Πολλά αλκοολούχα ποτά, όπως η μπύρα και το ουίσκι, έχουν ως target group τους άντρες. Επομένως μερικές εταιρείες παραγωγής αλκοολούχων ποτών για να προσεγγίζουν το γυναικείο πληθυσμό, σκέφτηκαν να δημιουργήσουν ποτά ειδικά σχεδιασμένα για αυτές.

Αυτό το κατάφεραν είτε δίνοντας στο μπουκάλι ροζ χρώμα είτε δίνοντας τους ένα όνομα που να ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις των γυναικών.

Για να δούμε λοιπόν μερικά τέτοια αλκοολούχα ποτά…

Το «Girl Liquor» προσπαθεί να προσελκύσει το γυναικείο πληθυσμό με το ροζ χρώμα του μπουκαλιού. Στη διαφήμιση για το ποτό οι υπεύθυνοι γράφουν ότι έχει αισθησιακό άρωμα και λίγες θερμίδες.

Η εταιρεία Bethenny Frankel αποκάλεσε το ποτό του «Skinnygirl Margaritas» και το περιγράφει ως μια έξυπνη και γευστική επιλογή που μοιάζει με τις μαργαρίτες μαγαζιών αλλά με λίγες θερμίδες.

Η μπύρα επειδή προορίζεται συνήθως στον ανδρικό πληθυσμό, μια εταιρεία σκέφτηκε να ονομάσει τη μπύρα του «Chick» και να δώσει στο κουτί ροζ χρώμα.

Η εταιρεία «Mazzetti d’Altavilla» σχεδίασε το πότο του «Essentia Vitae» ώστε να μοιάζει με συσκευασία αρώματος.

Η εταιρεία Carlsberg για να προσελκύσει το γυναικείο πληθυσμό γράφει στο κουτί ότι η φυσική ομορφιά δεν χρειάζεται μακιγιάζ και ότι το ξανθό είναι το καινούριο μαύρο.

Η εταιρεία «Molson Coors» για να τραβήξει την προσοχή των γυναικών για την μπύρα του, Animee, χρησιμοποίησε στη διαφήμιση του γυναίκες που κρατάνε το καπάκι σαν καπέλο.

Αν έχετε όρεξη για φλερτ ή νιώθετε υπέρλαμπρες υπάρχει ειδικό κρασί για σας.