Μήνας πρωτιάς ήταν ο Νοέμβριος για τον ΑΝΤ1 στη μάχη της τηλεθέασης. Ο σταθμός, όπως δείχνουν και τα νούμερα μέτρησης της Nielsen για το Νοέμβριο, ήταν και πάλι η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο σύνολο ημέρας, με μέσο όρο 13,1%.

Πρωτιά, όμως, κατέγραψε και στην prime time, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,7%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 1,6 μονάδες.

Το Νοέμβριο, στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54 βρέθηκε ο Γιώργος Παπαδάκης. Το τηλεοπτικό κοινό έδωσε την πρώτη θέση στο «Καλημέρα Ελλάδα» με μέσο όρο 17%. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό, η εκπομπή άγγιξε το 21,2%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό έφτασε το 18,4%.

Πρωτιά και για το «Καφέ της Χαράς» στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 15,8%, με τη σειρά να καταγράφει 29,9% και 25,9%, σε επιμέρους ανδρικό και γυναικείο κοινό, αντίστοιχα.

Οι «Άγριες Μέλισσες», πάλι συνέχισαν την… εκρηκτική τους πορεία και το Νοέμβριο. Τη σειρά παρακολούθησαν στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, 1.554.290  τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54 ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 28,8%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 8,6 μονάδες. Στις γυναίκες, πάλι οι Άγριες Μέλισσες κατέγραψαν εντυπωσιακά ποσοστά που έφτασαν μέχρι και το 40,3%.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε ο μήνας και για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μερίδιο 18,6%, ενώ οι επιδόσεις που σημείωσε στο γυναικείο κοινό ήταν ιδιαιτέρως υψηλές αγγίζοντας ακόμα και το 28,7%.