Στο τέλος του 2014 ή αρχές του 2015 θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη γραμμή στα όρια του δήμου Θεσσαλονίκης που τώρα κατασκευάζεται. Μέχρι το τέλος του 2011, εάν δεν υπάρξουν ενστάσεις μεταξύ των διαγωνιζομένων, θα υπάρξει ανάδοχος για την επέκταση των 5 χιλιομέτρων προς Καλαμαριά μέχρι τη Μίκρα και το 2015 θα έχει ολοκληρωθεί η γραμμή της Καλαμαριάς προς τη Μίκρα.

Αυτό επισήμανε για την εξέλιξη των έργων στο μετρό Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, σε απάντησή του προς το βουλευτή της ΝΔ Θεόδωρο Καράογλου.

Σε έγγραφό του ο κ. Μαγκριώτης επικαλείται την πληροφόρηση που του έχει δώσει η «Αττικό Μετρό ΑΕ», σύμφωνα με την οποία η διοίκηση της εταιρίας «παρέλαβε το έργο με σοβαρά διοικητικά και τεχνικά προβλήματα, που είχαν ως αποτέλεσμα χαμηλούς ρυθμούς εκτέλεσης των εργασιών». Είναι χαρακτηριστικό, αναφέρει ο υφυπουργός, ότι «με αναλωμένο το 64% του συμβατικού χρόνου περαίωσης του έργου, είχε κατασκευαστεί μόνον το 14,5%…».

Πηγή: aggelioforos.gr