Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο Tommy Hilfiger θα παρουσιάσει μία virtual reality shopping εμπειρία σε επιλεγμένα καταστήματα και συνεργάτες χονδρικής πώλησης σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου οι καταναλωτές θα καλούνται να παρακολουθήσουν το runway show της Fall 2015 Hilfiger Collection σε μία πρωτοποριακή τρισδιάστατη 360 μοιρών εικονική πραγματικότητα. Η τεχνολογική καινοτομία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 20 Οκτωβρίου στο Tommy Hilfiger κατάστημα στην 5th Avenue της Νέας Υόρκης, και θα ακολουθήσουν και άλλες πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, το Μιλάνο, το Άμστερνταμ, το Ντύσσελντορφ, η Φλωρεντία, η Ζυρίχη και η Μόσχα.

Χρησιμοποιώντας μια Samsung GearVR συσκευή, οι καταναλωτές θα έχουν μία καθηλωτική εικονική εμπειρία όπου θα τους δημιουργείται η εντύπωση ότι κάθονται στην πρώτη σειρά του Manhattan’s Park Avenue Armory κατά την διάρκεια του show στις 16 Φεβρουαρίου, όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η Fall 2015 Hilfiger Collection. Η virtual reality εμπειρία δίνει στους χρήστες την τέλεια οπτική γωνία του runway show και τους παρέχει επίσης και αποκλειστικά στιγμιότυπα από τα παρασκήνια, τα οποία είναι κανονικά απρόσιτα σε άτομα που δεν εμπλέκονται με την παραγωγή του show. Η εγκατάσταση της virtual reality ενέργειας βρίσκεται μέσα στο κατάστημα σε ένα ειδικά φτιαγμένο σημείο όπου αντανακλά το American football θέμα του Fall 2015 show μαζί με κομμάτια από την Hilfiger Collection τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν την ίδια στιγμή.

t3

«Μέσα από την virtual reality ενέργεια, είμαστε σε θέση τώρα πια να φέρουμε ένα μέρος του fashion show σε περιβάλλοντα χώρο λιανικής» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Από το απίστευτο σκηνικό και την μουσική μέχρι αποκλειστικές backstage στιγμές, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να παρακολουθήσουν τα ρούχα σε κίνηση και να δουν την συλλογή στο αυθεντικό περιβάλλον του show – είναι μία συναρπαστική και ενδιαφέρουσα εξέλιξη της παραδοσιακής αγοραστικής εμπειρίας».

«Καθοδηγούμαστε από ένα όραμα να υπερβούμε τις προσδοκίες των καταναλωτών, να τους εμπνεύσουμε και να τους προσφέρουμε εμπειρίες λιανικής που δεν θα θεωρούσαν ποτέ πιθανές» δήλωσε ο Daniel Grieder, CEO της Tommy Hilfiger. «Μέσα από την τελευταία λέξη της virtual reality τεχνολογίας, είμαστε σε θέση να καλέσουμε τους πελάτες να ζήσουν την εμπειρία του Hilfiger Collection fashion show από την θέση της πρώτης σειράς. Χρησιμοποιούμε την εικονική πραγματικότητα για να δώσουμε πρόσβαση στους καταναλωτές σε ένα τόσο ξεχωριστό κομμάτι του κόσμου μας, σε αυτό του runway show της εκάστοτε συλλογής που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του brand κάθε σεζόν».

Η εισαγωγή της virtual reality ενέργειας στα καταστήματα αντανακλά την αποστολή της Tommy Hilfiger να ανυψώσει την αγοραστική εμπειρία μέσω της ψηφιακής καινοτομίας. Η ενοποίηση των τεχνολογικών αυτών καινοτομιών στον κόσμο του εμπορίου εξελίσσουν το παραδοσιακό κτίσιμο σχέσεων και αυξάνουν τις ευκαιρίες για κοινωνική συμμετοχή και δέσμευση. Το concept δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την WeMakeVR, προγραμματιστές τρισδιάστατων εμπειριών 360 μοιρών virtual reality. To show καταγράφηκε με την ιδιόκτητη WeMakeVR-Falcon κάμερα.

«Οι εξειδικευμένες virtual reality κάμερες, σε συνδυασμό με το δημιουργικό όραμα του Tommy Hilfiger για το fashion show της Fall ’15 Hilfiger Collection είχε ως αποτέλεσμα μία εμπειρία που υπερβαίνει αυτή των VIP καλεσμένων», δήλωσε ο Avinash Changa, Ιδρυτής και CEO της WeMakeVR. «Οι χρήστες απολαμβάνουν απίστευτα στιγμιότητα πίσω από την σκηνή, στέκονται δίπλα στα μοντέλα λίγο πριν περπατήσουν στην πασαρέλα και ζουν τον ενθουσιασμό να βρίσκονται στα παρασκήνια μετά το show».

Η Hilfiger Collection virtual reality εμπειρία θα είναι διαθέσιμη σε Tommy Hilfiger καταστήματα στο Λονδίνο (Brompton Road και Regent Street), στο Άμστερνταμ (P.C. Hooftstraat), στο Ντύσσελντορφ (Schadowstrasse), στο Μιλάνο (Piazza Guglielmo Oberdan), στην Φλωρεντία (Piazza degli Antinori), στην Ζυρίχη (Bahnhofstrasse), στο Παρίσι (Boulevard des Capucines and Champs-Elysees) και στη Μόσχα (Kuznetsky Most). Το concept έχει επίσης λανσαριστεί και σε συνεργάτες χονδρικής όπως τα πρότυπα πολυκαταστήματα Selfridges στο Λονδίνο.

t2