Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς λέει ότι η κηδεμονία της τη μετέτρεψε σε «παιδί – ρομπότ», σύμφωνα με ένα απόσπασμα από τα επερχόμενα απομνημονεύματά της που δημοσιεύτηκε από το People. «Ήμουν τόσο παιδιάστικη που έχανα κομμάτια από αυτό που με έκανε να νιώθω ο εαυτός μου», γράφει η Spears στο «The Woman in Me».

«Η κηδεμονία με απογύμνωσε από τη γυναικεία μου υπόσταση, με έκανε παιδί. Έγινα περισσότερο μια οντότητα παρά ένα πρόσωπο επί σκηνής. Έγινα ένα ρομπότ. Αλλά όχι απλώς ένα ρομπότ – ένα είδος παιδιού – ρομπότ», γράφει η τραγουδίστρια, σύμφωνα με το People και όσα μεταδίδονται από το insider.com.

Η τραγουδίστρια τέθηκε υπό κηδεμονία τον Φεβρουάριο του 2008, αφού είχε αρκετές κρίσεις δημοσίως, μεταξύ των οποίων το ξύρισμα του κεφαλιού της και το χτύπημα του αυτοκινήτου ενός παπαράτσι με μια ομπρέλα. Η κηδεμονία δεν της άφηνε κανένα έλεγχο στα περιουσιακά της στοιχεία ή στις προσωπικές της αποφάσεις και διήρκεσε 13 χρόνια, μέχρι που ένας δικαστής του Λος Άντζελες έδωσε ένα τέλος, τον Νοέμβριο του 2021.

Στα απομνημονεύματά της, η τραγουδίστρια λέει ότι θα είχε φτάσει σε μια καλύτερη θέση μόνη της, χωρίς να είναι υπό την κηδεμονία κανενός. «Αν με είχαν αφήσει να ζήσω τη ζωή μου, ξέρω ότι θα είχα ακολουθήσει την καρδιά μου και θα είχα βγει από αυτό με τον σωστό τρόπο και θα το είχα δουλέψει», γράφει η Σπιαρς στο «The Woman in Me». «Δεκατρία χρόνια ένιωθα σαν σκιά του εαυτού μου».

Γράφει ότι η σκέψη ότι ο πατέρας της «και όλοι οι συνεργάτες του» είχαν τον έλεγχο του σώματός της και των χρημάτων της την έκανε να «αισθάνεται άρρωστη». «Σκεφτείτε πόσοι άντρες καλλιτέχνες έπαιξαν όλα τους τα χρήματα- πόσοι έκαναν κατάχρηση ουσιών ή είχαν προβλήματα ψυχικής υγείας. Κανείς δεν προσπάθησε να τους αφαιρέσει τον έλεγχο του σώματος και των χρημάτων τους», γράφει η Σπίαρς. «Δεν μου άξιζε αυτό που μου έκανε η οικογένειά μου».

Κατά τη διάρκεια του χρόνου που βρισκόταν υπό την κηδεμονία τους, η Μπρίτνεϊ κυκλοφόρησε τέσσερα άλμπουμ, πραγματοποίησε πολλές περιοδείες για συναυλίες και είχε μια κατοικία στο Λας Βέγκας για τέσσερα χρόνια.

«Η γυναίκα μέσα μου είχε σπρωχτεί προς τα κάτω για μεγάλο χρονικό διάστημα», έγραψε η ίδια στα απομνημονεύματά της. «Ήθελαν να αφαιρέσουν αυτή την ιδιαιτερότητα και να κρατήσουν τα πάντα όσο το δυνατόν σαν μια ρουτίνα. Ήταν θάνατος για τη δημιουργικότητά μου ως καλλιτέχνιδα».

Τα απομνημονεύματα της Μπίτνεϊ Σπίαρς πρόκειται να κυκλοφορήσουν στις 24 Οκτωβρίου.