Η Wizard Performance Advertising Agency, ακολουθώντας τις νέες τάσεις, φέρνει το Voice Search SEO στην ελληνική αγορά, τοποθετώντας κάθε επιχείρηση στο επίκεντρο των φωνητικών αναζητήσεων.

Ας ξεκινήσουμε με κάποια χρήσιμα δεδομένα για να κατανοήσουμε καλύτερα αυτό το trend.

  • Σύμφωνα με το Gartner, 32% των καταναλωτών δείχνουν ενδιαφέρον για τεχνολογία hands-free η οποία θα ελαχιστοποιήσει την αφή και την μετάδοση μολύνσεων. Το voice search είναι μια από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες μεθόδους αναζήτησης.
  • 55% του κοινού χρησιμοποιεί voice search σε smartphones, σύμφωνα με το Perficient.
  • 39,4% των Ηνωμένων Πολιτειών, χρησιμοποιεί κάποια voice assistant (φωνητική βοηθό) τουλάχιστον μια φορά το μήνα, σύμφωνα με το eMarketer.
  • Πάνω από το 49% των χρηστών Google Home και Amazon Echo βρίσκουν το voice assistant απαραίτητο.
  • 58% των καταναλωτών, τον τελευταίο χρόνο, έχουν χρησιμοποιήσει το voice search για πληροφορίες σχετικά με τοπικές επιχειρήσεις.
  • 46% των χρηστών αυτών, ψάχνουν σε καθημερινή βάση για κάποια τοπική επιχείρηση.
  • 27% επισκέπτονται την ιστοσελίδα κάποιας τοπικής επιχείρησης έπειτα από φωνητική αναζήτηση.
  • 76% των χρηστών smart home speakers, κάνουν φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα – με 53% να χρησιμοποιεί καθημερινά την αναζήτηση αυτή.

Γενικά μετά την εξάπλωση των Voice Assistant συσκευών, όπως Google Home και Amazon Echo, η φωνητική αναζήτηση μπήκει για τα καλά στη ζωή των χρηστών δημιουργώντας μια ξεκάθαρη εικόνα της νέας διαδικτυακής πραγματικότητας. Ο χρήστης παύει να ψάχνει συγκεκριμένα keywords και αντί αυτών προτιμά να “ρωτήσει” τη συσκευή του, όπως ακριβώς θα έκανε αν απέναντι του υπήρχε ένας αληθινός άνθρωπος. Ο διάλογος με τις συσκευής δεν έρχεται, είναι ήδη εδώ!

Η προσαρμογή του SEO στα λεγόμενα conversational keywords κρίνεται πιο σημαντική από ποτέ. Η Wizard θέλοντας πάντα οι πελάτες της να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά, εισάγει το Voice Search SEO στην ελληνική αγορά ώστε κάθε επιχείρηση να τοποθετείται ακριβώς στο επίκεντρο των αναζητήσεων, ως πρωταγωνιστής του “διαλόγου” και όχι σαν ένας ακόμη παρατηρητής! Ωστόσο δημιουργείται το ερώτημα: Ποιά είναι τα κύρια προτερήματα του optimising ενός website για voice search;

Το voice search βλέπουμε πως εξαπλώνεται όλο και περισσότερο, και μάλιστα δύναται να σας κατατάξει στις top 3 θέσεις στα SERPs. H προσαρμογή του περιεχομένου για voice search, προσελκύει περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερα έσοδα! Το κοινό που χρησιμοποιεί voice search τείνει όχι απλά να μετατρέπεται σε πελάτες αλλά έμπρακτα να αυξάνει τις πωλήσεις με μεγαλύτερο ρυθμό σε σύγκριση με άλλα είδη χρηστών.

Για να συνοψίσουμε, το optimisation της ιστοσελίδας σας για voice search μπορεί να προσφέρει τα εξής:

  • Υψηλότερη κατάταξη – περισσότερη κίνηση οργανικά από περισσότερες συσκευές
  • Υψηλότερα έσοδα
  • Αύξηση του κύρους της ιστοσελίδας σας

Μήπως η ιστοσελίδα σας χρειάζεται voice search optimization; Επικοινωνήστε μαζί μας :

Sem-wizard.com

+30 210 61 09 063

[email protected]