Με αλλεπάλληλες πτήσεις προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος» μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα από τις αρχές του 2009, μέχρι τις εκλογές του Ιουνίου 2012, 28,65 δισ. ευρώ ώστε να μην ξεμείνουν από ρευστό τα καταστήματα των ελληνικών τραπεζών και προκληθεί ένα ανεξέλεγκτο και καταστροφικό κύμα πανικού.

Τα αεροπλάνα που προσγειώνονταν συνεχώς στην Αθήνα μετέφεραν συσκευασμένα χαρτονομίσματα των 20,50,100,200 και 500 ευρώ. Οι ώρες άφιξης των αεροσκαφών, όπως αναφέρει το «Πρώτο Θέμα» ήταν φυσικά απόρρητες και στο «Βενιζέλος» περίμεναν ειδικά οχήματα της Τραπέζης της Ελλάδος με ένοπλους φρουρούς που τα συνόδευαν μέχρι τα υπόγειά της από όπου ξεκινούσε η διανομή.

Ό,τι προοριζόταν για επαρχία έφευγε αμέσως με άλλες αποστολές για τα υποκαταστήματα της ΤτΕ. Οι εμπορικές τράπεζες έφταναν με τα δικά τους οχήματα χρηματαποστολών στην ΤτΕ φόρτωναν και εφοδίαζαν τα καταστήματά τους στην Αθήνα.

Η «πολιορκία» των καταθετών στις τράπεζες προκειμένου να κάνουν αναλήψεις ή απλώς να ελέγξουν ότι τα χρήματα στις καταθέσεις τους είναι διαθέσιμα, σταμάτησε μετά τον Ιούνιο του 2012.

Σήμερα, η νομισματική κυκλοφορία έχει υποχωρήσει στα 25,96 δισ. ευρώ από 45,37 δισ. αριθμό ρεκόρ τον Ιούνιο του 2012.

Η τρόικα εμπιστεύτηκε την αγωνιώδη προσπάθεια διάσωσης του ευρωπαϊκού νομίσματος στα χέρια της μεγαλύτερης εφοπλιστικής δυναστείας του κόσμου και για την ακρίβεια τα αεροσκάφη του δανέζικου επιχειρηματικού κολοσσού Maersk, ηγέτιδας δύναμης στις διεθνείς μεταφορές.

Ο στόλος των 11 αεροσκαφών Boeing 767 και οι 116 πιλότοι της Star Air, θυγατρικής της Maersk που ανέλαβε να τροφοδοτήσει τις τράπεζες είχε τη δυνατότητα μεταφοράς 42 τόνων ανά δρομολόγιο ενώ η δανέζικη εταιρεία απασχολεί 152.000 εργαζόμενους σε 130 χώρες. Όσο για τα έσοδά της έφτασαν το 2012 τα 59 δισ. δολάρια.