Μια διαφήμιση θεωρείται πετυχημένη όταν αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών, όταν οι καταναλωτές ταυτίζονται με αυτή, όταν τη θυμούνται από κάποιο ιδιαίτερο σλόγκαν και φυσικά όταν οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων!

Όταν λοιπόν, μια διαφήμιση προέρχεται στην κυριολεξία από τους ίδιους τους καταναλωτές τι μπορεί να θεωρηθεί;

Η πρόσφατη καμπάνια των Multirama δημιουργήθηκε από την Olympic DDB με πρωταγωνιστές και… διαφημιστές τους πραγματικούς πελάτες των καταστημάτων Multirama. Οι επισκέπτες που προσέγγιζαν το κατάστημα Multirama στο Mall προσκλήθηκαν να μπουν στο «Tech it easy» booth, ένα μικρό studio εξοπλισμένο από πλευράς ήχου και εικόνας. Εκεί, με την παρότρυνση ενός animator, μίλησαν, αστειεύτηκαν και εκμυστηρεύτηκαν καθημερινά προβλήματα, απορίες ή επιθυμίες σχετικά με την τεχνολογία και όχι μόνο.

Το project ξεκίνησε τον περασμένο Ιούνιο και ήδη η αποδοχή, τόσο του ίδιου του booth ως χώρου έκφρασης, όσο και της επικοινωνίας είναι ενθουσιώδης. Μάλιστα, η επιτυχία της ενέργειας στην Αθήνα ώθησε τα Multirama να δημιουργήσουν ακόμα ένα booth, στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του μέσα στον Ιανουάριο. Περισσότερα από 400 videos έχουν ήδη γυριστεί και συνεχίζουν να γυρίζονται, ενώ τη σελίδα του Multirama Tech it Easy στο YouTube επισκέφθηκαν περισσότεροι από 150.000 μοναδικοί χρήστες.