Οι καταναλωτές ζητούν όλο και περισσότερα τοπικά προϊόντα στα ράφια των παντοπωλείων και super market. Αυτό ανέφερε ο βασικός συνεργάτης της McMillan Doolittle, Neil Stern, ο οποίος προέτρεψε τους παραγωγούς Private Label προϊόντων (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας), να εξετάσουν τρόπους για την ικανοποίηση της συγκεκριμένης απαίτησης, σε άρθρο του στο Supermarket News. Επικαλούμενος την επιτυχία της Whole Foods, η οποία συνεργάζεται με την Gotham Greens στην πώληση πράσινων λαχανικών, βοτάνων και ντομάτας στη Νέα Υόρκη, ζήτησε από τα καταστήματα εστίασης να ετοιμάσουν τα μαχαιροπήρουνά τους και να ακολουθήσουν το παράδειγμα όσων έχουν εφαρμόσει το παράδειγμα προμήθειας προϊόντων από τοπικές κοινωνίες. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.