Η Maybelline δέχεται αντιδράσεις επειδή προσέλαβε έναν makeup artist με μούσι για να πρωταγωνιστήσει στην τελευταία της διαφήμιση – μόλις λίγες εβδομάδες αφότου η μάρκα δέχθηκε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ επειδή χρησιμοποίησε την τρανς Dylan Mulvaney για να προωθήσει το κονσίλερ της.

Η Maybelline – η μεγαλύτερη μάρκα καλλυντικών στον κόσμο – δημοσίευσε μια διαφήμιση για την Amazon Prime Day και σε αυτήν πρωταγωνιστεί ο γενειοφόρος και φαλακρός influencer Ryan Vita. Στη διαφήμιση, ο Vita είναι βαμμένος και έχει τσιμπιδάκι με χάντρες ένα στα γένια του, ενώ βάζει φωτεινές ροζ αποχρώσεις του υγρού κραγιόν «Super Stay» της Maybellie.

Στη συνέχεια δίνει ένα φιλί στο χέρι του και το στέλνει στους θεατές, δείχνοντας ότι κανένα gloss δεν έχει μεταφερθεί στο χέρι του.

Σε λιγότερο από 24 ώρες από τότε που η Maybelline μοιράστηκε τη διαφήμιση με τους σχεδόν 12 εκατομμύρια followers της στο Instagram, το βίντεο προβλήθηκε περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια φορές.

Η λεζάντα σημειώνει ότι ο Vita – ο οποίος έχει 49.000 followers και χρησιμοποιεί τις αντωνυμίες «αυτή/αυτός/αυτές» – είναι συνεργάτης της Maybelline και σχεδόν 2.000 σχόλια δείχνουν ότι πολλοί καταναλωτές δεν είναι ευχαριστημένοι με το casting.

«Αυτό είναι απαράδεκτο και ενοχλητικό», έγραψε ένας χρήστης, ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Πραγματικά δεν θέλω να βλέπω ΑΝΔΡΕΣ να κάνουν σεμινάρια μακιγιάζ!!! Ανοησίες».

Άλλοι τόνισαν ότι δεν θα αγοράζουν πλέον προϊόντα Maybelline αφού είδαν το βίντεο.

«Α, ναι. Τίποτα δεν με εμπνέει περισσότερο για να αγοράσω μακιγιάζ από το να το βλέπω μουτζουρωμένο στο πρόσωπο ενός γενειοφόρου άνδρα», έγραψε ένας στο Twitter.

Η New York Post επικοινώνησε με τον Vita και εκπροσώπους της Maybelline για κάποιο σχόλιο, χωρίς ωστόσο κάποιος από αυτούς να είναι άμεσα διαθέσιμος για κάτι τέτοιο.