Κατά τη διάρκεια του crash test, το Mitsubishi i-MiEV αναγνώρισε άμεσα τη σύγκρουση και έκλεισε αυτόματα τα συστήματα υψηλής τάσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου, διατηρώντας ανέπαφο το χώρο επιβατών, ενώ καμία ζημιά δεν αναφέρθηκε στις 88 κυψέλες της μπαταρίας ιόντων λιθίου!

«Σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά από μία εξονυχιστική και πολύ αυστηρή δοκιμή του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής που κυκλοφορεί στη Γερμανία. Η δοκιμή που περιλάμβανε δύο συγκρούσεις, μία πλαγιομετωπική (με ταχύτητα 64 χ.α.ω. έκκεντρη κατά 40%) και μία οπίσθια (σε κινούμενη μπαριέρα 1.400 κιλών με ταχύτητα 80 χ.α.ω. και έκκεντρη κατά 70%), απέδειξε ότι το i-MiEV, αν και ελαφρύ, συμπαγές και με σύστημα EV υψηλής τάσης, είναι το ίδιο ασφαλές με οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο όχημα» σχολίασε εκπρόσωπος του ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) για τα αποτελέσματα της δοκιμής.

Πηγή: autotriti.gr