Όπως είναι γνωστό εδώ και καιρό, η AT&T θα φουντώσει κι άλλο τον πόλεμο του streaming με το επερχόμενο κανάλι HBO Max που καταφτάνει τον Μάιο του 2020.

Και ο διευθύνων σύμβουλος της μητρικής AT&T, Randall Stephenson, είχε ένα μήνυμα για τους επενδυτές του: το HBO Max δεν θα είναι σαν όλες τις άλλες streaming πλατφόρμες!

Ο Stephenson προσπάθησε να διασκεδάσει τις ανησυχίες των επενδυτών του για τη μεγαλύτερη κίνηση στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας που έχει κάνει μέχρι σήμερα ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός AT&T, το λανσάρισμα του HBO Max δηλαδή σε ένα πεδίο που μοιάζει ήδη κορεσμένο.

Ο Stephenson υπεραμύνθηκε της θέσης της AT&T στην αγορά λέγοντας με νόημα ότι «όπου σκοπεύει να παίξει η AT&T, δεν είναι ποτέ κορεσμένα»! Πριν συμπληρώσει πως το HBO είναι ήδη μεγάλο όνομα στην αγορά και κάτι διαφορετικό από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

«Αυτό θα είναι ένα προϊόν που θα είναι πολύ διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο έχετε δει μέχρι τώρα στην αγορά», είπε χαρακτηριστικά, «δεν είναι Netflix. Δεν είναι Disney. Είναι HBO Max. Αισθανόμαστε πολύ σίγουροι σε αυτό το στάδιο της επένδυσης ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι πολύ, πολύ σημαντικό στην αγορά και να αποκομίσουμε ένα σημαντικό μερίδιο συνδρομητών … Εμείς μιλάμε για μια δουλειά των 50 εκατ. συνδρομητών».

Όσα είπε βέβαια ο Stephenson θυμίζουν πολύ όσα έχουν πει τόσο ο γενικός διευθυντής του Netflix, Reed Hastings, όσο και ο αντίστοιχος της Disney, Bob Iger, ότι τα δικά τους κανάλια είναι πολύ, πολύ διαφορετικά από τον ανταγωνισμό, οπότε καλό θα είναι να περιμένουμε τις εξελίξεις.

Αυτό που πουλά η AT&T είναι το κύρος και η ποιότητα του HBO, μένει να φανεί ωστόσο πώς θα είναι το νέο του περιεχόμενο…