Η πρώτη ταινία για την επιχείρηση η οποία οδήγησε στο θάνατο τον Οσάμα Μπιν Λάντεν κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών του National Geographic, συγκεντρώνοντας πάνω από 2,7 εκατ. τηλεθεατές.

Σε ανακοίνωσή του το National Geographic τονίζει ότι η ταινία ήταν το πρόγραμμά του με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση φέτος και ότι είναι στην έκτη θέση στη λίστα των προγραμμάτων με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του.

Η αναγγελία, τον περασμένο μήνα, ότι το φιλμ «SEAL Team Six: The Raid on Osama bin Laden» θα προβαλλόταν για πρώτη φορά δυο ημέρες πριν από τις προεδρικές εκλογές της 6ης Νοεμβρίου, ήγειρε ερωτηματικά.

Το γεγονός ότι ο Χάρβεϊ Γουάινστάιν, ο ισχυρός παραγωγός του Χόλιγουντ, ο οποίος είχε αναλάβει να συγκεντρώσει χρήματα για την προεκλογική εκστρατεία του Μπαράκ Ομπάμα, είναι ο διανομέας και ένας από τους διευθυντές παραγωγής της 90λεπτης αυτής ταινίας, συνέβαλε στη μεγάλη διαφήμιση της ταινίας.

Ο σκηνοθέτης Τζον Στόκγουελ αρνήθηκε ωστόσο ότι η ταινία προβλήθηκε για λόγους προπαγάνδας και ότι στόχος του φιλμ ήταν να συσπειρώσει τους αναποφάσιστους υπέρ του Ομπάμα λιγότερο από 48 ώρες πριν από την έναρξη της ψηφοφορίας.

Ο Οσάμα μπιν Λάντεν έχασε τη ζωή του στις 2 Μαΐου του 2011 στη διάρκεια επιχείρησης επίλεκτων αμερικανικών δυνάμεων στο Αμποταμπάν του Πακιστάν. Μια άλλη ταινία για την επιχείρηση αυτή, της Κάθριν Μπίγκελοου, θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Ιανουάριο.