Καθώς η επιστροφή της Suzuki στα MotoGP έχει πλέον δρομολογηθεί, όλο και περισσότερες πληροφορίες φτάνουν στα δημοσιογραφικά γραφεία.

Νεότερη εξέλιξη είναι η ανάληψη του μάνατζμεντ της επιστροφής από τον ιταλό Davide Brivio, μάνατζερ του Rossi στην προηγούμενη θητεία του στη Yamaha.

Μετά τη φυγή του πρωταθλητή, ο Brivio είχε αναλάβει την προώθηση της μάρκας VR46 καθήκον που πλέον εγκατέλειψε επίσημα, για να αφιερωθεί στην προσπάθεια της Suzuki.

Ανάμεσα στις πρώτες του αποφάσεις, η «ενοικίαση» του γάλλου Randy de Puniet από την ομάδα Aspar. Όλα τακτοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του γαλλικού GP και ήδη ο Randy πέταξε στην Ιαπωνία για να δοκιμάσει στην πίστα Motegi τη νέα τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα του Hamamatsu.

Είναι η μοτοσυκλέτα που θα κατέβει το 2014 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η εξέλιξή της από τους αναβάτες δοκιμών έχει φτάσει στο όριό της. Τώρα χρειάζεται ένας αναβάτης που μπορεί να την πιέσει σε επίπεδα MotoGP και επιπλέον γνωρίζει τα «ιδιαίτερα» λάστιχα MotoGP της Bridgestone.

Οι επιλογές της ιαπωνικής εταιρείας, όπως είχαμε γράψει και παλιότερα, δεν είναι πολλές…

Σε συνέντευξή του προς την επίσημη ιστοσελίδα motogp.com ο De Puniet αποκάλυψε ότι θα πετούσε προς την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου την Δευτέρα. «Αναχωρούμε αύριο για την Ιαπωνία, να δοκιμάσουμε με τη Suzuki στο Motegi. Θα είναι μια ωραία εμπειρία για μένα και ελπίζω να κάνω σωστή δουλειά. Και θα με βοηθήσει να ξεχάσω το άσχημο αποτέλεσμα του αγώνα στο Le Mans», ανέφερε επί λέξει.

Μετά το τέλος της δοκιμής στο Motegi ο Γάλλος πετά πίσω στην Ευρώπη για να συμμετάσχει στον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος, στο Mugello.

Παρά τη συμφωνία για την πρώτη αυτή δοκιμή, δεν είναι ξεκάθαρο αν ο De Puniet θα είναι και ο ένας από τους δύο επίσημους αναβάτες της Suzuki του χρόνου. Αρχικά η θέση θεωρείτο βέβαιη, όμως τώρα που ανάλαβε ο Brivio τα πράγματα μάλλον αλλάζουν. Αναφέρεται για παράδειγμα όλο και συχνότερα το όνομα του Crutchlow που τα πάει περίφημα φέτος.

Ο Cal θέλει οπωσδήποτε μια εργοστασιακή σέλα του χρόνου, βασική αιτία του μονοετούς φετινού συμβολαίου τους με την Tech3. Μια τέτοια θέση το 2014 μπορεί να βρει μόνο στη Ducati «αν» φύγει ο Hayden και βέβαια στη Suzuki.

Προφανώς από τώρα ως το φθινόπωρο θα παιχτεί ένα ψυχοφθόρο παιχνίδι με τους δύο αναβάτες, ώσπου να καταλήξουν στο ποιος ακριβώς και με ποιους όρους θα επιλεγεί.

Βέβαια πρώτα ο Cal θα πρέπει να μάθει το κατά πόσον είναι η Suzuki τουλάχιστον εξίσου ανταγωνιστική με την Ducati, αλλιώς καλύτερα να περιμένει τους Ιταλούς, ή να επιλέξει μια δορυφορική ομάδα με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

Δηλαδή για τη θέση του Bradl στη LCR, η οποία θα εξαρτηθεί από τη φετινή απόδοση του Γερμανού. Η πίεση στον Bradl έχει αυξηθεί και όπως βλέπουμε, ξαφνικά ο σταθερός Stefan έχει αρχίσει να πέφτει…

Για την ώρα, ο Crutchlow τηρεί σιγή ιχθύος και απλά αστειεύεται πως αν δεν βρει την κατάλληλη θέση, του χρόνου θα περάσει στην ποδηλασία.

Ο Άγγλος μένει στο Isle of Man και είναι κολλητός με το Mark Cavendish, με τον οποίο προπονείται συχνά στο «Νησί». Ο Cavendish είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας του 2012, ενώ έχει κερδίσει και πολλές ετάπ του Γύρου της Γαλλίας.

Από αυτόν τον κύκλο των ποδηλατών λοιπόν, ο Crutchlow θεωρείται τόσο ταλαντούχος που θα μπορούσε, λένε, να κάνει με επιτυχία το «πέρασμα», εφόσον το αποφασίσει.

Μπορεί αυτά να είναι παλαβομάρες του Cal που προσπαθεί να παίξει στο παιχνίδι της καλής μεταγραφής. Μπορεί και όχι. Αν πάντως πάει ως αναβάτης Νο1 στη Suzuki, θα χρειαστεί και ένα Νο2, μάλλον κάποιος νεότερος του De Puniet για να έχει και μέλλον.

Καθώς ο Brivio είναι Ιταλός, μάλλον θα αναζητήσει έναν ιταλό φέρελπι αναβάτη. Που σημαίνει έναν από τους Andrea Iannone και Danilo Petrucci που έχουν εμπειρία στο MotoGP.

Όλες οι πιθανότητες είναι ακόμη ανοιχτές. Μετά την πρώτη επίσημη εμφάνιση και δοκιμή της Suzuki στη Βαρκελώνη, στις 17 Ιουνίου, τα πιόνια θα αρχίσουν να βρίσκουν τη θέση τους στη σκακιέρα.