Μαρτυρικό θάνατο μέσα στην καμπίνα του πολυτελούς τζιπ Πόρσε Καγιέν βρήκε ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος ο οποίος για δύο λεπτά έζησε τη φρίκη του εγκλωβισμού.

Όπως γράφει ο Ελεύθερος Τύπος ο οδηγός είδε το αυτοκίνητό του μάρκας Πόρσε Καγιέν να παίρνει φωτιά και έντρομος προσπάθησε να σωθεί. Αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. που ανέλυσε τα πλάνα από μακρινή κάμερα της Αττικής Οδού αναφέρει ότι έγινε ανάφλεξη στο τζιπ με αποτέλεσμα ο οδηγός να κόψει ταχύτητα απότομα στην αριστερή λωρίδα, να προσκρούσει στο στηθαίο που χωρίζει το δρόμο από τις γραμμές του προαστιακού σιδηρόδρομου και να αρχίσει τις προσπάθειες απεγκλωβισμού του. Τα δευτερόλεπτα που ακολούθησαν ήταν δραματικά.

Ο Παναγιώτης Μαυρίκος αρχικά προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα του οδηγού για να σωθεί. Εκείνη, όμως, είχε μπλοκάρει στο προστατευτικό τοιχίο. Στη συνέχεια, προσπάθησε να σπάσει το παχύ τζάμι αλλά οι καπνοί που ήδη τον είχαν ζώσει δεν του άφηναν περιθώρια. Ο εκδότης φώναζε βοήθεια. Διερχόμενοι οδηγοί είχαν σταματήσει ένα λεπτό νωρίτερα για να τον βοηθήσουν. Αρχικά προσπάθησαν να ανοίξουν την πόρτα του συνοδηγού αλλά ήταν κλειδωμένη. Κατόπιν, έκαναν μία απόπειρα να σπάσουν το τζάμι του συνοδηγού αλλά μάταια. Η φωτιά είχε προλάβει να επεκταθεί σε ολόκληρο το μπροστινό μέρος της Πόρσε Καγιέν. Ο Μαυρίκος ήταν νεκρός.

Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 20 λεπτά νωρίτερα είχε φύγει από ραντεβού που είχε στο Μαρούσι. Κατευθύνθηκε προς τη λεωφόρο Κηφισίας, πήρε την έξοδο της Αττικής Οδού για Ελευσίνα και στη συνέχεια θα έβγαινε στην Εθνική Οδό για να μεταβεί στα γραφεία της εφημερίδας «Ακρόπολη» στον Πειραιά. Το τραγικό περιστατικό συνέβη στις 2.48 στο ύψος της Αττικής Οδού ανάμεσα στο Νέο Ηράκλειο και τη Μεταμόρφωση. Από τη στιγμή της ακινητοποίησης του τζιπ στο στηθαίο μέχρι την επέκταση της φωτιάς σε όλη την καμπίνα υπολογίζεται ότι πέρασαν 35 δευτερόλεπτα.

Η Πυροσβεστική έσβησε τη φωτιά και απεγκλώβισε το πτώμα απανθρακωμένο.

Πηγές από την Πυροσβεστική εκτιμούν ότι η πολύ γρήγορη επέκταση της φωτιάς οφείλεται στη διαρροή καυσίμου που ακολούθησε την πρόσκρουση. Όλο το ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στο κατά πόσο η ανάφλεξη που προκάλεσε το δυστύχημα οφείλεται σε δολιοφθορά ή μηχανική βλάβη.