Η Volkswagen παραμένει στην κορυφή της Ευρώπης, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA, στο διάστημα Ιανουαρίου–Ιουλίου 2025 η μάρκα κατέγραψε 872.817 ταξινομήσεις, σημειώνοντας άνοδο +5,7% σε σχέση με το 2024, και μερίδιο αγοράς 11,3%.

Την ίδια στιγμή, η Skoda κατέγραψε 490.531 ταξινομήσεις, με αύξηση +11,3% και μερίδιο αγοράς 6,4%, κατακτώντας την 3η θέση πωλήσεων στην Ευρώπη. Με αυτή την επίδοση, η μάρκα οδεύει ολοταχώς προς τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη.

Η επιτυχία των δύο εταιρειών του Volkswagen Group στηρίζεται σε μια πληρέστατη γκάμα SUV, που ανταποκρίνεται σε κάθε προφίλ υποψήφιου αγοραστή:
• Volkswagen: από το κομψό Taigo και το ευέλικτο T–Cross, έως το best-seller T–Roc, που διατίθεται άμεσα στη νέα, πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Dream, και τα ολοκαίνουργια Tiguan και Tyron, τα οποία θέτουν νέα πρότυπα σε τεχνολογία και άνεση.

• Skoda: από το compact Kamiq, το πολυδιάστατο Karoq και το ευρύχωρο Kodiaq, έως το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Elroq και το καταξιωμένο Enyaq, που σηματοδοτούν τα επόμενα βήματα της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση.

Τα εσωτερικά των μοντέλων τους έχουν εξελιχθεί σε ψηφιακά περιβάλλοντα εμπειριών: με σύγχρονα infotainment, κορυφαία συστήματα ήχου και ambient φωτισμό, κάθε διαδρομή γίνεται μια εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογία, ασφάλεια και lifestyle.

Στην περίπτωση της Volkswagen, η εμπειρία αυτή εμπλουτίζεται με καινοτόμες εφαρμογές όπως τα AirConsole games, που μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε χώρο διασκέδασης και κοινωνικότητας.

Η δυναμική του Volkswagen Group αποτυπώνεται επίσης στην ηλεκτροκίνηση. Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά 47% παγκοσμίως και κατά 89% στην Ευρώπη, ενώ οι παραγγελίες BEV στη Δυτική Ευρώπη εκτοξεύθηκαν κατά 62%.