους που γράφουν ότι δε θα τους ψηφίσουν εξαιτίας αυτού του νόμου, ένα έχω να πω: Την ηλιθιότητα σας την αποδείξατε με τη στήριξη σας στον Τσίπρα! Τώρα όταν ίσως είναι το μοναδικό σωστό μέτρο της κυβέρνησης του τον εκβιάζετε με την ψήφο σας!! Είστε καταστροφή για την κοινωνία μας και κοιτάτε μόνο τον πισινό σας !! Και καταλαβαίνουμε απολύτως τα κίνητρα σας πια..

  4. avatar Χαχα

    Στην Γαλλία μπορείς και οδηγεις μέχρι 100 και πλέον χρονια ( δεν υπαρχει όριο)
    Βλέπεις λοιπόν γέρους τσακάλια στο τιμόνι και νεαρούς μη χειρότερα. Εξ άλλου στατιστικώς τα περισσότερα ατυχήματα τα κάνουν οι νέοι

    1. avatar τονι

      εινε μια ευκερια να γεμησουν φακελακια παλη η αρμοδιει.ωπος γυνεντα παντα

      ολλα τα ατυχειματα εινε απο νεος οχι απο γερους αλλα κτυπουν τους αδυναμους σε αυτη τη χωρα.εχει να πεση παλη λαδομα!!

    2. avatar fdsf

      Στην ελλαδα δεν ειναι ετσι μεγαλε.
      Οι περισσοτεροι μεγαλοι δεν ξερουν που παν τα 4, κοιμουνται ορθιοι, κανουν οτι τους ερθει και ζητανε και τα ρεστα.
      Και μετα αναροτιωμαστε γιατι οι επομενες γενιες δεν εχουν καμια οδικη παιδεια.
      10.000 σωστους τροχονομους με καμερα και η χωρα αλλαζει ριζικα σε ολα.

  5. avatar γιάννης λύρας

    Άντε να δούμε τι θα γίνει.
    Εμένα το σημερινό μου αυτοκίνητο έχει κάμερα και αυτόματο παρκάρισμα. Έχει έλεγχο τυφλών σημείων και αυτόματο σύστημα επαναφοράς εντός της λωρίδας του αν πάει να βγει έξω. Είναι μοντέλο 2018 και θα το αντικαταστήσω σε 5 χρόνια με νεότερο, που πιστεύω θα οδηγεί και μόνο του. με τεχνική νοημοσύνη. Σε τι θα με εξετάσουν, αφού ως τότε που θα πρέπει να δώσω εξετάσεις θα έχω αντικαταστήσει κι αυτό επόμενο που ανέφερα πριν με νεότερο ακόμη.
    Εσείς πιστεύετε ότι θα χρειάζεται να οδηγώ με τέτοιο αυτοκίνητο;;

    1. avatar ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΙΟΥΣΗΣ

      Η αυτόνομη οδήγηση έχει 5 στάδια. Στο 5ο στάδιο θα μπαίνεις στο αυτοκίνητο και πραγματικά δεν θα κάνεις τίποτε άλλο από το να του πεις που θέλεις να σε πάει. Αυτή τη στιγμή οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται στο 2ο στάδιο όπου η παρουσία οδηγού είναι απαραίτητη παρά τα όποια έξυπνα συστήματα πλοήγησης και ασφαλείας. Παρ΄ όλα αυτά όσο και αν η τεχνολογία εξελίσσεται θα χρειαστούν πολλά χρόνια ακόμη μέχρι τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν με ασφάλεια στους δρόμους. Ακόμη και τα ηλεκτρικά TESLA που ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε αυτά τα συστήματα, έχουν εμπλακεί σε σοβαρά ατυχήματα λόγω των δυσλειτουργιών τους.

      1. avatar Giorgis

        Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δυσλειτουργία, απλώς υπάρχουν όρια στις δυνατότητες του συστήματος που αδυνατεί να αναγνωρίσει εντελώς ακινητοποιημένα οχήματα. Η εταιρία πάντως εφιστά την προσοχή στον οδηγό ώστε αυτός να έχει πάντα τα χέρια στο τιμόνι και να είναι σε εγρήγορση καθώς δεν υπάρχει αυτόνομη οδήγηση αλλά μόνο εξελιγμένη υποβοήθηση, όπως είναι το level 2 ή enhanced auto pilot κατά την Tesla. Και το ίδιο το όχημα ειδοποιεί τον οδηγό όταν αυτός πάρει τα χέρια από το τιμόνι. Θεωρητικά υπάρχουν πιο εξελιγμένα συστήματα με lidar τα οποία δεν χρησιμοποιεί η Tesla. Αλλά κι εκεί παρουσιάστηκαν προβλήματα στις δοκιμές, με θάνατο πεζού, παρά την ύπαρξη ανθρώπου πίσω από το τιμόνι (ο οποίος φυσικά δεν είχε το νου του όπως όφειλε). Έτσι πάγωσαν τις δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες.

      2. avatar Ziko

        Το προβλημα με τον τυπο και, δυστυχως, για παρα πολλους σαν και αυτον (αν μιλαει σοβαρα) ειναι οτι δεν ξερει και δεν θα μαθη ποτε να οδηγαει να συντηρη και να παρκαρη το αυτοκινητο του. Στηριζεται και ελπιζει στην τεχνητη νοημοσυνη να καλυψη την ανυπαρξια της δικης του νοημοσυνης. Χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν θα του κανει ουτε κοκορικου σε λιγο, και χωρις GPS και καμερες δεν θα μπορει να βρη την τρυπα να το παρκαρη. Καταντια των συγχρονων γενεων των εθισμενων στα ηλεκτρονικα.

  6. avatar ΤΡΕΛΟΥΛΙΑΚΑΣ

    Χωρίς διάθεση ειρωνείας....κάποιοι ψυχολόγοι στο παρελθόν είχαν διατυπώσει μια θεωρία σύμφωνα με την οποία για τους άνδρες οδηγούς (ιδιαίτερα τους νέους),στο υποσυνείδητό τους το όχημα που οδηγούν είναι η προέκταση του μορίου τους και οι ιδιαίτερες ικανότητές τους στην οδήγηση αντανακλούν τις σεξουαλικές τους επιδόσεις. Μήπως οι ηλικιωμένοι, λέω τώρα, όταν στερούνται την οδήγηση νοιώθουν ότι χάνουν τη σεξουαλική τους ικανότητα?

  7. avatar Δωρα.

    Εμενα η μητερα ειναι 75αρα με ελαφρο κινητικο προβλημα εκ γενετης στο ενα ποδι της και χρησιμοποιει το αυτοκινητο στην Νεα Μακρη για S.Market και για να παει θαλασσα 2-3 km.. Τωρα εαν ισχυσει αυτη η προταση Σπιρτζη θα της αλλαξει τη ζωή, μιας και ηδη μου εδηλωσε οτι προτιμα να καθεται στο σπιτι παρα να παει για εξετασεις οδηγησης. Νομιζω οτι ενα οριο 78 ετων με τα σημερινα δεδομενα θα ηταν το σωστοτερο, αλλα με αυστηρες ιατρικες εξετασεις απο γιατρους κρατικων νοσοκομειων και οχι απο ιδιωτες. Ειναι κριμα γιατι αυτο ειναι βουτηρο στο ψωμι του Μητσοτακη και οτι οφελος θα εχει ο Τσιπρας απο την μη περικοπη των συνταξεων θα εχει διπλασια χασουρα με αυτο το μετρο , αφου πολυ θα δυσαρεστησει τους ανω των 70 αλλα και τα συγγενικα τους προσωπα !!.

    1. avatar fdsf

      Αλλος ενας δημοσιος κινδυνος. Οταν θα σκοτωσει κανενα ατυχο να σε δουμε πως θα τρεχεις.

  8. avatar Λαβυρινθος

    Σωστο ως ενα βαθμο το μετρο. Αρκει να μην αποδειχθει στην πορεια καθαρα μονο εισπρακτικο(ακριβοτερα παραβολα) και ικανοποιηση συντεχνιων(σχολες οδηγων, γιατροι κλπ).
    Η αντιπαραθεση κι οι ηλικιακοι οδηγικοι "αφορισμοι" απο ορισμενους ενθεν κι ενθεν ειναι ατυχεις. Η σωστη οδηγηση ειναι πολυ εξατομικευμενη ικανοτητα σε καθε ηλιικα.

  9. avatar υποκρισιες

    Προφανως και πρεπει να περνανε απο εξετασεις και οι ηλικιωμενοι αλλα οσο αυτες οι εξετασεις γινονται απο τους ιδιους που μεχρι σημερα τα "επαιρναν" για να δινουν τα διπλωματα για πλακα, δεν υπαρχει καμμια προοδος!
    Ισα-ισα προκειται για υποκρισια!
    Τοσα λογισμικα υπαρχουν που προσομοιωνουν την οδηγηση και σε ελεγχει το PC που δεν λαδωνεται. Αυτο δεν το σκεφτεται κανενας?

  10. avatar ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ

    Με τους κάτω των 25 τι γίνεται;

  11. avatar Ν.Κ.

    Στατιστικά οι ποιό επικίνδυνοι οδηγοί είναι κάτω των 25 ετών

  12. avatar PANKO

    Μετά τα70...ανεπίτρεπτο να οδηγούμε...
    Παίζουμε ρώσικη ρουλέτα με τον χάρο...και για μας και τους άλλους...
    Όπως φυσικά και από τα 16 μηχανάκια...
    ΤΕΛΟΣ...

  13. avatar 123456

    Καιρός ήτανε, ορισμένοι είναι κίνδυνος θάνατος, όπως όμως και μικρότερες ηλικίες

  14. avatar Ηλικιωμενος 69 ετων

    Ο κυριος Σπιρτζης προφανως ειναι ο δουρειος ιππος του Μητσοτακη και της δεξιας με αυτα που αποφασιζει. Προσπαθει με αυτα να μειωσει την προσωπικοτητα οσων ειναι ενδομηντα plus ετων, αντι να φροντισει να γινονται σωστα οι ιατρικες εξετασεις και οχι οπως γινονται σημερα. Και κατι για να μαθαινει ,στατιστικα το 80 % των ατυχηματων γινονται απο ηλικιες 18 εως 38 ετων και μολις το 5% απο οδηγους ηλικιας ανω των 65 χρονων. Ας το τολμησουν και το μαυρο που θα τους ριξουμε θα το θυμουνται.

  15. avatar Lela

    1. δεν είναι κακό σαν μέτρο
    2. Ίσως θα έπρεπε να γίνεται και από τα 65+
    3. Επίσης ίσως θα έπρεπε να μπαίνουν σε αυτή την διαδικασία επανεξέτασης και όσοι προβαίνουν σε κάποια παραπτώματα του ΚΟΚ ή/και εμπλέκονται ως υπαίτιοι σε συγκεκριμένα τροχαία ατυχήματα.

    Το κακό όμως στη χώρα μας είναι ότι όλοι λαδώνονται και το Υπουργείο Μεταφορών δεν αποτελεί εξαίρεση. Και η παρούσα Κυβέρνηση αποδείχτηκε ότι δεν διαφέρει από τις προηγούμενες που κατηγορούσε τόσα χρόνια. Τα πάντα στην Ελλάδα έχουν να κάνουν με τις πελατειακές σχέσεις, ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
    Αν αυτό δεν αλλάξει (πραγματάκι λίγο δύσκολο) όσοι νόμοι και να βγούνε, όλοι είναι για τα μάτια του κόσμου.
    Ποίος από αυτούς θα τα αλλάξει, άλλωστε και όλοι στην παρούσα κυβέρνηση (όπως και αυτοί από τις προηγούμενες) δεν έχουν χρησιμοποιήσει για προσωπικό τους όφελος τις πελατειακές σχέσεις?
    Μήπως και οποιοδήποτε άλλο κόμμα και αν έβγαινε, και από αυτά που δεν έχουν βρεθεί στην κυβέρνηση, τα ίδια δεν θα ακολουθουσε?

  16. avatar SER 30

    ΚΥΡ ΚΑΛΥΒΑ ΚΟΦΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ . ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΖΗΤΑ ΠΑΝΤΟΥ '' ΕΞΩΜΕΙΩΤΗ '' ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΤΗ . ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΤΑ ΣΕΜΗΝΑΡΙΑ Η ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ '' ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ '' ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ Ο ΓΕΡΩΝ , ΝΑ ΤΑ ΠΛΑΣΣΑΡΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ . ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠ ' ΟΞΩ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΟΒΑΡΕΣ Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ? ΑΕΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΡΕ . ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΑΡΕΑ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ 4 0 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΜΕ 1 5 0 + ΕΥΡΩ ΣΕ 6 5 + ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ / ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ / ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ '' ΒΑΣΙΚΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΑ '' ΓΙΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ .

  17. avatar Ακομη

    Ενας αχρηστερος ιδεοληπτικος νομος. Ο ανυπαρκτος συντροφοφασιστακος θεωρει οτι οι συνταξιουχοι πεθαινουν στα 70 και ψηφιζει νομο για 74 ρηδες.

  18. avatar Αρτεμιδωρος

    Η συντεχνια των εξεταστων με τις σχολές απλώς πέρασε το μετρο και ο Σπριτζης εφάρμοσε με ιατρικές εξετάσεις κύρους το θέμα θα τελείωνε εδώ αποφυλακιζουν εγκληματίες με ιατρικές εξετάσεις αλλά είπαμε οι συνδικαλιστονταβανζιδες πάντα με την αριστερή ιδεοληψια περνούν καλά.. Αλλοιμονο από τον κοσμάκη που με τις κομμένες συντάξεις κατρουγκαλου θα καλείται στα 74 να δίνει δύο ✌ μισθούς στις σχολές οδηγών όταν και οι τεχνολογίες σε λίγο θα δίνουν τη δυνατότητα χωρίς οδήγηση 🚘 να μετακινουμαστε με αμάξια.. Αυτά βλέπουν οι εξεταστες και παίρνουν τα μέτρα τους για να διασφαλησουν τα κεκτημενα.. Αντε και καλή έξοδο σύντροφοι..

  19. avatar Σεμινα

    Εγω αυτο που εχω να πω οτι αυτο θα κοστισει στον Τσιπρα ισως και 200 χιλιαδες ψηφοφορους οδηγους ανω των 70 ετων. Ηδη ο πατερας μου 72 ετων συριζαιος, με το που το διαβασε μου δηλωσε οτι εαν δεν το παρουν πισω το 74 χρονων και δεν το κανουν 77 ή78 χρονων, προτιμα λεει να ψηφισει τους απατεωνες παρα να τον ξευτιλιζουν σε εξετασεις και πραγματι οδηγει πολυ καλυτερα απο εμενα που ειμαι 41 χρονων. Το σωστο θα ηταν οι ιατρικες εξετασεις των ανω των 65 να γινονται απο ιατρους κρατικων νοσοκομειων γιατι ολοι ξερουμε το τι παιζει σημερα. Τα ιδια ακριβως μου ειπε και η αδελφη του που ειναι 71 και του ιδιου κομματος που του τηλεφωνησε για να του πει τα μαντατα.

    1. avatar Takis_0731

      Άμα οδηγάει καλύτερα τότε τι πρόβλημα έχει ο πατέρας σου;

    2. avatar ΜΑΡΙΑ.

      ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που προκαλουν .....κυριως οταν μπαινουν στο αντιθετο ρευμα ΔΕΝ σε νοιαζουν!!

  20. avatar ΤΖΙΝΑ Κωστακη

    Διερωτώμαι ¨¨¨γιατι ολα σχεδόν τα τροχαία γίνονται απο ατομα. Δεκαοκτώ έως εξήντα ετών .......

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει