Στο «κυνήγι» των στοκ: Έχουμε πελάτες που λίγα χρόνια πριν δεν πίστευαν ότι θα ψωνίζουν από εδώ

Καταστηματάρχες μιλούν στο newsbeast.gr για το νέο κύμα αγοράς που έχει εδραιωθεί τα χρόνια της κρίσης


ΕΛΛΑΔΑ
18:55
25/10/2019
Στο «κυνήγι» των στοκ: Έχουμε πελάτες που λίγα χρόνια πριν δεν πίστευαν ότι θα ψωνίζουν από εδώ
3
loading

Σχεδόν μία δεκαετία από την αρχή της οικονομικής κρίσης, ο κόσμος συνεχίζει να κάνει αγορές από στοκατζίδικα ρούχων δηλαδή μαγαζιά με πολύ χαμηλές τιμές.

Ρεπορτάζ: Ειρήνη Μιλή

Καταστήματα που πωλούν ρούχα από εταιρίες που κλείνουν ή προϊόντα εισαγωγής από δεύτερο χέρι, συνεχίζουν να «ανθούν» στο κέντρο της Αθήνας. Δερμάτινα, μπουφάν, τσάντες, πωλούνται μόλις 10 ευρώ.

Καταστηματάρχες, καταναλωτές και υπάλληλοι μιλούν στο newsbeast.gr για την κίνηση της αγοράς.

Άτομα από όλα τα κοινωνικά στρώματα προσεγγίζουν τα κατάστημα με τα φθηνά προϊόντα, αναφέρουν οι ιδιοκτήτες. «Έχουμε κόσμο που ούτε οι ίδιοι, λίγα χρόνια πριν πίστευαν ότι θα έρθουν εδώ να ψωνίσουν», σημειώνει ιδιοκτήτης καταστήματος στην Αγίου Κωνσταντίνου.

«Αγοράζουμε τα προϊόντα σε χαμηλό κόστος, εξού και οι τιμές μας, αλλά έχουμε και ρουχισμό second hand. Και οι δυο κατηγορίες έχουν εξίσου ζήτηση από το κοινό. Έχουμε πελάτες μέχρι κι από το Ψυχικό και την Κηφισιά. Είναι λίγο οξύμωρο. Κατά έναν τρόπο η οικονομική κρίση έχει συμβάλει στην αύξηση της δουλειάς».

«Αγοράζουμε σε πολύ φθηνές τιμές και έτσι δικαιολογούνται και οι φθηνές τιμές που έχουμε στο μαγαζί»

Τα περισσότερα προϊόντα είναι από στοκ μαγαζιά που έχουν κλείσει σε Ελλάδα και εξωτερικό.

«Λόγω της ποσότητας που παίρνουμε τα αγοράζουμε σε πολύ φθηνές τιμές και έτσι δικαιολογούνται και οι φθηνές τιμές που έχουμε στο μαγαζί. Το μαγαζί το έχω 12 χρόνια.

Η οικονομική κρίση από την μία έχει βοηθήσει στο να αυξηθεί η δουλειά από την άλλη όμως, έχουν ανοίξει πάρα πολλά μαγαζιά με φθηνές τιμές οπότε η δουλειά διασπάται.

Οι πελάτες είναι κυρίως Έλληνες. Για παράδειγμα υπάρχουν πελάτες που πριν την κρίση δεν τους είχαμε. Δεν ερχόντουσαν σε αυτά τα μαγαζιά», επισημάνει κ. Μαχαιρας Νίκος ιδιοκτήτης καταστήματος με ρούχα στην Ομόνοια.

Κοινός παρανομαστής για τους καταναλωτές η οικονομική κρίση, η οποία ακόμα και σήμερα 9 χρόνια μετά το ξέσπασμα της, επηρεάζει ακόμα τις αγορές τους.

Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι στο newsbeast.gr, η οικονομική κρίση ήταν η αιτία που τους ώθησε στο να ψωνίζουν ρούχα και διάφορα άλλα προϊόντα από καταστήματα με πολύ φθηνές τιμές, αλλά σε εξαιρετική ποιότητα.

«Έρχομαι αρκετά χρόνια σε αυτά τα μαγαζιά. Η επιλογή βασίζεται στην ποιότητα και φυσικά στην χαμηλή τιμή. Υπάρχει καλή συνεννόηση με το προσωπικό και η ευχέρεια να δοκιμάζεις πράγματα λόγω της μεγάλης ποικιλίας», αναφέρει καταναλωτής στο newsbeast.gr.

«Οι μισθοί έχουν μειωθεί, ενώ οι τιμές στην αγορά είναι υψηλές»

Παλαιότερα πολλοί ήταν εκείνοι που δεν επισκέπτονταν τα συγκεκριμένα καταστήματα, είτε από επιλογή, είτε γιατί δεν τα γνώριζαν.

«Η αλήθεια είναι ότι δεν αγόραζα από καταστήματα στοκ παλιότερα. Όχι ότι τα είχα δοκιμάσει και δεν μου άρεσαν απλά δεν είχα σκεφτεί τόσο πόσα χρήματα θα χαλούσα για να πάρω κάτι που θα ήθελα.

Τα τελευταία χρόνια όμως επειδή και ο μισθός μου μειώθηκε και οι τιμές έχουν παραμείνει ίδιες ή μπορεί και να αυξήθηκαν, ξανασκέφτομαι πόσα και τι θα αγοράσω. Οπότε έψαξα για πιο φθηνές λύσεις στις αγορές μου. Τα καταστήματα στοκ είναι πραγματικά μια λύση με πράγματα που αξίζουν.

Δεν με ενδιέφερε να φαίνεται η τελευταία τάση της μόδας και λόγω της έλλειψης χρημάτων με εξυπηρετούν», σημειώνει πελάτης καταστημάτων.

Την μείωση της δουλειάς σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων επιβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι. «Ο κόσμος προτιμά να ψωνίζει από πιο οικονομικά καταστήματα, τα γνωστά σε όλους μας στοκατζίδικα», υποστηρίζει ο Αλέξανδρος Μάζης στο newsbeast.gr.

Ο ίδιος έχει παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στην προέλευση του κόσμου, αλλά και στις αγορές.

«Ως εργαζόμενος μεγάλης εταιρίας λιανικού εμπορίου, σαφώς και παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στον κόσμο και στην αγορά των προϊόντων. Οι μισθοί έχουν μειωθεί, ενώ οι τιμές στην αγορά είναι υψηλές.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κόσμος να προτιμά να ψωνίζει από πιο οικονομικά καταστήματα, τα γνωστά σε όλους μας «στοκατζίδικα». Όλο αυτό έχει επηρεάσει και εμάς φυσικά. Πλέον υπάρχει περισσότερη ζήτηση μόνο σε περιόδους εκπτώσεων και προσφορών».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Πράγματι και είναι αλήθεια…

    ..για μας πολίτες κ συνταξιούχους. Ευτυχώς όμως οι αρχηγοί των πολιτικών μας κομμάτων ποτέ δεν γνώρισαν τέτοιες αγορές!! ( άντε λοιπόν να μας καταλάβουν..)

  2. avatar Autoapascholoumenos

    Είχαμε μάθει (κακομαθει) να ψωνίζουμε ένα t-shirt €50! Και φυσικά, η στάμπα να φαίνεται από απόσταση 10klm! Μια χαρά ψωνίζουμε (και ψωνιζαμε) από στοκατζιδικα. Αλλά το να αγοράζουμε second-hand ρούχα, δεν το φανταζόμουν.

  3. avatar φωφω

    Πιθανολογητε ότι για απλή καθημερινή ανανέωση οι προτιμήσεις να μην απασχολούν ιδιαίτερα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει