Μπογδάνος: Ξερονήσια στην Ελλάδα για τους πρόσφυγες

«Δεν μπορεί ο Έλληνας να έχει ίσα δικαιώματα με τον μετανάστη»


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
10:01
23/11/2019
Μπογδάνος: Ξερονήσια στην Ελλάδα για τους πρόσφυγες
246
loading

Υπέρ της μετακίνησης προσφύγων σε ξερονήσια τάχθηκε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, με αφορμή την είδηση για την δημιουργία ενός κέντρου προσφύγων στην βραχονησίδα Λέβιθα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο Kontra, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισε «ταμπού» και «μετεμφυλιακά ή μεταδιδακτορικά κόμπλεξ» από την κατοχή και τη χούντα τις αντιδράσεις που υπάρχουν, ενώ σημείωσε ότι «δεν μπορεί ο Έλληνας να έχει ίσα δικαιώματα με τον μετανάστη, τι να κάνουμε, έτσι είναι».

Ο διάλογος του Κωνσταντίνου Μπογδάνου με τον δημοσιογράφο Γιώργο Μελιγκώνη:

Δ: Σοβαρά στην Ελλάδα ξερονήσια;

Μ: Ναι, σοβαρά στην Ελλάδα ξερονήσια. Έχουμε πάρα πολλά. Δεν μπορούμε μια ζωή...

Δ: Ένα Αλκατράζ για πρόσφυγες και μετανάστες δηλαδή...

Μ: Δεν μπορούμε μια ζωή να μας κατατρέχουν ορισμένα ταμπού και κάποιου είδους μετεμφυλιακά ή μεταδιδακτορικά κόμπλεξ.

Δ: Εντάξει, η μισή Ελλάδα μαρτύρησε σε αυτά τα ξερονήσια

Μ: Ναι, αλλά κύριε Μελιγκώνη εσείς και εγώ ζούμε σε μία άλλη γενιά. Πρέπει να πάμε παρακάτω.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του Κωνσταντίνου Μπογδάνου (ο επίμαχος διάλογος ξεκινά μετά το 22:54):

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

246
σχόλια
  1. avatar Ανώνυμους

    Για να μην είναι στα ξερονήσια βάλτε τους στη θάλασσα.

  2. avatar Guest01062016

    Ξέρετε, μερικά νησάκια σαν τη Λέβιθα, κατοικούνται από Έλληνες. Πχ Σχοινούσα, Μάραθος, Λειψοί κα. Από τη μία όλοι οι κάτοικοι των νησιών αυτών, κατά το σοφό Μπογδάνο, "δεν μπορούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους άλλους Έλληνες", επειδή μένουν σε "ξερονήσια"! Από την άλλη η Μακρόνησος είναι "ταμπού" για το σοφό Μπογδάνο. Προς το τέλος της κουβέντας, το βρήκε...

    1. avatar Petrosχχ

      Κινέζοι μετανάστες έχουν έρθει, φιλλιπινεζοι έχουν έρθει Ρώσοι, Βούλγαροι ρουμανοι πολωνοι Αλβανοί Τούρκοι ακόμα και συρους Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Αλλά πίθηκους από την Αλγερία το Αφγανιστάν και τη Σομαλία δεν θέλουμε. Δεν θέλουμε εμπόριο ναρκωτικών. Δεν θέλουμε εμπόριο όπλων

    2. avatar Αννα.Α

      Λογικό να μην γνωρίζεις καλά Ελληνικά και να μην κατάλαβες τι είπε αφού προφανώς είσαι αλλοδαπός που κουτσοτελείωσε το Ελληνικό σχολείο. Σεβασμό λοιπόν στην Χώρα που σε συντηρεί και σε έστειλε δωρεάν σχολείο.

      1. avatar Guest01062016

        H λογική σου θα έκανε το Σωκράτη να πιει το κώνειο δυο φορές, έτσι για σιγουριά! Ουστ, τρολάκι!

  3. avatar 321

    Και γιατί οχι στα Αουσβιτς και νατους χαραζουμε εναν αρθμο για ευκολη αναγνωριση

  4. avatar Ευπατριδης

    Πουθενά στην Ελληνική επικράτεια! Ούτε βραχονησίδες ,ούτε νησιά, ούτε ενδοχώρα.Πίσω όλοι...

  5. avatar Μανιάτης

    Ο Μπογδάνος ειναι σε λάθος κόμμα ο Μητσοτάκης ειναι Τσίπρας # 2 και η Ντόρα Μπακογιάννη είναι χειρότερη απο την κυρά Τασία στο Λαθρομεταναστευτικό.

  6. avatar ΔΣΕ

    Αυτός ο "άνθρωπος" λέει ότι είναι χριστιανός, η αγάπη προς τον πλησίον.

    Χαφιεδοταλιμπάν ή σκέτο χαφιές!

    Ο φασίστας χαφιές, ανήκει στο ανθρώπινο είδος;
    OXI
    Στο ζωικό βασίλειο ανήκει, στα ερπετά.

  7. avatar A.M.

    Εάν τους βάλεις σε έρημα νησιά αγαπητέ, άμεσα τα κάνεις βραχονησίδες με αμιγώς μουσουλμανικό πληθυσμό.Η βλακεία που προτείνεις ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ και στηρίζεται καθαρά σε άμυαλη παρορμητική λογική που στοχεύει στο αίσθημα ανασφάλειας του κόσμου.Συνεπώς είτε το κάνεις συνειδητά, είτε όχι, δεν αποτελεί στρατηγικό σχεδιασμό αλλά ηλιθιότητα ή εκ του πονηρού.Ουσιαστικά πρέπει να γίνει το αντίθετο.Άμεση απομάκρυνση από όλα τα νησιά και επαναπροώθηση από βόρεια εκεί όπου ο στρατός μπορεί να τους πιέσει να πάνε εκεί που πρέπει. Τουτέστιν, πίσω στην Ευρωπαϊκή τουρκία.Τον τρόπο σαν τον είπα.

  8. avatar Douskas John

    Πες μου έξι νούμερα για το joker
    Άδωνις,κουλης , κικιλιας, Λοβέρδος, πλευρης και για joker o μπογδανος

  9. avatar Βασίλειος ο Β’

    Έχω ερωτήματα. Πόσους αντέχουμε? Για κάθε 100 μετανάστες που έρχονται πόσο πέφτει ο βασικός μισθός του κάθε Έλληνα? Πόσο αυξάνεται η εγκληματικότητα? Ποιές εξαφανισμένες ασθένειες επαναφέρουν στη χώρα μας? Πόσοι είναι τέλος πάντων οι λαθρομετανάστες και γιατί βιάζουν κάθε μέρα τα παιδάκια τους στους καταυλισμούς?

    1. avatar Α.Μ.

      Ο agilotos.stravos? μάλλον? το λέω καλά?, ο οποίος από όσο καταλαβαίνω,δεν σε συμπαθεί και ιδιαίτερα,πρότεινε αν έχω τα κότσια (και φαντάζομαι ότι αναφερόταν σε εσένα) να σου απαντήσω στις ''μπούρδες'' όπως είπε που λες.Πόσους αντέχουμε? Όσους χρειαζόμαστε για να ισχυροποιήσουν το Κράτος, αφού πρώτα έχουμε αποκτήσει ξανά Εθνική συνείδηση ότι εμείς για εμάς θα δημιουργήσουμε τον τόπο μας χωρίς προσωπικές παρεκκλίσεις και προσωπικά συμφέροντα.Τότε και εφόσον μπορείς να τους αξιοποιήσεις θα φέρεις μετανάστες οι οποίοι δεν θα έχουν τα πολιτικά δικαιώματα ούτε Ελληνική Ιθαγένεια.Στην αρχαία Ελλάδα το ίδιο γινόταν, στην κοιτίδα της Δημοκρατίας.Ή ήταν κάτι άλλο? ή δεν σας αρέσει η Δημοκρατία?Β.Όσο οι Έλληνες εκμεταλλεύονται τους Έλληνες και τους κλέβουν με παντοίους τρόπους δεν θα αλλάξει κάτι.Αν δεν είναι μετανάστες θα είναι μίξερ, πάλι θα τους κλέβουν για προσωπικό όφελος, δηλαδή προδότες του Κράτους και των Ελλήνων.Γ.Όσο την αφήνεις και την χαϊδεύεις και σε 1 χρόνο είναι ξανά έξω Όταν έχεις τις συνθήκες ώστε να μην έχουν δικαιολογία πιάσε συμμορίες, κλέφτες κλπ κλπ και βάλτους να δουλεύουν 15 ώρες την ημέρα υπέρ του κράτους για 30 χρόνια.Δεν θα τους πληρώνουν οι υπόλοιποι.Δ.Καμία που να είναι σοβαρότερη από αυτήν που έχουμε ήδη.Γάγγραινα της εγωιστικής καλοπέρασης εις βάρος του συνΕλληνα μας και κατά του Κράτους μας.Ε.Τα παιδάκια δεν φταίνε ποτέ και σε τίποτα από όπου και αν είναι.Τον βιαστή εφόσον είναι, σε στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας για πάντα.Αφαίρεση κοινωνία.

    2. avatar agilotos.stravos

      Εχω τις απαντησεις.Ετσι κι αλλιως εισαι ευκολος εσυ,δε με κουραζεις.Τρως μια και δε ξαναμιλας.
      1.Ο βασικος μισθος ειναι σταθερος και δεν πεφτει καθολου αφου ψηφιζεται ετησιως απο τη βουλη οσοι μεταναστες και να ερθουν.Με το ιδιο σκεπτικο στις ΗΠΑ επρεπει ο βασικος να ειναι 50$.
      2.Η εγκληματικοτητα ειναι σχεδον η ιδια.Παλιοτερα μας εκλεβαν ελληνες.Τωρα οι ελληνες εγκληματιες βαζουν στην πρωτη γραμμη στους εξαθλιωμενους μεταναστες να τους κανουν τη βρωμικη δουλεια.
      3.Εμβολιαζονται οι περισσοτεροι.Κι αυτοι φοβουνται μην κολλησουν τις δικες σας ευρωπαικες σεξουαλικες αρρωστειες.Με τον ιδιο παραλογισμο αν εχεις συναχι να μην ταξιδεψεις γιατι θα μεταφερεις τα μικροβια σου σε αλλη χωρα
      4.Το οτι ενας ρατσιστης νοιαζεται και καλα για τα βιασμενα παιδακια οταν γελαει η ειρωνευεται για τα παιδακια που πνιγονται στο Αιγαιο σημαινει οτι η υποκρισια του εχει βαρεσει κοκκινα μαζι με τον μισανθρωπισμο του.

      1. avatar ???????

        ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ελενη λουκα ,
        μονο που εκεινη δεν είναι επικινδυνη !

        1. avatar agilotos.stravos

          Εχεις απολυτο δικιο.Εγω καθημερινα διαβαζω τα δικα σου σχολια και παραδεχομαι οτι δε μπορω να σε φτασω.

      2. avatar Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

        Σου χαλάμε την μανέστρα ε ; Λαθρομενάστες = Πελάτες των αριστεριστών αλληλέγγυων. Φούσκα μην φοβάσαι και η ΝΔ στο άρμα Σώρος είναι, θα έχεις πελατεία να τα οικονομάς από την παγκόσμια κακομοιριά κάνοντας την χώρα μας αποθήκη εξαθλιωμένων ψυχών...

        1. avatar Α.Μ.

          Δεξιοί Αριστεροί Κέντρου Αναρχικοί κλπ είδες κανέναν να νοιάζεται για το Έθνος του και το Κράτος του? Τα ίδια παραπληγικά πλάσματα είναι, που σέρνουν το άρρωστο κουφάρι τους, με πιστεύω τα οποία προσαρμόζονται στην προσωπική τους άποψη και όχι βάσει ιδεολογίας.Κούνα τους ένα χιλιοστό από εκεί που πρέπει να είναι και αμέσως θα αρχίσουν οι διαμαρτυρίες.Βέβαια ούτε καν ξέρουν ότι οι ίδιοι είναι το Έθνος και το Κράτος τους.Αρέσκονται στο να τρώνε τις σάρκες της ίδιας τους της γης και των παιδιών τους, να υποδουλώνονται, να επαναστατούν, να χάνουν την βολή τους τις περιουσίες τους για την ελευθερία τους να παίρνουν τα βουνά να κερδίζουν να τους δολοφονούν και να τους βάζουν φυλακή ενώ κέρδισαν, οι ίδιοι τους οι άνθρωποι και μετά οι απόγονοι τους να [...] πάνω στα οστά τους.Και ξανά από την αρχή.Σταματήστε να είστε ή να επιτρέπεται να είναι άλλοι υπόδουλοι της ευκολίας και του εγωκεντρισμού εις βαρος του κρατους σας και της πατρίδας σας.

        2. avatar agilotos.stravos

          Εσυ οταν εχεις μεινει στην ιδια ταξη στα μαθηματικα δε μπορεις να εχεις το θρασος να αντιμιλας τενεκε,ενω επισης εχεις μπερδεψει και ποιος σε γλενταει.

          1. avatar Ουστ κόπρε

            Σκάσε ρε [...] και τραβά να πάρεις το μεροκάματο από το δουλεμπόριο. Ακριβά τον πουλάς τον «ανθρωπισμό»...

          2. avatar agilotos.stravos

            Σκάσε ρε [...] και τραβά να πάρεις το μεροκάματο από το ρατσισμο. Ακριβά τον πουλάς τον «μισανθρωπισμό»...

      3. avatar Α.Μ.

        Μερικές σημειώσεις. Α.Συγκρίνεις δυο τελείως διαφορετικές οικονομίες.Η μια 350 εκ. ανθρώπων με τεράστιο δυναμικό σε κάθε τομέα.Η Ελλάδα δεν είναι μια τέτοια χώρα.Φροντίσανε κάποιοι με τα κατάλληλα μυαλά να την κάνουν έτσι όπως είναι. Συνεπώς είναι αδύνατον να απορροφήσει μετανάστες όταν οι ίδιοι δεν έχουμε δουλειές.(αυτό πάλι σηκώνει πολύ συζήτηση γιατί όλοι θέλουν να είναι CEO από τα 23 τους) αλλά το γεγονός του ότι κάποιοι Ανθέλληνες (που προτιμούν να κλέβουν το κράτος τους έχοντας αδήλωτη εργασία) προτιμάνε μετανάστες ΘΑ και επηρεάζει την αγορά εργασίας.Β.Βάσει των στατιστικών στοιχείων της αστυνομίας έχεις μερικώς δίκιο.Βέβαια αν θυμάσαι αρκετά παλιότερα, τα πράγματα δεν ήταν έτσι.Και όσο για το ότι βάζουν τους εξαθλιωμένους μετανάστες μπροστά - δεν νομίζω.Είναι πολύ ικανοί και από μόνοι τους, δεν περιμένουν εμάς.Απλά υπάρχει πρόσφορο έδαφος και μόλις μάθουν τα ντόπια κόλπα δεν θα σε χρειάζονται πλέον.Ένας εγκληματίας είναι εγκληματίας παντού και προφανώς όλοι οι μετανάστες δεν είναι εγκληματίες.Οπότε μην το ρίξουμε στην εξαθλίωση.Και άλλοι είναι αλλά δεν εγκληματούν.Όταν προσπαθούμε να μειώσουμε τους εγκληματίες στην χώρα μας δεν χρειαζόμαστε καινούργιους από έξω για να καλύπτουν τους παλιούς ούτως ή άλλος.Γ.Αδιάφορο.Δεν ξέρουμε αν οι ασθένειες έρχονται από έξω ή λόγω κλιματικής αλλαγής.Αλλά το να φροντίζεις ένα έξτρα πληθυσμό, βαραίνει τρομερά την οικονομία σου.Να πληρώνει η Ευρωπαϊκή ένωση.Δ. Όσοι βιάζουν παιδάκια από όπου και αν είναι καταναγκαστικά άεργα για 30 χρ.

        1. avatar agilotos.stravos

          Α. Δε συγκρινω οικονομια,αλλα μεταναστες.Παραδειγμα του εφερα απο μια χωρα φουλ μεταναστευτικη μπας κ καταλαβει οτι ο βασικος δεν εχει καμια σχεση με το προσφυγικο.Αν εχεις τα κοτσια απαντα στη μπουρδα του Βασιλη.Αυτους τους “ανθελληνες”τους εχουμε δει να κακομεταχειριζονται τους μεταναστες υπαλληλους τους&μετα να τους βλεπεις να ψηφιζουν ακροδεξια&να ανεμιζουν σημαιακια σε παρελασεις.Επηρεαζει την αγορα στα μεροκαματα,οχι στον βασικο,ξυπνα
          Β.Δε μπορει να ερθει ενας απο το Ιρακ&απο μονος του να χωθει στο εγκλημα,οταν παιζουν συμφεροντα συμμοριων.Κ ουτε τα ναρκωτικα τα φερνουν απο τις πατριδες τους.Οχι φιλε ενας εγκληματιας δε γεννιεται αλλα γινεται.Δως του ισες ευκαιριες,μια δουλεια,μια στεγη&μετα κατηγορησε τον.Εγκληματιας δεν ειναι αυτος που κλεβει χωρις να εχει,αλλα αυτος που τα εχει
          Γ.Ολα τα εξοδα του προσφυγικου στην Ελλαδα,καλυπτονται απο την ΕΕ
          Δ.Γραφεις αρκετες μπουρδες που πραγματικα δεν εχω το κουραγιο να σου απαντησω.Την απαντηση θα τη βρεις στο συστημα.Ειναι ο καπιταλισμος ηλιθιε οπως εχει ειπωθει.Υπηρξαν κοινωνιες οπου δεν γινοντουσαν βιασμοι.

          1. avatar Α.Μ.

            Δεν με καλύπτει η απάντηση σου φοβάμαι.Στην συνέχεια του ενδιαφέροντος διαλόγου μας,παρακαλώ, μπορείς να μου πεις ποιες ήταν οι κοινωνίες στις οποίες δεν υπήρχαν βιασμοί και ποιες και γιατί είναι οι μπούρδες που λέω στις οποίες ευγενικά θα σου ζητούσα να βρεις τον χρόνο να απαντήσεις, διεξοδικά.

          2. avatar Α.Μ.

            Για 3η φορά.Το να μην ποσταρετε απαντήσεις δεν βοηθάει.Δείχνει αδυναμία διαχείρισης.

          3. avatar Α.Μ.

            Και δεν βλέπω την απάντηση που σου έδωσα ποσταρισμενη σε όλα τα παραπάνω, αλλά δεν πειράζει.Έχουμε άπειρο χρόνο.

          4. avatar Α.Μ.

            Α.Δεν μίλησα ούτε για βασικό ούτε για μεροκάματα. Μίλησα για οικονομίες μέσα στις οποίες υπάρχουν και λειτουργούν αυτά. Για να υπάρχει απορρόφηση εργατικού δυναμικού πρέπει να έχεις ισχυρή οικονομία / παραγωγή κλπ. Με το να παίρνεις άτομα (ακόμα και αν τα δικά σου δεν θέλουν να δουλέψουν ενώ θα έπρεπε να τους υποχρεώσεις) δεν λύνεις το πρόβλημα. Το διογκώνεις.Όσο για τους ανθέλληνες φυσικά και είναι.Γιατί κλέβουν το κράτος τους με αδήλωτη εργασία, στερούν έσοδα από το σύνολο βιάζουν την ίδια τους την οικονομία και εκμεταλλεύονται τους συμπολίτες τους.Προφανώς αντιλαμβάνεσαι ότι τέτοια άτομα δεν ανήκουν στο κράτος στο οποία υποστηρίζουν ότι ανήκουν (λες και ξέρουν ή τους νοιάζει) και πρέπει να αφαιρούνται από αυτό ή να δουλεύουν για αυτό έως ότου ξεχρεώσουν. Β.Δεν με ενδιαφέρει.Αν είναι Ελληνας δεν πρέπει να παρανομεί και αν το κάνει σε βάσει συμμορίας ή σε εγκλήματα σε παιδιά, βιασμούς κλπ, πρέπει να πηγαίνει σε στρατόπεδο αναγκαστικής εργασίας.Αν είναι ξένος το ίδιο. Δεν με ενδιαφέρει για τους εγκληματίες, δεδομένου ότι τους έχω προσφέρει την οικονομία και τις ευκαιρίες πολύπλευρα ως κράτος που πρέπει να έχουν, για να μην γίνουν.Γ.Εδώ συμφωνούμε. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την Ευρωπαϊκή Ένωση για να χτίσουμε όσο το δυνατόν πιο δυνατή την Ελλάδα.Όχι να την κλέψουμε.Να την εκμεταλλευτούμε.Δ.Ναι είναι ο καπιταλισμός σωστά.Ο καπιταλισμός που δεν αφήνει τον πολίτη να εργαστεί για το έθνος του και το κράτος του πάνω από όλα.

          5. avatar agilotos.stravos

            Συμπαθεστατε,να σου απαντησω ολικης
            Οταν ο αλλος τρεχει να σωθει&κυριως οταν η πατριδα σου δεν ειναι ο τελικος προορισμος,δε θα σε ρωτησει ποσους χωρας.Επισης οταν το καλοκαιρι του2012στη μικρη Σαντορινη χωρεσαν 1εκ μεταναστες&δεν κανεις δεν ειπε “δε χωραμε αλλοι”&τις αλλες μπουρδες,σημαινει οτι χωραμε μπολικοι τελικα
            Η αρχαια Ελλαδα ειχε συνοριοφυλακες κ εμποδιζε τον οποιοδηποτε κατατρεγμνενο να σωσει το κεφαλι του?Εκρινε παρανομη μια μανα που προχωραγε με το παιδι αγκαλια σε ξενα χωραφια?Ειχε απλα τειχη που εμποδιζαν τους ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥΣ εχθρους να κανουν κακο.Οποιος συγκρινει την αμεσοδημοκρατια της αρχαιας Αθηνας με τη σημερινη αστικοδημοκρατια των ολιγαρχων(που εμενα προσωπικα δε μου αρεσει καθολου)ειναι ασχετος
            Οι αναρχικοι δε νοιαζονται για κανενα εθνος&κρατος,το φωναζουν τιμια.Δλδ αν δε ξερεις τον εχθρο σου,δε θα τον νικησεις ποτε
            Για βασικο μιλησε ο αλλος,δε μπορω να το παω οπου θελω
            Ισχυρη οικονομια σημαινει πολλα για τους λιγους&ψιχουλα για τους πολλους.Επιθυμω αταξικες κοινωνιες
            Κ μονο που τον μεταναστη τον μπουζουριαζεις στα κεντρα κρατησης,ισες ευκαιριες δε δινεις,μη γραφεις ψεμματα
            Βαρκελωνη 1937,Κομμουνα του Παρισιου,ΠΕΕΑ,οι κοινοτητες του Μανχνο κ.α..Τωρα υπαρχουν Τσιαπας,Μαριναλεντα,Ροτζαβα.Κοινωνιες χωρις φυλακες,βιασμους,εγληματικοτητα,απηλλαγμενες απο εθνη,θρησκειες,ρατσισμους,ιεραρχιες οπου ο καθενας με αλληλεγγυη κοιταει το ολικο συμφερον&οχι την τσεπη του.Διαβασε!

          6. avatar Επιχείρημα για Σαντορίνη!!!

            Πιο τρολ δε γίνεσαι.
            Απορώ πως κάποιοι μιλάνε σοβαρά μαζί σου.

          7. avatar agilotos.stravos

            Επιχείρημα για δε χωραμε αλλοι!!!
            Πιο τρολ δε γίνεσαι.
            Απορώ πως κάποιοι μιλάνε σοβαρά μαζί σου

          8. avatar Έτσι ψευτάκο.

            Να μη μπορείς να απαντάς στις χαζομάρες(αλλιώς,θα το κόβανε)που γράφεις. Να ειρωνεύεσαι.
            Ανάλυσε τώρα, λίγο αυτό με τη Σαντορίνη.

          9. avatar agilotos.stravos

            Οταν εισαι μονο χαρακτηρισμους χωρις επιχειρηματα απανταω με το ιδιο νομισμα.
            Απο πανω τα γραφω τενεκε,η Σαντορινη ειναι το 1/10 της Λεσβου κ χωρεσαν 1εκ τι δεν καταλαβαινεις..Απιθανε ξεστραβωσου κ ξαναδιαβασε το που θες κ μεταφραση απο ελληνικα στα ελληνικα.Κ μετα ελα εσυ να μας αναλυσεις το "δε χωραμε αλλοι"..
            Εχεις "στριμωχτει" ε?

          10. avatar Συνέχισε το παραμύθι ψευτάκο.

            1 εκατομμύριο στη Σαντορίνη.
            Που ήταν; Πότε ήταν αυτοί; Ήταν μετανάστες;
            Πλήρωναν; Σε πόσο διάστημα πέρασε 1 εκατομμύριο;
            Απλές ερωτήσεις.
            Πες εσύ που έχεις «επιχειρήματα» πως τα συνδέεις.
            Τρολάρα....

          11. avatar agilotos.stravos

            Το εχω διαβασει ρε φιλε.Το 1 εκ περασε σχεδον ολο το καλοκαιρι του 2012.Κι αφησαν πισω τη βρωμα τους αλλα εσυ σαν κλασσικος ραγιας μιλια δεν εβγαλες.Βλεπεις σ' ενοχλουν μονο τα πακιστανικα σκουπιδια,τα αμερικανικα παιζει κ να τα τρως..
            [Τα τελευταία χρόνια δέχεται περίπου 1,7 εκατ. αφίξεις αεροπορικώς και ακτοπλοϊκώς που πραγματοποιούν περισσότερες από 5,5 εκατ. διανυκτερεύσεις έναντι 750 χιλιάδων αφίξεων (+126%) με 3,3 εκατ. διανυκτερεύσεις (+66,6%) το 2012. Στους παραπάνω αριθμούς θα πρέπει να προστεθούν και οι ημερήσιοι επισκέπτες κρουαζιέρας οι οποίοι υπολογίζονται σε 850.000 ή 10.000 με 15.000 ημερησίως. Είναι το πρώτο μικρό ελληνικό νησί που έχει καταφέρει να έχει τουρισμό όλο τον χρόνο καθώς τους χειμερινούς μήνες δέχετε πάνω από 25.000 επισκέπτες με την περίοδο αιχμής να ξεκινάει τον Απρίλιο και να τελειώνει τον Οκτώβριο.] [...]
            Σημασια [...] δεν εχει αν πληρωναν η αν ηταν αγγλοι,γαλλοι,πορτογαλοι,η αν εκαναν τραμπαλα,αλλα αν χωραγαν!Ετσι ωστε να καταριφθει το παραλογο επιχειρημα "δε χωραμε αλλοι".15000 ημερησιως ρατσιστη κ κανεις μοκο οταν ερχονται με τα κρουαζιεροπλοια,αλλα οταν ερχονται 15 με βαρκες,στριμωχνεσαι,απιθανε τυπε..

          12. avatar Movie night

            Να ξέρεις ότι θα φέρνω φίλους σπίτι(λίγο στριμωγμένα βέβαια) κ θα παίζω σε προτζέκτορα αυτά που γράφεις. Πολύ γέλιο θα ρίξουμε.
            (Ξέρω ότι είσαι παραμύθι, έστω κ έτσι με διασκεδάζεις όμως. Συνέχισε. Please!!!)

          13. avatar agilotos.stravos

            Οι αγκυλες που κοπηκαν εγραφαν την αρχικη πηγη του δημοσιευματος,απο σαιτ που δεν ειναι φιλοαναρχικο.Ουγκανε μπορεις να γκουγκλαρεις και να ψαξεις να βρεις ερευνες και στατιστικες απο τον τουρισμο στη Σαντορινη κ να γελας οσο θες με την παρεα σου αφου εισαι ανικανος να στηριξεις την ιδεολογια του "δε χωραμε αλλοι".Κ μαζι με αυτα προσθεσε στον προτζεκτορα σκηνες απο πνιγμενα παιδια στο Αιγαιο και ακρωτηριασμενους απο τα ναρκοπεδια,καθως και το θανατηφορο ατυχημα με 9 νεκρους μεταναστες στη Μακεδονια οπου χασκογελαγατε μια χαρα εσεις απο κατω στα σχολια αποδεικνυοντας για αλλη μια φορα ποσο καλοι πατριωτες ειστε.

          14. avatar Στο λέω ψευτάκο

            ότι πας να εξισώσεις τον τουρισμό με τη λαθρομετανάστευση(που δεν έχουν σχέση, από το νηπιαγωγείο το ξέρουν στις μέρες μας), αλλά δε θέλεις να το πιάσεις.
            «Δε θέλεις». Τρόπος του λέγειν.
            Είσαι πασίγνωστος στο πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα.
            Θα σε βγάζω φανέλα για να μη ψηθεί κανά κορόιδο.
            Λέγε ρε. 1000 κλικ θα κάνω. Δε με νοιάζει.

          15. avatar agilotos.stravos

            Αμ δεν πεταω καμια μπαλα στην εξεδρα αλλα στα μουτρα σου.ΠΕΝΤΕ (5) φορες σου γραφω πιο πανω ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ για να καταριφθει το ρατσιστικο "δε χωραμε αλλοι". Ειτε ειναι μεταναστες,ειτε τουριστες,ειναι ποδοσφαιριστες δεν εχει καμια σημασια.Χωρεσε 1 εκ στη μικρη Σαντορινη αλλα δε χωραει 1 εκ στην Ελλαδα μας λετε.Μπορεις να πεις κατι για αυτο το ηλιθιο επιχειρημα η θα φυγεις εξω απο το γηπεδο μαζι με τη μπαλα?Ποσες μερες θα σου παρει να το καταλαβεις?Αν δεν ησουν ρατσιστης κι αμορφωτος θα το επιανες με την πρωτη.

          16. avatar Πιλάβιε, ένα σου λέω!!!

            Movie night!!!

          17. avatar Α.Μ.

            Δεν νομίζω ότι όλοι τρέχουν να σωθούν από αυτό που ισχυρίζονται και κακός γίνομαι ο τελικός τους προορισμός.Όχι, αλλά δεν τους αναγνώριζε ποτέ ως πολίτες της εκάστοτε πόλης κράτους. Δεν είχαν δικαίωμα στα κοινά, δεν χαρακτηρίζονταν ως πολίτες και δεν είχαν πολιτικά δικαιώματα.Επίσης ο πληθυσμός είχε χαρακτήρα παραδόσεις ιστορία θεσμούς και σετ αξίων (τα οποία μεγαλούργησαν).
            Η ανταλλαγή και επιβολή ιδεών και θρησκειών, δεν γινόταν με βάση την υποχρεωτική παρουσία ξένου πληθυσμού που θα αλώσει λόγο ισλάμ (τουτέστιν πολίτικο σύστημα γιατί δεν είναι θρησκεία) αλλά βάσει εμπορίου.Φυσικά και σήμερα υπάρχει ολιγαρχία no doubt.Από αρρωστημένα άτομα που κληρονομούν την εξουσία από το σόι τους με λιγδερά μη σκεπτόμενα άτομα που τους την δίνουν. Και αυτό γιατί τους βολεύει προσωπικά και όχι για το Έθνος και το Κράτος τους. Για την ίδια την οντότητα τους, που κατανοητά λόγω τον πεποιθήσεων σου, απορρίπτεις.Θα διαφωνήσω.Ισχυρή οικονομία σημαίνει για όλους όταν όλοι δουλεύουν για το Κράτος.Αλλά η ιδέα του Κράτους, είναι διαφορετική σε εσένα από ότι σε έμενα.Γιατί πιστεύω ότι το Κράτος είμαι εγώ (όχι βασιλιάς ήλιος do not mix up) και εγώ είμαι το Κράτος όπως και ο κάθε πολίτης.Να ενδιαφερθούν πρώτα για την Ελλάδα και μετά για τους μετανάστες.Αλλιώς (όπως κατά την δική σου έννοια) δεν πρέπει να υπάρχει κράτος.Εξάλλου το είπες.Συνεπώς το σετ των αξιών μας είναι διαφορετικό.Για εμένα δεν είσαι Έλληνας ούτε έχεις σχέση με οτιδήποτε Ελληνικό.Τεκμαίρεται από τα γραπτά σου και είναι κατανοητό.

          18. avatar agilotos.stravos

            Ο καθενας εχει δικαιωμα να μεταναστευσει ειτε αναγκαστικα λογω πολεμου,θρησκευτικων αντεγκλησεων,πολιτικου φρονηματος,σεξουαλικου προσανατολισμου η γιατι ετσι γουσταρει ρε φιλε,να αναζητησει αλλου την τυχη του&αν δεν ενοχλει κανεναν δε σου πεφτει λογος.Η ελευθερη μεταναστευη ηταν μια διαδικασια αιωνων χαρη στην οποια διασωθηκε το ανθρωπινο ειδος.Κ τα τελευταια χρονια σ'εχουν κανει τοσο ρομποτ που θεωρεις οτι αν ενας ανθρωπος απο αλλη χωρα απλα περπατα σε ενα δασος,ειναι παρανομος!Κ εχουν διαμοιρασει τη θαλασσα κ τον αερα πραγμα που δε γινεται στη φυση&δε λες τπτ!Κ θα ηθελα να μαθω για εσας τους ρατσιστες πως ενω ειστε κατα της μεταναστευσης,ειστε σιγουροι οτι δε θα βρεθειτε ΠΟΤΕ στην ιδια μοιρα ειτε εσεις ειτε τα εγγονια σας
            Ο ρατσισμος στην Ελλαδα εχει διαψευστει.Δες ποσοι φωναζαν για τα μεταναστευτικα κυματα 20&100χρονια πριν&που εχει παει η σαθρη επιχειρηματολογια τους
            Ρε τενεκε,Μαρινακης,Σαββιδης,Βαρδινογιαννηδες δουλευουν για το κρατος?Τι αστειοτητες γραφεις.Για την τσεπη τους δουλευουν.Υπαρχει ταξικος πολεμος.Διαλεξε στρατοπεδο.Η με τους εργατες η με τη μεγαλοαστικη ταξη κ τα τσιρακια τους
            Φυσικα&δε θελω να εχω σχεση με οτιδηποτε εθνικο ειτε ειναι ελληνικο,τουρκικο,αλβανικο,κινεζικο γιατι απλα τα εθνη&οι θρησκειες ευθυνονται για ολους τους πολεμους της ιστοριας.Κ οι δικες σου αξιες συγκρουονται με τις δικες μου γιατι απλα δεν τα εχεις βρει με τους ξενους ομοιδεατες σου οπως εχω κανει εγω&θα μας παρετε στο λαιμο σας σε περιπτωση πολεμου φιλαρακι..

          19. avatar Α.Μ.

            By the way.Τώρα που το σκέφτομαι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς αν γίνει πόλεμος γιατί ούτως ή άλλως κάθε μέρος του κόσμου είναι μέρος σου κατά την δίκη σου έννοια των πραγμάτων.Συνεπώς το μόνο που θα έχεις να κάνεις είναι να μετακινηθείς λίγο πιο κει.Εγώ πάλι δεν σκέφτομαι έτσι.Θα μείνω εδώ και για την δική μου μητέρα αλλά και για την δική σου.Και αν χρειαστεί και αποτύχω πάραυτα, τότε καλύτερα να πεθάνω.Εσύ πήγαινε Ισπανία ή σε κάποια άλλη κοινωνία της επιλογής στου όταν και αν γίνει.Και το εννοώ αυτό.Χωρίς hard feelings.Δεν είναι όλοι πλασμένοι να είναι έτσι.Αυτό μπορώ να το καταλάβω.

          20. avatar agilotos.stravos

            Οχι φιλτατε,πατριδα εγω θεωρω το κομματι γης που εγω το εχω ορισει κ οχι στρατοκρατες κι εξουσιαστες μεσα απο ανισες συνθηκες.Δεν πολεμαω για τα συμφεροντα (γιατι για αυτα γινονται οι πολεμοι,τι νομιζες για ιδεες?)κανενος υπο οποιοδηποτε εθνικου στρατου κ να μου δινει εντολες ο καθε γαλονας αραχτος απο τη γραφειαρα του.Δεν πολεμαω για κατι που δεν το εχω δει,που δεν το εχω ζησει.Πατριδα μου ειναι ο τοπος που ζω,που εργαζομαι,που παω διακοπες,που εχω δει και αγαπαω,η γειτονια μου,τα παιδικα μου χρονια.Οταν λοιπον κινδυνεψει η "πατριδα" μου θα κανω αυτο που εκαναν οι ιδεολογικοι μου προγονοι.Αντισταση!Γι αυτο λοιπον βρες τα σου ξαναξαναγραφω με τους αλλοεθνεις ομοιδεατες σου πριν μας παρει ολους η μπαλα.Γιατι αν εσυ κανεις αυτο που εκαναν οι δικοι σου ιδεογικοι προγονοι,να συνεργαστεις δλδ με τον εχθρο με σκοπο να κυνηγατε αναρχοκομμουνια,τοτε θα σου γυρισει μπουμερανγκ!

          21. avatar Α.Μ.

            Το κομμάτι γης δεν το ορίζουν στρατοκράτες και εξουσιαστές,το ορίζουν παραδόσεις και εθνότητες που σου παρέχουν την δυνατότητα να έχεις διακοπές, παιδική ηλικία κτλ. αλλιώς όπως είπα δεν θα υπήρχαν Έθνη). Δοκίμασε 400 χρόνια κάτω από Τούρκικο ζυγό και ίσως η παιδική σου ηλικία να μην ήταν τόσο ευχάριστη όσο αυτή που αυτή η πατρίδα σου έδωσε ενώ πεθαίνανε άνθρωποι που δώσανε τις περιουσίες τους και πήραν τα βουνά και έχασαν τα πάντα για να μπορείς εσύ να το φτύνεις.(Κάτι γαλονάδες. και εθνικοί μαχητές όπως ο Διάκος κλπ. Οι ομοϊδεάτες μου είναι αυτοί που αγαπούν την Πατρίδα τους. Και όχι όπως συγχυσμένα φαντάζεσαι εσύ κάποιοι άλλοι (αλλά φαντάζομαι για την δική σου κρίση είναι ένα και το αυτό).Κατανοητό.

          22. avatar A.M.

            Να μεταναστεύει αλλά όχι και να εφαρμόζει τις ιδέες του και να παίρνει μέρος στα κοινά του Κράτους.Αυτό για μένα είναι λάθος.Αν δεν ενοχλεί κανέναν οκ αλλά προφανώς και θα ενοχλεί όταν προσπαθεί να επιβάλει πολιτικό σύστημα Ισλάμ και δημιουργεί κοινότητες που δεν είναι Ελληνικές.Η ''ελεύθερη μετανάστευση'' που λες ονομάζεται πόλεμος.Ανα τους αιώνες.Λάθος.Αν στήνει σύστημα δικό του στην χώρα μου, όχι αν περπάτα σε δάσος.Το να μην βρεθώ στην ίδια μοίρα έχει να κάνει με το να δημιουργήσω ένα ισχυρό κράτος που θα με φροντίζει αληθινά και θα το φροντίζω.Δεν εχω δει Γάλλους,Γερμανούς,Άγγλους πρόσφυγες.Έλληνες εχω δει όμως.Δεν εχεις ζησει στο εξωτερικο?Πήγαινε Moorbottom 12 στο Huddersfield στην Αγγλία για 6 χρόνια και όταν θα δεις να λένε ότι εδώ είναι Πακιστάν και μην ξαναπερνας από εδώ (στους Αγγλους) έλα να τα πούμε πάλι.Η ρομαντικές ιδέες είναι καλές.Ζήσε το εδώ και τα ξαναλέμε.Όχι ούτε Μαρινακης ούτε κανένας δεν δουλεύει για το Κράτος.Τα έχεις μπερδέψει.Για μένα θα έπρεπε και οι επιχειρήσεις τους να δουλεύουν πρωτίστως για το Κράτος και το Έθνος τους.Όχι για την τσέπη τους μόνο.Μέρος τον εσόδων τους πχ να πηγαίνουν σε εξοπλισμούς και υγειά.Δεν επιθυμώ τάξεις.Επιθυμώ Έθνος.Την κινητοποίηση των τάξεων για το Έθνος μου που είμαι εγώ και οι συμπολίτες μου.Δεν εχω να βρω τίποτα με ομοϊδεάτες μου.Δεν πρέπει να στηρίζομαι σε κανέναν.Μόνο στο Έθνος μου και το Έθνος μου σε μένα.Αν περιμένω από άλλους όπως μια ζωή κάνουμε, ξέρεις τα αποτελέσματα.Εγώ θα πολεμήσω αν χρειαστεί.Εσύ?

          23. avatar agilotos.stravos

            Ποιος σου ειπε ρε μεγαλε οτι ο αλλος ξεκιναει το ταξιδι του με σκοπο να..παρει μερος στα κοινα της Ελλαδος?Ποιο συστημα δλδ να στησει καποιος που δεν εχει ουτε σπιτι?Χαλαρωσε λιγο,να επιβιωσει θελει η να την κανει&οχι να γινει βουλευτης,ελεος δλδ
            Τουλαχιστον 20 χρονια υπαρχει η κινεζικη κοινοτητα στην Αθηνα.Σ'εχει ενοχλησει?Τι ζορια τραβας.Θες ο Αυστραλος ΑΜ να κανει επιθεσεις στις ελληνικες κοινοτητες στη Μελβουρνη με τον ιδιο παλαβο σκεπτικο?
            Ρε χαζε Συρια,Γιουγκοσλαβια,Ουκρανια δεν ηταν ισχυρα κρατη?Μη ξεχνας οτι οσο ισχυρο κρατος&να εχεις αν σου κατσουν φυσικες καταστροφες τη μεταναστευση δεν τη γλιτωνεις(ΗΠΑ,Ταιλανδη,Σιγκαπουρη)
            Μη ξεχνας οτι η βολτα στο δασος ειναι παρανομη.Κ το καταπινεις αμασητο!
            Να πας Καναδα,ΗΠΑνα δεις τους μεταναστες που λες.Παλι ασχετα γραφεις
            Ποιο εξωτερικο ρε φιλε,αυτα που λες τα εχουμε ζησει εδω.Το εκαναν&το κανουν οι ντοποιοι.Δεν ελεγαν πχ σε εναν απο αλλη συνοικια εδω ειναι Τουμπα κ μη ξαναπερνας απο δω η εδω ειναι το χωριο μου,τραβα στο δικο σου&τετοια?Τα ξεχνας?
            Ρε ασυναρτητε γραφεις[Ισχυρή οικονομία σημαίνει..το Κράτος]&μετα λες αυτο που λεω&εγω[ούτε Μαρινακης ούτε..Κράτος]Μεθυσες?
            ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπαρχει Το τελειο κρατος που ονειρευεσαι.Παντου υπαρχουν αδικιες&ανισοτητες.Κ δε γινεται να εισαι αντικαπιταλιστης&κρατιστης!Στοχος οι αυτοδιχειριζομενες κοινωνιες που σου ανεφερα
            Σου ξαναγραφω τα εθνη&οι θρησκειες ευθυνονται για τους πιο ανελεητους πολεμους στην ιστορια.Απεβαλε τα!Να ζησουμε ολοι με γαληνη

          24. avatar Α.Μ.

            Δεν το ξεκινάει με αυτό τον σκοπό. Αλλά είναι πιο εύκολο να γίνει αυτός ο σκοπός του. Σε μια μαλθακή κοινωνία ισχύει ότι πάντα ο πιο οργανωμένος και δυνατός θα πάρει την εξουσία. Και μην μου πεις όχι, γιατί θα πρέπει να σε πω ονειροπόλο. Μετά πρέπει να θυμάσαι ότι αν και δεν έχει σπίτι κλπ, κάποιοι είναι διατεθειμένοι να το χρησιμοποιούσουν ως όπλο. Να οργανώσουν και να τρυπώσουν σε ένα σάπιο κράτος όπως το δικό μας για να το διαλύσουν, πράγμα που το κάνουν εδώ και καιρό. Δεν αναπτύσσω, καταλαβαίνεις όλες τις πτυχές, είμαι σίγουρος. Ναι κάνουν επιθέσεις να ξέρεις στην Αυστραλία. Το ξέρω γιατί έχω πάει και ακριβώς επειδή είμαστε πετυχημένοι έχουν πρόβλημα. Ναι (φυσικές καταστροφές) αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει όμως ότι θα τους κρατήσω εδώ η ότι θα μείνω εγώ εκεί. Το δάσος έχεις δίκιο. ΗΠΑ και Καναδάς είναι μεταναστευτικές αποικίες όχι Κράτος. Είναι δομημένα από την αρχή έτσι. Μπορντελα. Δες τα gender definition στον Καναδά (ξέρεις τι λέω) και πες μου ότι είσαι οκ με αυτό. Εγώ το βρίσκω γελοίο και άρρωστο. Δεν ξεχνάω τον τοπικισμό. Είναι αρρώστια του ‘Ελληνα και θέλει διόρθωση, είναι ντροπή. Δεν μέθυσα έτσι είναι. Από τα κέρδη τους ως Ελληνες να δίνουν (όχι μόνο φόρους) αλλά πολλά στο Κράτος τους ακόμα και με το ζόρι. Οι ίδιοι να είναι το Κράτος τους. Όταν ο πολίτης γίνει το Κράτος τότε υπάρχει αν όχι τέλειο, Σωστό Κράτος.

          25. avatar A.M.

            Σε ευχαριστώ.Αυτή ήταν ακριβώς η απάντηση που ζητούσα.Αφού λοιπόν και οι δυο έχουμε αναλυτικά εκθέσει τις απόψεις μας και έχουμε δείξει που στεκόμαστε και τι πρεσβεύουμε δεν υπάρχει κάτι άλλο φαντάζομαι.Τα υπόλοιπα θα τα δείξει, η ιστορία.

          26. avatar agilotos.stravos

            Στο ξαναστελνω ετσι ιπως το ειχα στειλει σε εναν χαυγιτη
            1915 Στη γεννοκτονια των αρμενιων χιλιαδες αρμενιοι κατεφυγαν και στην Ελλαδα.Οι ρατσιστες της εποχης φωναζαν οτι ποτε δε θα ενσωματωθουν.FAIL
            1922.Οι προσφυγες της Σμυρνης τρομαζαν τους ντοπιους οτι θα παντρευτουν τις γυναικες τους&θα παρουν τις δουλειες τους.FAIL
            1923.Συνθηκη Λωζαννης.Οι χαυγιτες της εποχης διοργανωναν πογκρομ στις προσφυγικες γειτονιες των"τουρκοσπορων"οπως τους φωναζαν&τους εριχναν ξυλο.FAIL
            Δεκαετια 50~60.ΕΞΩ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ.Πασιγνωστο το συνθημα&ο τρομος των αριστοκρατων Αθηναιων οτι θα τσομπανοποιηθουν απο τους αμετρητους επαρχιωτες που κατεφθαναν στην πρωτευουσα για ενα καλυτερο αυριο.FAIL
            Δεκαετια 80."Μεχρι το 2000 στη Θρακη θα ζουν οι μισοι ελληνες και οι μουσουλμανοι θα τριπλασιαστουν".FAIL
            1990."Oι Βουγλαρες&οι Ρωσιδες θα μας κλεψουν ολους τους ανδρες".FAIL
            1991.Γεμισαμε αλβανους.Μας πηραν τις δουλειες στα χωραφια&στις οικοδομες.FAIL.(Tωρα ορισμενα αλβανακια 2η γενιας εγιναν καραφλα αυγα)
            2000.Κινεζικος καπιταλισμος.Ο Κινεζος Σημιτης μας εφερε τους συμπατριωτες του.Θα φτιαξουν china town στο κεντρο της Αθηνας.FAIL.
            2002.Ενα 1ο μικρο δειγμα αφγανων απο τον πολεμο."Σε 10χρονια θα γινουμε Καμπουλ"εγραφαν αυτοκολλητα της ΧΑ.FAIL
            Η ιστορια λοιπον φιλε ΑΜ εχει δειξει.Οπως αποδειχτηκες FAIL τοτε ετσι θα βγεις FAIL&τωρα.Κανενα ισλαμικο συστημα δε θα στηθει,κανενας χριστιανος δε θα ασπαστει το κορανι,κανενας μουσουλμανος δε θα σου επιβαλει με το ζορι να κανεις ραμαζανι

          27. avatar A.M.

            Για να συνεχίσω,επειδή δεν χώραγε, πέρασε από μια γειτονιά της Αθήνας, ξέρεις ποιες και όλοι ξέρουν που και δες.Δεν είναι ζήτημα επιχειρημάτων πλέον, είναι ζήτημα απλής παρατήρησης ή εθελοτυφλίας / ρομαντισμού.Ολόκληρες οδούς γεμάτες μόνο από μουσουλμάνους.Σου μοιάζει αυτό για περιθωριοποίηση ή για επιλογή?Δεν ξέρω και πόσο νέος είσαι (φαντάζομαι αρκετά) για να έχεις μνήμες πριν 30 χρόνια του πως ήταν και πως έγινε.Είναι επιλογή τους.Ποτέ δεν είχαν απλά τον αριθμό για να το κάνουν πριν και την κοινωνική ανοχή, τουλάχιστον ΚΑΤΙ έκαναν σωστά τότε.Και δεν είναι μια εθνικότητα είναι διάφορες σε ΕΝΑ θρήσκευμα.Που είναι και πολίτικο σύστημα συν της άλλης. Να συμπληρώσω στην παραπάνω συγκεκριμένη και άκρως επιτυχημένη αποδόμηση του κειμένου, αυτού που έστειλες στον ψευδο εθνικοσοσιαλιστή, ότι οι Αφγανοί και γενικώς οι Μουσουλμάνοι δεν δύναται να απορροφηθούν έτσι όπως το φαντάζεσαι.Αυτό σημαίνει ότι δεν τους έχεις ζήσει και δεν τους ξέρεις.Είμαι 1000% σίγουρος για αυτό. Δεν τους έχεις δει in full power για αυτό το λες και το καταλαβαίνω.Για πήγαινε στην Θράκη και πες του αυτά που λες να δεις τι θα γίνει? Καλές οι ρομαντικές ιδέες ναι μεν, δεν έχουν επαφή όμως με την τρέχουσα πραγματικότητα.Θα ξυπνήσετε από ένα πολύ ωραίο όνειρο, σε έναν πολύ άσχημο εφιάλτη.Το εχω ξαναδεί.Και δυστυχώς θα το δείτε και εσείς.Δεν είναι τυχαίο ότι ΑΙΩΝΕΣ τώρα υπάρχει αντιπαλότητα και δεν είναι η θρησκεία.Είναι η πολιτικοποίηση της θρησκείας.Και σε μεγαλύτερο βαθμό, η δομή του ΙΣΛΑΜΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ συστήματος.

          28. avatar agilotos.stravos

            Στη Γιαλτα οι εξουσιαστες μοιρασαν τον κοσμο.Η συνθηκη του Παρισιου το 1948σου χαρισε τα Δωδεκανησα&καθορισε τα συνορα που εσυ μαντρωνεσαι.Τι παραδοσεις,αν δε ξερεις την ιστορια της χωρας σου..
            Δλδ εκ.χρονια πριν που δεν υπηρχαν εθνη,δεν υπηρχαν παιδικες ηλικιες?Ρε συνελθε
            Εγω Διακο κ.α τους τιμω.Εσυ τιμας τους χιλιαδες αγωνιστες που εδωσαν τη ζωη τους για τα ανθρωπινα δικαιωματα?Τιμας τους χιλιαδες αναρχοκομμουνιστες εργατες που πριν 100χρονια εφτυσαν αιμα σε Παρισι,Βαρκελωνη,Σικαγο,Θεσ/κη,Μοναχο,Καλαματα για μη δουλευεις εσυ τωρα 12ωρο?Η αυτα δε στα εμαθαν στο σχολειο?
            Κ οι ταγματασφαλιτες,ο Τσολακογλου κ.α την πατριδα τους αγαπαγαν&ηθελαν να διωξουν τα κομμουνια.Βρειτε τα
            Το σπιτι εγινε οπλο?Φιλε ειμαστε οπλισμενοι δλδ?Να σου ριξω μια με το σπιτι μου?Χειροτερευει η κατασταση σου
            Ρε τραβα να μιλησεις με καποιον φουκαρα απ'αυτους&πες τους αυτες τις μπουρδες,οτι παει να σου διαλυσει το κρατος&θα σε κοιταει σαν ουφο.Κ αφου συμφωνεις για δασος&Αυστραλια κανε κατι!
            Σ'ενημερωνω οτι ζω τους μεταναστες&τους κρινω οπως τον καθενα,με βαση λογια&πραξεις&οχι απο το δερμα.Οι πιο πολλοι ειναι αθρησκοι,γουσταρουν εδω μπιρες,σεξ&διασκεδαση&τον δυτικο τροπο.Πριν καποιες γειτονιες ειχαν γεμισει με ελληνες,τωρα με μεταναστες.Αν δεν ενοχλουν,δε με πειραζει.Αν δε σου αρεσει μην πατας εκει
            Εχεις δει ελληνεςin full power?Δες το χριστιανοταλιμπανιστικο συστημα σου,πεισε πρωτα τους ομοιους σου οτι η Πολη ειναι τουρκικη&οτι η Ελλαδα δε φτανει μεχρι Ινδια&ασε Θρακη&ονειρα

          29. avatar Α.Μ.

            Ναι τον μοίρασαν. Αν ήσουν ισχυρός θα τον μοίραζες εσύ όχι αυτοί. Τα σύνορα που εγώ και εσύ μαντρωνόμαστε είναι στο χέρι μας να τα αλλάξουμε αν έχουμε ισχυρό κράτος άρα έχω δίκιο ότι είμαστε αδύναμοι. Άτοπο το επιχείρημα σου. Την ξέρω την ιστορία μου προφανώς. Φυσικά και υπήρχαν παιδικές ηλικίες. Για αυτό προσπαθούμε να τις διαφυλάξουμε γιατί δεν ήταν όλες καλές. Υπήρχαν πάντα. Δεν ήταν πάντα καλές όμως. Μια χαρά είμαι μην ανησυχείς καθόλου. Δεν βλέπω να τιμάς κανένα Διάκο με την στάση σου τα είπαμε αυτά. Προφανώς και απέτυχαν (αν και όντως ήταν αγωνιστές τότε) γιατί όλοι δουλεύουν 12ωρο. Προφανώς εσύ είσαι στο 8ωρο. Στο σχολείο μας λέγαν ΜΟΝΟ ένα το χελιδόνι. Για ευνοήτους λόγους και μόνο αυτά. Ναι φίλε. Το σπίτι είναι όπλο. Γιατί ορίζει το χώρο σου και είναι δικό σου, Ως κύτταρο της κοινωνίας αλλά εσύ δεν μπορείς να το καταλάβεις λόγω ιδεολογίας. Κάποιοι θα κοιτάνε κάποιοι θα γίνουν εργαλεία άλλων. Αδιάφορο όμως. Το αποτέλεσμα στο είπα. Ζεις με μετανάστες Δικαίωμα σου. Δεν πιστεύεις στο έθνος σου ούτε στην Πατρίδα σου με τον δικό μου τρόπο δηλ. δεν πιστεύεις καθόλου, αυτό λέω. Αν μου αρέσει θα πατάω όπου θέλω στην χώρα μου και η χώρα μου θα είναι έτσι όπως πρέπει όχι οίκος ανοχής Δυστυχώς δεν έχω δει full power από εμάς. Αλλά ποιος ξέρει. Ίσως κάποια μέρα να ξαναγίνουμε Ελληνες (you excluded of course).Τα ενδιάμεσα που λες δεν είναι ουσιας.

          30. avatar Α.Μ.

            1915 Γενοκτονία των Αρμενίων - Η Γυναίκα του αδελφού του παππού μου – Δεν ενσωματώθηκε – συμβιβάστηκε άλλο το ένα άλλο το άλλο. Πότε δεν θεώρησε ότι είναι Ελληνίδα.
            1922.Οι πρόσφυγες της Σμύρνης - In fact το έκαναν μόνο που ήταν Ελληνίδες και αυτές. Το ξέρω γιατί είχα συγγενή που είπε το παραπάνω που είπες. Μιλάς για ΕΛΛΗΝΕΣ.
            1923.Συνθήκη Λωζαννης. Προπάππους μου και προγιαγιά. ΕΛΛΗΝΕΣ από Κωνσταντινούπολη. Θεωρούσαν τους εαυτούς τους Οθωμανούς πολίτες. Πέθανε το 1985 και τον πρόλαβα (και τους 4 προ παππουδες προγιαγιάδες.) Συνεπώς υπήρχε βάση.
            Δεκαετια 50~60.ΕΞΩ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ. Όπως και έγινε. ΚΟΙΤΑ που έχουμε καταντήσει με σπίτια με χολ για να δείχνουμε τα ασημικά. Δομημένα άναρχα και ΠΑΣΟΚ 1981 I rest my case τα υπόλοιπα τα ξέρεις. Πάλι μιλάς για ΕΛΛΗΝΕΣ.
            Δεκαετια 80."Μέχρι το 2000 στη Θράκη Συνθήκη Λωζαννης. Δεν θέλουν οι (ΤουρκοιΙ συμφωνία τότε) την Δυτ. Θράκη αλλά κάποια στιγμή να γίνει δημοψήφισμα. Έστω και 3 είναι αρκετοί για μένα. Δες Ισμέτ Ινονού.
            1990."Oι Βουλγάρες&οι Ρωσιδες. Όχι, απλά κλέβουν τις συντάξεις και τους θάβουν.
            1991.Γεμίσαμε αλβανούς. Όταν τα καλόπαιδα θέλουν αν είναι CEO από τα 24 και πίνουν καναπεδάκι τις καλές εποχές με 5 ευρώ από τον παππού ναι. Θα στις πάρουν και θα σε ... γιατί δεν είχες μυαλό για τα παιδιά σου και ξεπούλησες την χώρα σου. Οι αλβανοι πάνε όπου μυριστούν δύναμη Ιταλούς Γερμανούς Τούρκους you know κλπ. ΠΟΤΕ όμως με εμάς.Ε?
            2000.Κινεζικός καπιταλισμός. Δεν ανακατεύονται ποτέ με 'δουλειες' άλλων.

          31. avatar agilotos.stravos

            Φιλε εγω δεν κοιταω το εθνικο αλλα το μεταναστευτικο.Θελω να βοηθαω τον οποιοδηποτε που χρηζει βοηθειαςΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣχωρις να με νοιαζει που γεννηθηκε.Κ εκει ειναι το μεγαλο σας κομπλεξ.Δε θετε να βοηθαμε,δε θετε ολοι να εξανθρωπιστουμε λες&η πατριδα σας απαιτει τετοιο μισος εν καιρω ειρηνης!Οποτε το να γραφεις“Μιλάς για ΕΛΛΗΝΕΣ”ειναι ατοπο.Ηταν&αυτοι μεταναστες.Ετσι&αλλιως,αν πηγαινες τοτε σε εθνικοφρονα &ελεγες οτι η παστρικια ειναι ελληνιδα θα σε ξυλοφορτωνε
            Ακου εγω το παραπανω δεν το εστειλα για να μου πεις τη μοιρα ολων αυτων αφου ετσι&αλλιως δεν ειμαι υπερ ολων των μεταναστων αλλα κατα του ρατσισμου(γιατι&μεταξυ τους γινονται διακρισεις)απ οπου&αν προερχεται.Το εστειλα για να σου αποδειξω οτι&τωρα οι ξενοφοβικες διαμαρτυριες εξω απο τα αθλια hotspots,η ελλειψη της ελληνικης φιλοξενιας,το μισος σας,η μισαλοδοξια σας&οι φοβοι σας θα βγουν&παλιFAILοπως&τοτε που η ιστορια σας διεψευσε&σημερα κανενας δε μισει αρμενιους,βλαχους η κινεζους&βεβαιως ποτε κανενας αοπλος μεταναστης δεν αλλαξε το συστημα&τη θρησκεια σου.Ποσο μαλλον αυτοι οπου οι περισσοτεροι οπως σου εγραφα δεν νοιαζονται για πολτικα,τους αρεσει η ελευθερια,δε ξερουν καν τη δομη του ισλαμικου συστηματος&καποιοι δε θελουν να επιστρεψουν στα καταπιεστικα καθεστωτα που ζουσαν οπου εκει εχουν μεινει οι φανατικοι.Κ οπως εχω ξαναγραψει το να μου λεει καποιος οτι αυτοι που φευγουν απο τα ισλαμικα κρατη ειναι ισλαμιστες,ειναι σα να μου λεει οτι στι στο πραξικοπημα της21ηςΑπριλιου μεταναστευσαν εθνικιστες!

          32. avatar Α.Μ.

            Οφείλω να σου πω σχετικά με το ότι αν πήγαινα σε Εθνικόφρονα τότε και αν του πω ότι είναι Ελληνίδα, ότι αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα της αρρώστιας που μετέπειτα έφερε άλλα δεινά. Η συνεχείς ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ και διαίρεση των Ελλήνων είναι η αυτή πρακτική και το αυτό πρόβλημα. Από μια με τους Δυτικούς. Από την Άλλη με τους Ρώσους. Από την μια με τους συμμάχους. Από την άλλη με τους κουμμουνιστές. Οι μεν φοβούνται τον Κουμμουνισμο οι δε, θέλουν μόνο το κόμμα και όχι πατρίδα και να σφαγές. Εξ ου και το πρόβλημα. Όλοι θέλουν κάτι διαφορετικό ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ και άλλες παιδιάστικες ιδεολογίες, για άτομα που δεν ζουν στην σκληρή πραγματικότητα. Αλλά τίποτα από αυτά, δεν είναι πραγματικά για το άγιο και αρχαίο αυτό χώμα, από το οποίο έχουν οι ίδιοι γίνει.Τίποτα δεν είναι για τις παραδόσεις του και για τα έθιμα του για αυτούς τους ίδιους και την συνέχεια τους τα παιδιά τους και τους γονείς τους. Είναι όλα για την προσωπική τους βολή και τσέπη. Προτιμώ να μην υπάρχουν κόμματα. Προτιμώ να υπάρχει Πατρίδα και Έθνος.Προτιμώ όλους, μαζί, μόνο για την Πατρίδα τους.Και με οικονομικό σύστημα υπέρ του κράτους για την διασφάλιση του και ακλόνητα υπεύθυνο και πειθαρχημένο.Και πάνω από όλα Ελληνικό. Εν ολιγης δεν γουστάρω κανένα κόμμα ούτε κίνημα ούτε δεξιούς ούτε αριστερούς ούτε αναρχικούς. ΜΟΝΟ την ΕΛΛΑΔΑ.

          33. avatar Α.Μ.

            Θέλω δωρεάν παιδεία και Εννοώ δωρεάν. με στέγαση σίτιση και περίθαλψη.Δεν θέλω κανένα Ελληνα άστεγο, αλλά με δουλειά και δικό τους σπίτι χωρίς τράπεζες να τους παίρνουν 30 φορές τηλέφωνο την μέρα και να τους απειλούν σαν νταβατζήδες αιματοσταγής που είναι.Θέλω δωρεάν νοσοκομεία για όλους και να νιώθουν ασφάλεια ότι το κράτος τους θα κάνει το καλύτερο δυνατό για αυτούς.Θέλω βιομηχανία που να στραγγίζει τα τεράστια μυαλά που έχουμε και να μεγαλουργεί, Θέλω αγροτική παραγωγή για τους καρπούς και προϊόντα χρυσάφι που μου δίνει η μητέρα μου γη που είμαι ευλογημένος να ζω εδώ και περήφανος να πατώ πάνω της. Θέλω νέους με παιδιά παιδιά παιδιά και μέλλον που πιστεύω σε αυτά ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ και εσείς τα βιάζεται συνέχεια. Θέλω ένα στρατό που να τρέμει η γη από κάτω του από την αποφασιστικότητα και την πειθαρχεία στα κοινά, των ανδρών και γυναικών του να υπερασπιστούν όλα αυτά. Θέλω αυτό που χαρακτηρίζεται από υπευθυνότητα απέναντι στον άλλο συμπολίτη, πειθαρχεία στον εαυτό καθενός και θυσία για τον κοινό σκοπό.Θέλω ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ πραγματική και όχι το κλουβί που φτιάξατε, γεμάτο βιασμένες γυναίκες και σκυθρωπούς άνεργους άνδρες που τους ξεφτιλίζετε κάθε μέρα μέσα στον φόβο όλοι και παράλληλα να δίνεται σύνταξη σε ξένους με 1 χρόνο δουλειά.
            ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΟΥΤΕ ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ ΟΥΤΕ ΡΩΣΣΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ [...]ΘΕΛΩ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.

          34. avatar agilotos.stravos

            Εσυ δεν τιμας κανεναν Διακο,γιατι κανενας απο τους τοτε ηρωες δεν ηταν ρατσιστης
            Το8ωρο εχει κατωχυρωθει με νομους σε ολη την ΕΕ.Για τις αθλιες συνθηκες εργασιας&τα 12ωρα το κινημα αγωνιζεται.Αντι λοιπον να ονειρευεσαι τη Μεγαλη Ελλαδα,γινε full power στην καθημερινοτητα σου.Το ξερεις το συνθημα ΕΘΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ&ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΑΛΑΚΑΣ?
            &εγω δε θελω κομματα,αλλα ΓΗ
            Δε θελω να εχω κανεναν στρατο που να τρεμει η γη&να γινεται η αιτια να σφαζονται ανθρωποι απο αλλες χωρες με τους οποιους δεν εχω τπτ να χωρισω.&για αυτο ο εθνικισμος ειναι η χειροτερη ιδεολογια.Γιατι σφαζεστε μεταξυ σας.Θελω να ζησω ειρηνικα με αρμονια.Κ για τις ιδιες ιδεες αγωνιζονται ομοιοι μου σε αλλες χωρες.Δεν εχω κανενα προβλημα αν αγαπας την πατριδα σου&μενεις εκει
            Κ μη νομιζεις οτι αν πολεμησεις θα νικησεις.Γιατι οσες φορες ο εθνικισμος πηρε κεφαλι(1922,ελληνοιταλικος πολεμος,Κυπρος74)η Ελλαδα μονο εχασε
            Πολλα απ'αυτα που θελεις(παιδεια κ.α)να ξερεις προσφεροντα απλοχερως στα κομμουνιστικα συστηματα.Τα υπολοιπα ισχυουν σε ολα τα καπιταλιστικα καθεστωτα.Ποιος ειναι ο ρομαντικος τωρα?Η τελεια Ελλαδα που ονειρευεσαι εχει ιεραρχιες&καποιοι θα καρπωνονται τη δοξα των αλλων.Οι δικες μου ειναι αταξικες.Επισης ντραμα κουιν,Ελευθερια με συνορα δε γινεται
            σύνταξη σε ξένους με 1 χρόνο δουλειά δεν υπαρχει πουθενα,μολις εγινες&ψευτης.
            Εσυ φιλε πολεμας για ελληνες,εγω για Ανθρωπους.Τεραστια διαφορα.Γιατι οποιος ειναι ελληνας δε σημαινει οτι ειναι Ανθρωπος.Κ με το μεταναστευτικο ξεσκεπαστηκατε.

          35. avatar Α.Μ.

            Μιας και το ανάφερες, φαντάζομαι ότι δεν έτυχε να πας σε Ρωσία λίγο μετά την πτώση του κομμουνισμού ή σε κάποιο άλλο θέρετρο σαν αυτό της ίδιας ιδεολογίας.Σημ.(ξέρω ότι δεν είσαι κουμουνιστής δεν το λέω για να στην μπω). Φυσικά ήταν τα περισσότερα πράγματα free.Με την διαφορά ότι η ποιότητα τους ήταν, ξέρεις, λίγο κακή να το πει κάνεις? Ολοκλήρωμα από κακή έως τρισάθλια.Απλά για να υποστηρίζει τα τραγικά απομεινάρια του στιλ ''να΄΄ υπάρχει.Σαν μια διαλυμένη τουαλέτα και μες την μπιχλα.Ναι υπάρχει.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι έτσι όπως πρέπει, όπως την οραματίσθηκαν και όπως θα έπρεπε να λειτουργεί με σεβασμό σε αυτόν που την χρησιμοποιεί.In fact, ήταν η απόλυτη δήλωση της αποτυχίας σε όλα τα επίπεδα κοινωνίας.Κανένας δεν νοιάζεται για κανέναν και τίποτα.Το αντίθετο από αυτό που υποστήριζε στην αρχή.Και αυτό γιατί κάποιοι τα άρπαγαν.Γιατί δεν είχαν την Παρτίδα τους στο μυαλό τους αλλά την τσέπη τους.Οι ίδιοι οι επαναστάτες έγιναν μάρτυρες της αποτυχίας τους.Της προσωπικής τους αποτυχίας.Που λέγεται Κράτος τους.Με τα γνωστά αποτελέσματα στο τέλος.Ξανάγιναν ξεχωριστές χώρες.Με σύνορα.Προτιμώ να διασφαλίζω σωστά την χώρα μου λοιπόν και μετά να βοηθάω άλλους.Όχι να περιμένω να μου την κάτσουν άλλοι, να το βλέπω και να μην ενεργώ, στο όνομα της όποιας φιλανθρωπίας και αυτοί να το εκμεταλλεύονται με τον ίδιο πληθυσμό που μου έστειλαν.Η φιλανθρωπία καλή είναι.Σίγουρα.Αυτό δεν σημαίνει ότι έχει να κάνει τίποτα με την οργάνωση όμως και την οντότητα μας.

          36. avatar A.Μ.

            Ναι δεν ήταν ρατσιστές.Για αυτό κάνανε πυραμίδες με κεφάλια Τούρκων.Και εγώ δεν μίλησα για επίθεση.Μίλησα για αποτρεπτική άμυνα.Πάλι σε τυφλώνει κάτι που δεν ξέρω τι είναι.Έχασε γιατί απλά ήταν μίζερη απροετοίμαστη και ως συνήθως, μίζερη με ημίμετρα ωχαδερφισμό και απειθάρχητοι.Εσύ συνεχα να πολεμάς για ανθρώπους και εγώ για Έλληνες.No problem.Και δεν είναι ζήτημα ρομαντισμοί.Είναι ζήτημα δουλειάς.Που ως συνήθως την αποφεύγουμε.Για την σύνταξη μπορεί να είναι 3 χρονιά και όχι 1.Αδιάφορο όμως το effect είναι το ίδιο.Επίσης ελευθεριά είναι μόνο με σύνορα.Take a look around.Αγαπώ την παρτίδα μου και μένω εκεί.Οι άλλοι δεν την αγαπάνε όμως και δεν μένουν εκεί.

          37. avatar Α.Μ.

            Το έχω καταλάβει τι κοιτάς. Δεν νομίζω ότι επικεντρώνεστε στο τι γράφω αλλά μάλλον στο μίσος της γενίκευσης του τι πιστεύεις. Δεν είπα να τους σκοτώσουμε. Ας τους βοηθήσουμε. Αλλά δεν θα μείνουν εδώ παραπάνω σαν αριθμό από όσοι πρέπει ώστε να έχουμε πρόβλημα γιατί αποκτούν πολίτικη οντότητα. Έκτος όλων των άλλων που ίσως να μην δέχεσαι ένα πρόβλημα που δεν καταλαβαίνεις λόγω ρομαντισμού. Το να γράφω για Ελληνες είναι γεγονός γιατί είμαι στην Ελλάδα. Για την Ελλάδα μιλάμε. Τι περίεργο επιχείρημα είναι αυτό πάλι? Ήταν μετανάστες αλλά ομοεθνής όχι αλλοεθνής. Σαν να μου λες μετανάστης από την Σπάρτη στην Αθήνα. Αλλά ξεχνάω ότι δεν πιστεύεις σε κράτη και τα μισείς βλέπεις. My bad. Όσο για το επιχείρημα ότι κανένας δεν άλλαξε τίποτα το βρίσκω λάθος. Και προφανώς είσαι νέος γιατί προφανώς αυτό που γνώρισες είναι αυτό το μπουρδέλο των άξιων που βλέπεις. Γενικότερα. Αλλά δεν ήταν πάντα έτσι. Συνεπώς από την άλλη και πως να μην το μισείς θα πει κάποιος. Εκτός και αν όσο έξυπνος και αν είσαι, που είσαι, το πιστεύω ειλικρινά αυτό, δεν βλέπεις τι γίνεται. Και αυτό ειδικά δεν μπορώ να το δεχτώ. Γιατί βλέπεις. Άσε το sorry excuse of jounta του 1967.
            Μόνο χούντα δεν ήταν. Μέχρι και σε αυτό μια κακιά κόπια κάναμε. Το τελευταίο επιχείρημα είναι τελείως άτοπο και το ξέρεις. Και θα έγραφα κι άλλα, αλλά δεν γράφω για να βλέπουν. Γράφω για σένα και ξερά ότι καταλαβαίνεις. Κανε ότι θες. Ούτως η άλλως εσύ θα ζήσεις ως νέος σε αυτόν τον τόπο. Με όλες τις ευθύνες που αυτό φέρει.

          38. avatar agilotos.stravos

            Σου λεω δεν αναγνωριζω συνορα,οποτε ναι ειναι μεταναστες.Με περισσοτερες ευκολιες βεβαια λογω γλωσσας
            Σου εγραψα για χουντα μπας&κατανοησεις τι εχεις απεναντι σου.Οι φανατικοι ισλαμιστες καθισαν πισω στην Ασια στα ισλαμικα καθεστωτα που λατρευουν.Δεν εχουν κανενα λογο να μεταναστευσουν.Οι περισσοτεροι που φτανουν εδω,σου εγραψα τι ειναι.Κ αν εσυ φοβασαι τοσο πολυ αοπλους με τις οικογενεις τους οταν εχεις διπλα σου στρατο,αεροπορια,πολεμικο ναυτικο&χιλιαδες μπατσους,τοτε δεν αξιζεις να λεγεσαι ελληνας!
            Αφου κατανοησες τους ανθελληνες με τη αδηλωτη εργασια,το δασος,την Αυστραλια,οτι ο μεταναστης δε ξεκινα απο τη χωρα του για να γινει βουλευτης στην Ελλαδα,οτι τα συνορα σου δεν τα καθορισαν οι παραδοσεις αλλα οι μεγαλες δυναμεις,οτι ο καπιταλισμος ειναι κακος,οτι ο ρατσισμος διαψευστηκε στην Ελλαδα κ συνεχιζει τα διαψευδεται(το 2014 με τις πρωτες βαρκες στη Λεσβο,λυσσαξατε γραφοντας οταν θ'αρχισουν οι σφαγες ντοπιων – 5 χρονια μετα κανενας μεταναστης δε σκοτωσε ελληνα σε Σαμο&Λεσβο-τα φονικα ηταν ολα ελληνα προς ελληνα!)&οτι κανενας απο τους εκ. μεταναστες δεν αλλαξε το συστημα σου,προσπαθησε να κατανοησεις οτι ο καθημερινος αγωνας για την Ανθρωπια ειναι ανωτερος απο τον αγωνα για την καθε Ελλαδα.Κι αν αποβαλεις εθνος&θρησκεια(που οπως σου ειπα ευθυνονται για χιλιαδες κακα&δε μπορεσες να αντιμιλησεις)θα λυτρωθεις!

          39. avatar A.Μ.

            Ναι κατανοητό δεν αναγνωρίζεις σύνορα.Το ξεχνάω συνέχεια.Δεν είδα φανατικούς να κάθονται πίσω στην χώρα τους, εδώ τους βλέπω και στην Ευρώπη και εκεί που δεν τους έχει βιώσει εσύ στο πετσί σου σαν μικρές κοινωνίες γεμάτες μίσος.Γιαυτό σου λέω ότι δεν ξέρεις και ότι έχεις ρομαντική άποψη.Το ότι το έγραψες εσύ τι είναι, δεν έχει καμία σημασία.Είναι η άποψη σου. Όχι η δική μου.Αξίζω να λέγομαι Έλληνας γιατί πιστεύω στην Ελλάδα όχι γιατί φοβάμαι και το νοιάζομαι δεν σημαίνει φοβάμαι.Αντίθετα με εσένα που δεν πιστεύεις και έχεις άλλο σύστημα άξιων.Που φαντάζομαι ονομάζεσαι αναρχικός αλλά όχι Έλληνας.Δες την Μυρτώ που την πέταξε στα βράχια μέρα πάρα μέρα δες τις συμμορίες αλλοδαπών δεν μπορώ να τα λέω συνέχεια δεν έχει νόημα και δες και πριν 30 χρόνια αν έζησες τότε.Αυταπόδεικτα. Το ίδιο μπορώ να πω και εγώ, αν αποβάλλεις το σύστημα σου θα λυτρωθείς- κλασσικό.Το κοιτάμε διαφορετικά.Πάλι δεν έχει νόημα.Φυσικά και αντιμίλησα.Η εργαλειοποιηση της θρησκείας είναι κακό όχι καλό.Και όχι δεν υπάρχει κανένας αγώνας μεγαλύτερος από της Ελλάδας.Ρώτα όλους τους προγονούς σου.Δεν θα στα πω εγώ.Αγώνας για την Ελλάδα σημαίνει αγώνας για τον κάθε μας.

          40. avatar agilotos.stravos

            Οι πυραμιδες με τα κεφαλια ηταν σε περιοδο πολεμου ασχετε.
            Οι δικοι μου προγονοι δε ετρεμαν ανηλικους και παιδια,οι δικοι μου προγονοι δεν πηγαιναν εξω απο προσφυγικους καταυλισμους να τους φωναζουν σε μια γλωσσα που δεν καταλαβαινουν οτι ηρθαν για να τους αλλαξουν την πιστη,οι δικοι μου προγονοι μισησαν συμπεριφορες και οχι ρουχα (μαντιλες) οι δικοι μου προγονοι δεν τρομοκρατηθηκαν απο καραβανια αοπλων που κινδυνευαν,οι δικοι μου προγονοι γνωριζαν τον λογο που καποιος αναγκαζεται να εγκαταλειψει βιαιως το σπιτι του και ν'αφησει πισω του τη δικη του πατριδα που αγαπα,οι δικοι μου προγονοι δεν ελεγαν παλαβωμαρες σε αυτους που ερχοντουσαν απ'εξω του στυλ "θα γινεις βουλευτης,θα μου ριξεις το δικο μου (δικαιο?)συστημα&να μεινεις σε σκηνη γιατι αν παρεις σπιτι θα εισαι οπλισμενος&θα μας πυροβολησεις"οι δικοι μου προγονοι δε ξυλοφορτωναν κ δεν εστελναν με ανοιγμενο κεφαλι καποιον επειδη ανηκε σε διαφορετικη ρατσα ουτε μαχαιρωναν (Λουκμαν) καποιον εργατη επειδη ειχε πιο σκουρο χρωμα απο αυτους,οι δικοι μου προγονοι δεν αναγκαζαν τον ξενο με το ζορι να παει σχολειο,να μαθει την ελληνικη γλωσσα,να βγαλει αφμ,να υιοθετησει τα ελληνικα εθιμα κ μετα να διαστρεβλωνει στα καφενεια οτι πανε αυτοι να του αλλαξουν την ιστορια της πατριδας του,οι δικοι μου προγονοι δεν πεταγαν μολοτοφ σε οικογενειες προσφυγων (Λεσβος) ουτε εκαναν επιθεση σε σπιτια με παιδια μεσα (Αθηνα),οι δικοι μου προγονοι ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.

          41. avatar Α.Μ.

            Σε περίοδο πολέμου αλλάζουν τα στάνταρ σου εσένα? Ούτως η άλλως μπορείς να δεις τι έχω γράψει αλλά δεν θες να καταλάβεις.Και σε μια απλή απάντηση για να κλείσουμε για τους προγονούς σου και το τι έκαναν και πως το έκαναν με μια κουβέντα.Μέγας Αλέξανδρος αυτό ΕΜΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ τις απαντήσεις σου σε όλα τα παραπάνω.Να είσαι πάντα καλά.

          42. avatar agilotos.stravos

            Οκ για κομμουνισμο
            5η φορα:ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ για τις”αποτρεπτικες αμυνες”οπως εγω
            Δε μπορεις να λες οτι εχεις αλλη αποψη χωρις να εχεις μιλησει με καποιον απ'αυτους.Κ βεβαιως υπαρχουν λιγες εγκληματικες φυσιογνωμιες,οι οποιες αν δεν παιρνουν απο λογια εκδιωχνονται απο τα κεντρα φιλοξενιας.Η διαφορα μας ειναι οτι εγω κοιταω τον καθενα χωριστα.Εσεις,αν παρανομησει καποιος,τσουβαλιαζετε εκ. απ αυτους αδικως.Τι ηλιθιοτητα!
            Αν εβλεπες εδω φανατικους θα βιωνες ανατιναγμενα μετρο&οπλισμενους με καλασκικοφ σε μπαρακια.Μη γραφεις υπερβολες
            Δεν υπηρχαν εγκληματα απο ελληνες πριν30χρονια που συγκλονισαν πανελληνιο?Πας καλα?Το εγκλημα δεν εχει εθνος.Το οτι αναμασας τη Μυρτω7χρονια μετα δειχνει οτι δεν εχεις κατι νεο να πεις.Απο τοτε αρκετες"Μυρτω"κακοποιηθηκαν απο ελληνες.Τρανη συγκριση Σαμος-Λεσβος.Στα τελευταια5χρονια σε νησια τιγκα μεταναστες οι 3-4φονοι εγιναν απο ελληνα προς ελληνα(με τελευταιο 90χρονο για κτηματα).Μοκο&διαψευση εκει οι ελληναραδες.Το να διαχωριζετε δλδ ποιος θελετε να σας κλεβει&να σας βιαζει δειχνει μαζοχισμο
            Αυτο τη μια”ναι καλη η φιλανθρωπια,να βοηθαμε”&απο την αλλη μισος,δειχνει την υποκρισια σας.Αντι να γραφεις σχολια δως τους καποιο απο τα αχρηστα ρουχα η πιεσε ν'ανοιξουν τα συνορα της Β.Μακεδονιας.Απλα τους θες εδω για να εχεις ρολους
            Μα στο συστημα μου δεν εχω κανεναν στο κεφαλι μου.Εσυ εχεις ιεραρχιες!Τι να λυτρωθεις,εσυ λες οτι εισαι λευτερος μεσα στα συνορα-φυλακη!
            Το να βαζεις την εθνικη ιδιοτητα πανω απο την ανθρωπινη σε καθιστα επικινδυνο

          43. avatar Α.Μ.

            Μερικά σημεία για να κλείσω γιατί ο σκοπός μου δεν είναι να σε ΄΄νικήσω΄΄ ούτως ή άλλως θέλω το καλό σαν ΕΛΛΗΝΑ και ούτως ή άλλως εσύ θα ζήσεις εδώ και ούτως ή άλλως στο τέλος είμαι αρκετά μεγαλύτερος και υπόλογος σου στο τι σου παρέδωσα.: Θέλεις ρομαντικά να αφαιρέσεις το κακό από τον κόσμο. Εγώ δεν Θέλω αυτό. Είμαι αρκετά μεγάλος για να ξέρω ότι δεν γίνεται και ότι δεν δουλεύουν τα πράγματα έτσι. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία και όχι φούρνοι. Αλλά για να μην φτάσεις στους φούρνους πρέπει να έχεις οργάνωση και πειθαρχία. Και σετ αξιών διαχρονικών. Το πιάνεις τι λέω? Πρέπει να εξάγεις πολιτισμό όπως οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Και τότε δεν θα έχεις τίποτα να φοβάσαι, αλλά στηριζόμενοι στις αξίες τους και στα κοινά όχι στον παρταλισμό. Δες το σύστημα τους.Δες τους νόμους τους που κάποιοι σήμερα τους λένε φασίστες (γιατί δεν είναι αυτός ο ορισμός του φασισμού - έχει καταντήσει ότι δεν μας αρέσει για την προσωπική μα βολή να το ονομάζουμε φασισμό. Ας διαβάσουν τον ορισμό κάποιοι για να μην λένε ασυναρτησίες.Και ας διαβάσουν και Μπακούνιν δεν με νοιάζει.Βρίσκεσαι σε στεγανά με τον όρο Έθνος.Νομίζω μπερδεύεις τον Πατριωτισμό με τον Εθνικοσοσιαλισμό και τον Εθνικισμό και τον Φασισμό που όλα τους είναι διαφορετικά αλλά ίδια για σένα. Anyway, σε ευχαριστώ για την συζήτηση και κυρίως ότι ήταν ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ. Υστερόγραφο: Σταμάτα να μιλάς με άτομα που σε βρίζουν.Κατεβαίνεις στο ίδιο επίπεδο και θα σε νικήσουν λόγω πείρας. Ξέρεις από που είναι αυτό. Να είσαι καλά.

          44. avatar Α.Μ.

            Να βρούμε τι παλικάρι μου?Μόλις έβγαλαν Ναυτεχ κάτω από την Ρόδο και έκαναν συμφωνία με την Λιβυη. Εαν πιστεύεις ότι μπορείς εσύ να τους αλλάξεις by all means go ahead. Εγω πάντως δεν τους βλέπω να έχουν όρεξη για διάλογο. Πάλι, δεν δίνεις προσοχή στο τι γράφω νομίζω. Δεν είπα ότι αυτοί θα κάνουν απαραίτητα κάτι (εκτός φυσικά από αυτά που κάνουν αν τα αφήσουμε από έξω) Αυτο που μου λες είναι ότι κοιτάς (ίσως αδύναμο παράδειγμα) είναι κάθε Γερμανός ξεχωριστά και όχι το 3ο ραιχ. Αυτοί όμως δεν σε κοίταγαν έτσι. Πιάνεις τι λέω? Δεν θέλω να τσουβαλιάσω ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ εκ. αυτούς αλλά δεν θέλω να είναι τόσοι που θα γίνουν εργαλείο για κάποιους, Και θα γίνουν να είσαι σίγουρος. Δεύτερων δεν αφομοιώνονται μην τα λέμε ξανά. Οι φανατικοί χρησιμοποιούν για την ώρα την εύκολη πύλη τους. Την Ελλάδα. Το μπουρδέλο που περνάνε κόσκινο. Ούτε εγώ θα πείραζα την πύλη, θα ήμουν χαζός. Φυσικά και υπήρχαν εγκλήματα από Ελληνες. Πάντα υπήρχαν. Για πες μου όμως πότε ξανάκουσες συμμορία να μπαίνει με ηλ. σίδερο και να καίει παππούδες και Γιαγιάδες? Αυτούς τους έβαλαν Ελληνες να το κάνουν? Dont think so. Δεν διαχωρίζω κανέναν εγκληματία. Όλοι σε στρατόπεδα εργασίας. Το έχω ξαναπεί. Δεν με προσέχεις. Το βόρεια Μακεδονία το προσπερνάω. Θα τα δεις μόνος σου μετά. Λάθος. Δεν τους θέλω καν εδώ. Λάθος, Δεν είμαι ελεύθερος μέσα στα σύνορα μου για αυτό ακριβώς φωνάζω.Ναι. Την Βάζω γιατί η Εθνική μου ιδιότητα είμαι εγώ.Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις. και συνεχίζω σε άλλο ποστ

          45. avatar agilotos.stravos

            Προβλημα σου.Εγω τα εχω βρει με πολλους προοδευτικους φοιτητες,εργατες,απο Τουρκια,Αλβανια κ.α
            Εντελως ακυρο οι θηριωδεις του ραιχ με τον μεταναστη
            “Και θα γίνουν”Μα εχεις ηδη διαψευστει!
            Εσυ που εχεις δει μεταναστη να τεμαχιζει τη γυναικα του&να την πεταει στον καδο η να βιαζει&να σκοτωνει το παιδι του?Ε?Γιατι αυτο το[Φυσικά και υπήρχαν εγκλήματα από Ελληνες ]ΑΛΛΑ..ειναι ο ορισμος της διγλωσιας
            Μονο η τιμωρια σε νοιαζει.Γιατι εφτασε ο αλλος να εγληματισει ουτε καν.Αν ειχε ενα σπιτι,μια δουλεια&ισα δικαιωματα δε θα αναγκαζονταν.Στις δικες μου κοινωνιες αυτα δεν υπαρχουν
            Το να εννοεις οτι δεν εισαι ελευθερος μες στη φυλακη σου σε καθιστα ασυναρτητο
            Κ εμεις δε θελουμε καν εδω τους ρατσιστες.Τι θα γινει τωρα,εμφυλιος?
            Οταν μισεις παιδια,δε μπορεις να μιλας για αξιες
            Η εθνικη σου ιδιοτητα μπορει να σε κανει κτηνος&εγκληματια.Η δικια μου ποτε
            Κ εσυ θες ρομαντικα την τελεια Ελλαδα
            Οι αξιες των αρχαιων προγονων σου ειχανΚΑΙεμφυλιους,αιμομιξιες&εγκληματα.Χαρισμα σου
            Συμφωνω για φασισμο.Αποκαλω τον συνομιλητη μου,με βαση οσα λεει.Εσυ δε μοιαζεις φασιστας,αλλα ρατσιστης
            Βλεπεις ενα ενα απαντω επειδη λες οτι δε σε προσεχω
            Μα ουτε ο Μ.Αλεκος επραξε κατι απ'αυτα που ειπα!Να μαθαινουν οι νεοι ιστορια αλλα ας μην εχουν προτυπα-σφαγεις που ηθελαν με τη βια να μεταδοσουν τη δικια τους κουλτουρα λες&οι αλλοι δεν ειχαν.Κ επειδη ειπες για εξαγωγη πολιτισμων να πεις&ποιους κατεστρεψαν.Η απαντηση μου ειναι Χ.Μισσιος:Πετυχε τυχαια τον βασανιστη του σε ταβερνα&τον κερασε κρασι!

          46. avatar Α.Μ.

            Όπως είπα.Τις απαντήσεις στους απόγονους σου.Εσύ θα είσαι υπεύθυνος όχι εγώ.Μην γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.Και δεν με έκανες να διαβάσω τίποτα, τα είχα διαβάσει πριν ακόμα μάλλον γεννηθείς.
            Όπως είπα να είσαι καλά και καλή σου τύχη.

          47. avatar Α.Μ.

            Τις όποιες απαντήσεις από εδώ και πέρα θα της δόσεις στους απογόνους σου, όχι σε μένα.Τύπωσε τα.Η κάποια μέρα θα είσαι υπερήφανος για αυτά που γράφεις και εγώ γελοίος ή το αντίθετο.
            Να είσαι καλά.

          48. avatar essetai_hmar

            ΚΑΡΟΛΟΣ ΜΑΡΞ 1867 (κατά τη διάρκεια μεγάλων απεργιών στο Λονδίνο, όπου οι εργοδότες έφερναν εργάτες από την Ιρλανδία κυρίως, αλλά και το Βέλγιο.)
            Ο σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών είναι η διατήρηση της δουλείας και η ακύρωση όλων των διεκδικήσεων των ντόπιων εργατών για μισθούς και συνθήκες εργασίας. Η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιείται αφ’ ενός ως απεργοσπαστικός μηχανισμός, αφ’ ετέρου με τον εργατικό υπερπληθυσμό – πλεόνασμα που δημιουργεί ρίχνει το επίπεδο ζωής σε κατάσταση δουλοπάροικου!

            Ρουφα το αβγό σου τώρα.

          49. avatar agilotos.stravos

            Πανασχετε ανθρωπε αν δε ξερεις ποιος σε γλενταει τοσα χρονια τοτε θα πρεπει να σου ριχνω δυνατοτερες μπας και κουνηθεις λιγο περισσοτερο
            Ποιος σου ειπε οτι εγω ειμαι μαρξιστης?Που εχεις δει να γραφω υπερ του Μαρξ?Εγω για αυτο που εστειλες ειμαι κατα του Καρολου και υπερ του Μιχαλακη,ο οποιος δεν απεκλειε κανεναν φτωχοδιαβολο απο τις κοινωνικες επαναστασεις αντιθετως με τα κουμμουνια που σου λενε οτι μονο οι βιομηχανικοι εργατες μπορουν ιεραρχικα να χτισουν τη δικτατορια του προλεταριατου προσπαθωντας να σε πεισουν και μεσω του αθλιου κοινοβουλευτισμου για αναρριχηση στην εξουσια,πραγμα που δε συμβαδιζε με τις αναρχικες επαναστατικες διαδικασιες.Για τον Μιχαλακη πρεπει να αποκτησεις πρωτα ταξικη συνειδηση και οταν γινεις σωστος επαναστατης προσπαθεις να χτισεις δικαιες κοινωνιες ειτε εισαι αγροτης,εργατης,τεμπελης,μεταναστης,αστεγος,απορος,ακληρος.
            Οχι μονο ρουφας δλδ το ιδιο το αβγο που πηγες να μου δωσεις,αλλα καταπινεις και το τσοφλι.

          50. avatar essetai_hmar

            Ήξερα ότι είσαι στοκος αλλά δεν φαντάστηκα οτι θα έχεις σκαλώσει σε ενα άρθρο μια βδομάδα μετά. Πάρε λοιπόν και λίγο "Μιχαλάκη" και ξανά ρουφα το αβγό σου πιτσιρίκο.
            «Συναισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας. Η πατρίδα αντιπροσωπεύει το ιερό και αδιαφιλονίκητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, κάθε ομάδας ανθρώπων, ενώσεων, κοινοτήτων, περιοχών, εθνών να αισθάνονται, να σκέπτονται, να θέλουν και να δρουν με τον δικό τους τρόπο... Ο λαός είναι από τη φύση του πατριώτης. Αγαπάει τη γη όπου γεννήθηκε, το κλίμα μέσα στο οποίο αναπτύχθηκε. Αυτή η αγάπη, όπως γενικά όλες οι ανθρώπινες αγάπες, είναι στη βάση της ένα αίσθημα αρχικά εντελώς φυσιολογικό, ζωώδες. Δεν είναι καθόλου αρετή ούτε καθήκον ούτε θεωρία. Είναι φυσικό γεγονός, αρχικά πολύ περιορισμένο, που δεν ξεπερνά καθόλου τα στενά όρια της κοινότητας. Ο πραγματικός, ζωντανός, ισχυρός, φυσικός πατριωτισμός του λαού, δεν είναι καθόλου εθνικός πατριωτισμός, ούτε καν τοπικός, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του αποκλειστικά κοινοτικός. Αγαπά επίσης τη γλώσσα που μιλάει ή μάλλον δεν γνωρίζει άλλη και μόνο με τη δική του μπορεί να εκφράσει ό,τι σκέφτεται, ό,τι αισθάνεται και να ζήσει κοινωνικά, ανθρώπινα. Ταυτίζεται επίσης με τα έθιμα και τις αληθινές και λαθεμένες αντιλήψεις της χώρας του. Αν αυτά τα έθιμα, αυτές οι ιδέες και αυτή η γλώσσα καλύπτουν μια περιοχή, τότε αρχίζει να γίνεται πραγματικά ένας τοπικός πατριώτης. Αν καλύπτουν ένα ολόκληρο έθνος, τότε γίνεται ένας εθνικός πατριώτης. "

          51. avatar agilotos.stravos

            Ουτε κι εγω ουγκανε φανταστηκα οτι θα σου παρει μια βδομαδα να διαβασεις μια παραγραφο Μπακουνιν.Το θεμα μας εδω ειναι το μεταναστευτικο.Αφου εφαγες το αυγο του Μαρξ τωρα πας για ομελετα αφου ο,τι θυμασαι χαιρεσαι.Αφου ομως σε αναγκασα να διαβασεις Μπακουνιν ειμαι ικανοποιημενος.Το να κανω αναρχικη αναλυση σε εναν ακροδεξιο ειναι σα να λεω σε ενα ψαρι να πεταξει.Ας προσπαθησω
            Ο υπερτατος εχθρος του αναρχισμου ηταν&ειναι το κρατος&η εξουσια&λιγοτερο το εθνος.Ενας πατριωτης απο μονος του δεν αποτελουσε απειλη.Καποιος που ελεγε τοτε"ειμαι ιταλος"ηταν λιγοτερο επικινδυνος απο καποιον που προασπιζοταν την αστικη εξουσια.Μη ξεχνας οτι εκεινη την εποχη δεν υπηρχαν σταθερα εθνη,παρα μονο ασταθη συνορα&ο φασισμος γεννηθηκε λιγες δεκαετιες αργοτερα.Κ το εφερες&εσυ[Ο πραγματικός..κοινοτικός]Ετσι ειναι.Τη πατριδα δε στην οριζουν οι εξουσιαστες(οπως τη δικια σου στη Γιαλτα&μετα στο Παρισι)αλλα μονος σου.Κ πιο πανω γραφω οτι εγω εχω τη δικη μου πατριδα.Ποτε δεν επικροτησε εθνικους πολεμους&στρατους(φαουλ εδω του Κροποτκιν που στο πνευμα της εποχης πηρε θεση στοww1)ποτε εν υποστηριξε καμμια εθνικη επανασταση παρα μονο ταξικη.Κ πως να υμνησει την πατριδα του αφου(η Ρωσια)τον βασανισε&τον εστειλε Σιβηρια!
            Κι εξαλου ουγκανε σ'εχω προλαβει γιατι ηδη εχω απαντησει στο φιλο απο πανω οτι "Δεν εχω κανενα προβλημα αν αγαπας την πατριδα σου&μενεις εκει"Εγω παντα ειχα προβλημα οταν εσεις εδω τα ουγκανα μετατρεπατε τον πατριωτισμο σε εθνικισμο.Το καταλαβες η θα φας 1βδομαδα?

          52. avatar essetai_hmar

            Πιτσιρικο, (που εισαι τοσο ψωνιο που πιστευεις ρε χαλβα οτι εσυ με ... "αναγκασες" να διαβασω Μπακουνι) οταν εγω διαβαζα Μαρξ και Μπακουνιν (με βιβλια δανεισμενα απο την αναρχικη αρχειοθηκη) και πηγαινα στη Βιλλα Αμαλια (την πρωτη, την καλη...) εσυ , οπως σε κοβω, παιζει να μην ειχες γεννηθει ακομα... Τις[...] σου λοιπον αλλου γιατι εγω σας ξερω τι κουμασια ειστε αν και οφειλω να ομολογησω οτι οι παλιοτεροι αναρχικοι ηταν απειρως πιο σωστοι ιδεολογοι απο εσας τα συγχρονα[...]... γι αυτο σου λεω,
            [...]το αβγο σου!!

          53. avatar agilotos.stravos

            Το αβγο το εχεις φαει ηδη εσυ που εφερες Μαρξ κ που δε μπορεσες να απαντησεις στο τελευταιο.
            Προδοσες λοιπον την αναρχικη ιδεολογια για την ακροδεξια κ μετα προδιδεις την ιδια σου την πατριδα για τον Τσολακογλου και τους συνεργατες των ναζι!
            Μια φορα προδοτης,παντοτε προδοτης.

      4. avatar αγκυλωτέ αρχι[…]

        1.ο πραγματικός μισθός του Έλληνα πέφτει με την εισβολή των λαθρεποίκων,αφού αυτό υπαγορεύουν οι νόμοι της αγοράς:φθηνά εργατικά χέρια με μηδαμινές απαιτήσεις, αδήλωτη εργασία, μηδενική φορολογία --> άρα ο Έλληνας είτε θα αναγκασθεί να ρίξει τις αξιώσεις του είτε να αποδεχθεί τον αποκλεισμό του από την αγορά εργασίας
        2. Η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί και αποκρύπτεται από την κοινωνία. Ωστόσο όσοι είναι εντός της Αστυνομίας σε επιτελικές θέσεις το γνωρίζουν καλά ότι αυξήθηκε, όπως γνωρίζουν και ότι οι λαθρομετανάστες συνιστούν το μεγαλύτερο ποσοστό των εγκληματιών στην Ελλάδα. Εξάλλου, το γελοίο επιχείρημα των ξεφτιλισμένων νόθων του αρχιφασισταριού Στάλιν ότι "αφού μας έκλεβαν Έλληνες παλιά ας μας κλέβουν λαθρομετανάστες τώρα" δεν επιδέχεται αντίκρουση. Αναρχοφασιστικά ανθελληνικά φρικιά δεν θα ανεχθούν οι Έλληνες να τους καταληστεύουν και οι λαθρομετανάστες.
        3. Εμβολιάζονται οι λαθροεισβολείς επειδή φοβούνται μην κολλήσουν σεξουαλικά νοσήματα; Πόσο [...] μπορεί να είσαι; Εδώ δεν κάνουν τα στοιχειώδη εμβόλια και θα νοιαστούν για τα Σ.Μ.Ν.; Αν νοιάζονταν για τα Σ.Μ.Ν. θα χρησιμοποιούσαν και προφυλακτικά ρε αμοιβάδα-κατσαπλιά
        4. Το ότι τα κατακάθια του σταλινισμού και δήθεν φιλάνθρωποι άνοιξαν τα σύνορα σε κάθε λαθρέποικο και ταυτόχρονα τους στοιβάζανε στα νησιά σαν σακιά και προκαλούσαν τους βιασμούς παιδιών (δεδομένου άλλωστε ότι εισέβαλαν ανενόχλητοι εγκληματίες στη χώρα μας) είναι η πιο ξεκάθαρη απόδειξη του πόσο πρόστυχα υποκριτές είναι αυτά τα ανθελληνικά υποκείμενα

        1. avatar agilotos.stravos

          {...}
          Α.Για βασικο μιλαμε τενεκε,650e ειναι για φετος.Μπηκαν 100.000 μεταναστες τους τελευταιους μηνες.Αλλαξε ο βσικος χαζουλη?Οχι βεβαια.Εσυ εννοεις τα μαυρα μεροκαματα.Ας βαλεις τον ελληνα να μαζευει βαμβακι η να φυτευει πατατες.Τις δουλειες που δε γουσταρουν να κανουν οι συμπατριωτες σου,καλυπτονται απο μεταναστες.
          Β.Ναι αλλα ανεχοσαστε να σας καταληστευουν ελληνες.Εγω ειμαι ξεκαθαρος,ειμαι κατα βιασμων&εγκληματιων&δε διαχωριζω,το εγκλημα δεν εχει εθνικοτητα.Εσεις ξεχωριζετε&σκουζετε οταν ενας μεταναστης βιαζει η κλεβει&ανοητως τσουβαλιαζετε εκατομμυρια αθωους ομοεθνεις του,ενω οταν την ιδια πραξη την κανει ελληνας,μοκο.Γουστα ειν αυτα..Επισης μισω Σταλιν
          3.Απιθανε ανθρωπε τα ποσοστα της απελευθερωμενης σεξουαλικης Ευρωπως που εχει νοσηματα(πχ. κονδυλοματα,ερπη)που δυσκολα συναντας σε μεταναστριες ειναι μεγαλυτερα.Στην Ευρωπη 1 στους 100 ειναι φορεας τους AIDS(πηγη:Wikipedia).Στο Πακισταν ξερεις ποσο ειναι?0,1%!Διαβαζε πριν ξεφτυλιστεις.
          4.Εισαι ουγκανο&δεν κατεχεις το αθλημα.Τα συνορα ειναι παντα κλειστα.Ο βιασμος δεν εχει εθνικοτητα.Πρεπει να κανεις κανα ταξιδι να αποβαλεις τον ρατσισμο.Θα λυτρωθεις.

      5. avatar Ψευτάκο!!!

        Καμία απάντηση δεν έδωσες.
        Άντε πάλι, για προσπάθησε.
        Απορώ πάντως πως σε πληρώνουν αφού κανείς δεν παραμυθιάζεται.
        Τι προσφέρεις τελικά ψευτάκο, εκτός από τα ψέμματα που γράφεις;

        1. avatar agilotos.stravos

          Πες μου ενα ψεμα που εγραψα.

          1. avatar Δύο ψέματα

            Εγκληματικότητα κ εμβόλια.
            Για τα άλλα δύο απλώς γράφεις σεντόνια σαν τον παραδόπιστο το «χριστιανό» για να μπερδεύεις τους αφελείς.
            Δεν υπάρχουν πια αφελείς.

          2. avatar agilotos.stravos

            https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/5567679/mani-sygklonizei-i-mitera-tis-12chronis-poy-epese-thyma-viasmoy-apo-ton-57chrono-ierea
            https://www.newsbeast.gr/society/arthro/5637618/kampana-702-eton-se-synoriofylakes-gia-diakinisi-metanaston
            https://www.newsbeast.gr/society/arthro/5584767/foniko-sta-megara-skotose-ton-koyniado-mprosta-sta-paidia-toy-poy-oyrliazan
            Αν νομιζεις δλδ οτι οι ελληνες ειναι παναγιτσες,ζεις σε αλλη χωρα
            "με βάση τα στοιχεία της ίδιας της ΕΛ.ΑΣ. για το 2016 και 2017, οι αλλοδαποί συλληφθέντες υπερέχουν των Ελλήνων στο λαθρεμπόριο, την παραχάραξη, την πλαστογραφία, τη σεξουαλική εκμετάλλευση και την επαιτεία, ενώ στις ληστείες, τις κλοπές και τους βιασμούς έχουν τα ίδια περίπου ποσοστά με τους ημεδαπούς"(Πηγη:liberal).Το εγκλημα δεν εχει εθνικοτητα...
            Οσον αφορα τον εμβολιασμο,τρως κλωτσιες
            https://www.youtube.com/watch?v=KTxe9hGFdAU
            https://www.youtube.com/watch?v=P97avWJ2trA
            https://www.youtube.com/watch?v=qOhWKlLqdGo
            Δλδ αν αρνεισαι την πραγματικοτητα μεινε σε αυτο που εχουν γραψει ομοιδεατες σου εδω μεσ.Οτι συριοι φερνουν και τα κουνουπια τους μαζι.Του Νειλου κι ολας!Αστοιχειωτοι

          3. avatar Πσσσσσσσσς

            Ξέχασες να γράψεις κ για τη γυναίκα κ τη πεθερά του καυμένου του Αθανασόπουλου, τι του μελε να πάθει!
            Γιατί επιμένεις τόσο πολύ; Είσαι τίμιος να βγεις κ να πεις;
            Οι ψεύτες επιμένουν τόσο πολύ, το ξέρουμε.
            Γιατί όμως;

          4. avatar agilotos.stravos

            Οι ψευτες επιμενουν αλλα αν ο συνομιλητης φερει αληθινα στοιχεια εξαφανιζονται.Εσυ εφαγες φαπες οτι οι μεταναστες δεν εμβολιαζονται (οχι ολοι,μη γενικευουμε) και οτι η εγκληματικοτητα εχει εθνικοτητα κ αν εχεις καποια απορια ακομα εδω ειμαι να σε βοηθησω.Χωρις ξυλο.

          5. avatar Έτσι ψευτάκο.

            Τι λες ρε παλικάρι. Όχι όλοι, μη γενικεύουμε;
            Μα για να μη γενικευτεί φοβάται ο κόσμος.
            Γράφεις 3 άρθρα κ 3 utube κ τα θεωρείς θεώρημα;
            Αινστάιν εσύ.

          6. avatar agilotos.stravos

            Φοβαται ο κοσμος μη γενικευτει ο...εμβολιασμος????!!!!Χαχαχα..Σε τι λομπα επεσες ρεεεε..Πως να μην εισαι ρατσιστης..χαχα.

          7. avatar Πω πω ψευτάκο !!!!

            Τι κομμάτι είσαι εσύ; Θεός!!!
            Με λένε ρίζο κ όπως θέλω τα γυρίζω.
            Μόνος σου είσαι.

          8. avatar agilotos.stravos

            Ναι ρε τενεκε περιμενω να μου στειλεις οχι 3 αλλα 1 βιντεακι οπου μεταναστης βλεπει εμβολιο κ κοβει περα...
            Στειλε εστω με ελληνα ρε συ,θα μετρησει κι αυτο..

          9. avatar Να σου στείλω

            κανά βίντεο μιας οποιαδήποτε καπνοβιομηχανίας που να «αποδεικνύει» ότι το τσιγάρο δε σκοτώνει;????

  10. avatar θυμα μπιμπμαφιας παλληνης

    Τελικα το πολιτικο προσωπικο μας μονο για ΤΣΙΡΚΟ κανει ,
    Δεν ειναι σε θεση να προασπισουνε τα δικαιωματα των πολιτων του αν και ειμαστε και στον σκληρο πυρηνα του Ευρω . Μονο για δικαιωματα των παρανομων ακουμε καθε μερα .ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ,ΚΛΟΠΕΣ,ΚΟΜΠΙΝΕΣ,ΦΟΝΟΙ , ειναι πλεον ατιμωρητα και παραγραφομενα . Η μονη λυση για οποιον θελει να ειναι σοβαρος ειναι ενα εισιτηριο και αντε γεια κοπριτες .

  11. avatar θυμα μπιμπμαφιας παλληνης

    Υπέρ της μετακίνησης Ελληνων σε ξερονήσια για να γλυτωσουμε ...

  12. avatar Πες τα Μπογδανε..

    ..η κοινη γνωμη μαζι σου κ το 98% οσων ψηφισαν ν.δ

  13. avatar Έχω γεννηθεί Μαρόκο η Αφγανιστάν η Αλγερια η Συρία η η η ……………….

    Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2010 τα μέλη της οργάνωσης έχουν απασχολήσει κατ’ επανάληψη τις διωκτικές Αρχές για παρόμοια αδικήματα και έχουν συλληφθεί συνολικά πάνω από (200) φορές.
    ΣΤΙΣ 250 ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ ?????

  14. avatar Α.Μ.

    Το ποστάρω ξανά.Στέλνω μετανάστες / κατά βάση μουσουλμάνους.Αφού δεν μπορούν να αντέξουμε και αναγκαστικά τους έχουμε χύμα, με ωραίο σχέδιο μας κατηγορούνε ότι τους κακομεταχειριζόμαστε και τους αφήνουμε να πεθάνουν. Πακετάρεις μερικούς χιλιάδες στα νησιά και μετά λες τα αδέλφια μας οι μουσουλμάνοι πάμε να τους απελευθερώσουμε - βοηθήσουμε. Παράλληλα (βάσει της συνθήκης της Λοζανης) ζητάμε να γίνει και ένα δημοψήφισμα στην δυτική Θράκη (γιατί και εκεί τους κακομεταχειρίζονται και καλά). Δεν τους κακομεταχειρίζεσαι μόνο στα νησιά θα το προβάλουν σαν πάγια τακτική μας. Μένουμε με τα νησιά με μουσουλμανικό πληθυσμό παραπάνω από τον κανονικό - να τροφοδοτούνται συνέχεια με μουσουλμάνους και σε κατάσταση κατοχής (βλέπε Κύπρος).Η λύση είναι απλή. Μάζεμα και επαναπροώθηση στα Ελληνο τουρκικα σύνορα στον Εβρο. Στην πεδιάδα προς Αλεξανδρούπολη. Τους πας στα σύνορα τους λες να πάνε πίσω ή και να περάσουν από αλλού στην Ευρώπη.
    Αν οι Τούρκοι τους πυροβολούν τότε αντιστρέφεις τον ρόλο, που πάνε να σου φορέσουν. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τους κρατήσουμε τους λες, (τους δίνεις φαΐ - νερό φάρμακα (να τα πληρώνει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα σχετικά και τους ξαναστέλνεις ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΉ τουρκία. Πως θα το κάνουν? Μαζεύεις ότι σου στέλνουν σε ένα πολύ στενό μέρος όπου η διαφυγή προς την Τουρκιά είναι προτιμητέα από το να μένουν εδώ. Εξάλλου, η τουρκια είναι μέγα κράτος φιλάνθρωπο κτλ κτλ και εμείς φτωχομπινέδες ναι? ή δεν είναι?

  15. avatar αν και δεν τον συμπαθώ

    έχει απόλυτο δίκαιο σε όλα:
    Οι λαθρομετανάστες πρέπει να συγκεντρωθούν σε βραχονησίδες και όχι σε κατοικημένες περιοχές. Επίσης δεν μπορεί να έρχονται στην Ελλάδα και να έχουν καλύτερη μεταχείριση (επιδόματα, κοινωνική ασφάλιση, δωρεάν τροφή, στέγαση σε πολυτελή ξενοδοχεία κλπ, ) από τους ίδιους τους Έλληνες, κάποιοι που και δεν είναι γηγενείς και επιπλέον έχουν ήδη εγκληματίσει, αφού η λαθραία είσοδος συνιστά ποινικό αδίκημα. Σε καμία πολιτισμένη χώρα, επαναλαμβάνω σε ΚΑΜΙΑ, ο λαθρομετανάστης δεν έχει περισσότερα δικαιώματα από τον ντόπιο πληθυσμό, ούτε καν ίσα δικαιώματα δεν έχει.Εγώ θα πρότεινα επίσης οι ΜΚΟ και οι αλληλέγγυοι να εργασθούν αμισθί για την κατασκευή των υποδομών στις βραχονησίδες. Αφού είναι τόσο ανθρωπιστές, ας το αποδείξουν.

  16. avatar ΙΟΥΓΟΥΡΘΑΣ

    HOT SPOT ΤΩΡΑ.....ΣΤΑ ΙΜΙΑ....ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ !!!!!!

  17. avatar valia.

    εχει δικιο ο Μπογδανος το ξερονησι ειναι η μονη λυση..

    1. avatar αντουανέτα

      Τώρα κατάλαβα από που βγαίνει το Βάλια, άλλα δεν θα περάσει και να το γράψω ! Α ρε αστροπελέκια που έχει το νιουσπμίστ τελευταίως ...

  18. avatar Καλά, άμα ο άρρωστος έχει πυρετό, του δίνεις καυτό τσάι;

    Σε όλες τις χώρες οι πολιτικοί κοιτάνε το συμφέρον της χώρας τους. Εδώ έχουμε το πρωτοφανές παγκόσμιο ιστορικό φαινόμενο να συναγωνίζονται ποιος θα βλάψει τη χώρα περισσότερο. Καστελόριζο, Πρέσπες, Λαθροεισβολή. Τη στιγμή που έχουμε το πρόβλημα στη Θράκη και οι Τούρκοι τρίβουν τα χέρια τους, τη στιγμή που είμαστε οι τελευταίοι στην υπογεννητικότητα και σβήνουμε πληθυσμιακά, τη στιγμή που όλοι οι γείτονες επιβουλεύονται εδάφη και ψάχνουν να βρουν ή να κατασκευάσουν μειονότητες για επιχείρημα, τι κάνουν;;;;;;, φέρνουν αμέτρητους αλλοδαπούς ώστε να γίνουν θράκη όλες οι περιφέρειες της χώρας και να διαλυθεί η χώρα κι από έξω κι από μέσα.

  19. avatar Sheep

    Καλη πολη καλη φυλαξη των συνορων και θαλασσια και εναερια και οποιο φουσκοτο,βαρκα πλοιο η δεν ξερω και γω τι,εισερχεται παρανομα στον ελλαδικο χωρο να εξοντονονεται αυτοματος.Και θα σου πω εγω μετα αμα ξανασκασει μυτη αφρογυφτονταμαρο

    1. avatar αντουανέτα

      αφρογυφτονταμαρο ???? που τονίζεται ? έχω μείνει παγωτό ! μιλάμε μπαμπινιώτικο sheep , το πήγες σε άλλο επίπεδο την σεφερλική ρητορεία

  20. avatar

    για τα εδάφη της Μ.Ασίας που δεν ήταν όλα δικά μας και την καταστροφή που ακολούθησε έγινε το Γουδί, για την κατάληψη και καταστροφή ολόκληρης της Ελλάδας τι πρέπει να γίνει;

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει