Η στιγμή της παρουσίασης – υπερπαραγωγή που ετοιμάζει η Ίντερ Μαϊάμι στον Λιονέλ Μέσι πλησιάζει. Κι εν αναμονή του μεγάλου event στις 16 Ιουλίου, στις ΗΠΑ πήραν την πρώτη γεύση από την… απλότητα του Αργεντινού σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου.

Η επίσκεψη του Λιονέλ Μέσι μαζί με τη σύζυγό του Αντονέλα και τα τρία τους παιδιά Τιάγκο, Ματέο και Τσίρο, σε σούπερ μαρκετ του Μαϊάμι έχει… ξετρελάνει τους Αμερικανούς. Αυτό γιατί ο Μέσι δεν είπε «όχι» σε κανέναν από όσους τον αναγνώρισαν όταν του ζητήθηκε να βγουν φωτογραφίες μαζί του και αφετέρου γιατί ακριβώς ήταν πολύ λίγοι εκείνοι που κατάλαβαν ποιος είναι!

«Ο πιο διάσημος άνθρωπος στον κόσμο και σχεδόν κανείς δεν τον κατάλαβε», σχολίασαν στο τηλεοπτικό δίκτυο ESPN. «Αυτό στην Βαρκελώνη δεν θα μπορούσε να είναι εφικτό», ακούστηκε από τον Σάκα Χίσλοπ πρώην τερματοφύλακα με τεράστια εμπειρία στην Premier League. Ο Μέσι, πάντως, στη Βαρκελώνη ήταν εξίσου… χαλαρός και εμφανιζόταν να πηγαίνει για μπάνιο ανενόχλητος ή να κάνει βόλτες με τον σκύλο του στο προάστιο Καστελντεφέλς ή και να πηγαίνει σε παιδικές χαρές με τα παιδιά του.

Η επίσκεψή του στο σούπερμαρκετ, πάντως, έγινε αντικείμενο ανάλυσης λες και ήταν τα highlights του από έναν αγώνα. «Αναλύουμε την εμφάνιση του Μέσι στο σούπερμαρκετ πριν την παρουσίασή του από την Ίντερ Μαϊάμι», έγραψε το ESPN. «Κάθε επαφή του μέσα στο μαγαζί», ήταν η λεζάντα που συνόδευσε την ανάρτηση ενός εκ των δημοφιλέστερων λογαριασμών του Twitter που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ.

Τα μαγαζιά ήδη τον… τιμούν

Κι ενώ στις ΗΠΑ έμειναν άναυδοι γιατί δεν μπορούν να φανταστούν τι θα συνέβαινε αν αντί για τον Μέσι κάτι αντίστοιχο έκανε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς και σημειώνουν πως ακόμη το ποδόσφαιρο δεν έχει μπει στις… καρδιές του κοινού, τα καταστήματα στην Φλόριντα προσπαθούν να το αλλάξουν αυτό. Με ποιον τρόπο; Λανσάροντας προϊόντα που να παραπέμπουν στον Μέσι. Ήδη υπάρχει σάντουϊτς Μέσι, μοχίτο Μέσι και μπίρα Μέσι.