Στον Παναθηναϊκό θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μπράνκου Μπαντιό, που αποτελεί τη δεύτερη φετινή μεταγραφή μετά τον Μουσταφά Φαλ και την πρώτη… βόμβα στην εποχή Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Τις τελευταίες μέρες οι Πράσινοι είχαν θέσει ως προτεραιότητα την απόκτηση του Σενεγαλέζου γκαρντ τον οποίο θα κάνουν δικό τους καταβάλλοντας τη ρήτρα των 1,5 εκατ. ευρώ στη Βαλένθια. Ωστόσο, θα υπάρξει και συνέχεια, εξίσου εντυπωσιακή!
Πώς η μεταγραφή του Μπαντιό συνδέεται με το… μπαμ του Ζαν Μοντέρο στον Ολυμπιακό και οι επόμενοι παίκτες του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Διαβάστε στο Sportdog.gr