Δεύτερο «χτύπημα» από λωποδύτες σημειώθηκε στις Κάννες, όπου εκμεταλλεύονται την παρουσία των σταρ και άλλων προσωπικοτήτων για να βγάλουν τα «σπασμένα» του χειμώνα.

Έτσι, μετά την κλοπή των κοσμημάτων αξίας περίπου ενός εκατομμυρίου δολαρίων, τώρα από άλλο ξενοδοχείο εξαφανίστηκαν οι βαλίτσες και όλο το περιεχόμενό τους που ανήκαν στον Κινέζο Ζανγκ Κιανγκ, σημαντικό στέλεχος της κινεζικής κινηματογραφικής εταιρείας China Film Group.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο οργισμένος Κιανγκ ακύρωσε τη συνέντευξη Τύπου που θα έδινε με τον ηθοποιό Κιάνου Ριβς σχετικά με την ταινία που ο Αμερικανός ηθοποιός θα σκηνοθετούσε στην Κίνα, για να δηλώσει πως «δεν αξίζει να μιλά κανείς για το φεστιβάλ των Καννών».

Παράλληλα, μια απρόσμενη έκπληξη παρουσίασε το 66ο φεστιβάλ των Κανών, με την προβολή της ταινίας «Ο χορός της πραγματικότητας», του 84χρονου Χιλιανού σκηνοθέτη Αλεχάντρο Τζιοντορόφσκι.

Ένα είδος αυτοβιογραφικής ταινίας, με τον σκηνοθέτη να επιστρέφει στην πόλη όπου γεννήθηκε για να στήσει ένα είδος καρναβαλιού, με όμορφες, εκπληκτικές, σουρεαλιστικές εικόνες, που μοιάζουν να βγήκαν από τις ταινίες του Φελίνι.

Ο ίδιος ο σκηνοθέτης (γνωστός για τις θρυλικές σήμερα ταινίες του, El Topo και Santa Sangre) εμφανίζεται στην ταινία και τη σχολιάζει, ενώ οι τρεις γιοι του ερμηνεύουν διάφορα πρόσωπα (από τον ίδιο τον Τζιοντορόφσκι στα νεανικά του χρόνια μέχρι τον πατέρα του σκηνοθέτη). Παρά τη μεγάλη της διάρκεια (κρατάει περισσότερο από δυο ώρες), η ταινία, χάρη στη μαγεία και τα ευρήματά της, παρακολουθείται με μεγάλη απόλαυση.